دوشنبه, ۱۹ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 9 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا در آستانه 2500 دلار

11 ساعت پیش ( 1403/6/19 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از برنا، قیمت جهانی طلا معاملات در روز دوشنبه ثابت بود، زیرا سرمایه گذاران در انتظار انتشار داده های تورمی آمریکا در این هفته بودند تا بر اساس آن پیش بینی های خود را درباره میزان کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو تقویت کنند.

قیمت طلای نقدی در سطح ۲۴۹۷ دلار و ۲۵ سنت در هر اونس باقی ماند و قیمت آتی طلا در ایالات متحده با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۵۲۶ دلار و ۱۰ سنت رسید.

قیمت طلا در آستانه 2500 دلار

داده های تورمی آمریکا شامل شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آمریکا برای ماه اوت روز چهارشنبه منتشر می شود و پس از آن شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) در روز پنجشنبه اعلام خواهد شد. بر این اساس انتظار می رود قیمت طلا در محدوده ۲۵۰۰ دلار در انتظار ریسک رویدادی کلیدی همچون داده های CPI باقی مانده و اگر این داده ها کمتر از انتظارات باشد، احتمالاً شاهد افزایش قیمت برای طلا خواهیم بود. "

به عقیده کارشناسان محدوده حمایتی ۲۴۷۰-۲۴۸۰ دلار مانع از حرکت های نزولی طلا شده و این محدوده کلیدی خواهد بود، به خصوص اگر طلا تحت فشار فروش قرار گیرد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4xYOCuCD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه