دوشنبه, ۱۹ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 9 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت قهوه لاته دکتر بیز

9 ساعت پیش ( 1403/6/19 )
 

قهوه فوری لاته

قهوه لاته نوشیدنی است که علاوه بر داشتن خاصیت های قهوه مانند انرژی زایی، به علت داشتن شیر یا خامه غیر لبنی طعمی ملایم و مطبوع دارد و برای کسانی که به طعم قهوه تلخ علاقه ندارند، گزینه ای مناسب است. لاته دکتر بیز علاوه بر خواص گفته شده حاوی پودر قارچ گانودرما است که این موضوع سبب اضافه شدن خواص درمانی به این محصول شده است. نوشیدن یک فنجان از این قهوه بدون لاکتوز در طول روز علاوه بر بخشیدن انرژی لازم برای انجام فعالیت های خود، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شما، افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن، کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن خواهد شد. کلسیم، پتاسیم، روی، آهن، انواع ویتامین ها و فیبر بالای موجود در این نوشیدنی می تواند با بالا بردن تعداد گلبول های سفید در بدن، موجب تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ایجاد بیماری هایی چون سرطان و پسوریازیس گردد. همچنین کاهش اضطراب، کم شدن میزان کلسترول در بدن، پاکسازی کبد و جلوگیری از ابتلا به کبد چرب از دیگر ویژگی های مصرف این نوشیدنی است. افزایش سرعت ترمیم بافت های بدن مانند جای زخم ها و آکنه های باقیمانده روی پوست و جلوگیری از ریزش مو هم از تاثیرات این قهوه بر روی افزایش زیبایی فرد می باشد. قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز به علت خرید مستقیم از کمپانی بیز در کم سود ترین حالت ممکن در نظر گرفته شده است.

قهوه فوری موکا

خواص قهوه فوری موکا دکتر بیز

قهوه موکا یک نوشیدنی خوش طعم دارای ترکیبی از دانه های قهوه، شیر یا خامه و شکلات می باشد. قهوه فوری موکا دکتر بیز که تنها در چند ثانیه و با مقداری آب جوش درست می شود، با طعمی استثنائی از دانه های قهوه و شکلات، دارای خواص شگفت انگیز قهوه گانودرما نیز می باشد. از اصلی ترین خواص قهوه فوری موکا از محصولات شرکت بیز که با مصرف روزانه این نوشیدنی حاصل می شوند، می توان به افزایش قدرت تمرکز و یادگیری، کاهش اضطراب و استرس و ایجاد احساس آرامش برای فرد، کمک به افزایش میزان سوخت و ساز بدن و بالا بردن میزان دفع بدن از طریق ادرار، درمان ریزش مو و کمک به تغذیه رسانی مناسب به فولیکول های مو، از بین بردن لک ها و جوش های پوستی و ترمیم بافت آسیب دیده، پاکسازی کبد، تنظیم فشار خون و بهبود عملکرد سیستم قلب و عروقی اشاره کرد. این نوشیدنی برای افرادی که به طعم شکلات همراه با خامه علاقه دارد، اما نمی توانند قهوه با میزان کافئین بالا میل کنند، گزینه بسیار مناسبی است.

قهوه فوری سوپریم

قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز

قهوه سوپریم بیز، ترکیبی پرطرفدار و انرژی بخش از دانه های قهوه، پودر قارچ گانودرما، جینسینگ و طعم شیرین آن به علت داشتن فروکتوز می باشد. اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در این نوشیدنی، نه تنها باعث اضافه وزن شما نخواهند شد بلکه با بالا بردن متابولیسم بدن، نقش ویژه ای در فرایند کاهش وزن شما هم خواهند داشت. تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت قوای جنسی، کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی، کبد چرب، پارکینسون، ام اس، ایدز و سایر بیماری های خود ایمنی، همچنین کمک به بازسازی بافت آسیب دیده و از بین رفتن جای زخم و اسکار از جمله خاصیت های این نوشیدنی خوش طعم می باشد. قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی فوق العاده و طعم استثنایی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/diPdCDn4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه