یکشنبه, ۱۸ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 8 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه نخستین روز هفته را با نوسان کاهشی سپری کرد و طلای آبشده بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. روند نزولی طلای آبشده از معاملات پشت خطی روز جمعه آغاز شد و همزمان با افت قیمت اونس طلا که پس از انتشار داده های اشتغال ایالات متحده به زیر ۲۵۰۰ دلار سقوط کرد، تشدید شد. در جریان معاملات روز شنبه، قیمت سکه و طلا نسبت به روز پنجشنبه کاهش یافت، اما حباب سکه امامی با رشدی که تجربه کرد، به ۱۹ درصد رسید.

قیمت طلای آبشده در ابتدای معاملات روز شنبه در سطح 15 میلیون و 635 هزار تومان بازگشایی کرد و سپس با صعودی کوتاه  مدت به 15 میلیون و 730 هزار تومان رسید. طلای آبشده اما در نیمه دوم معاملات کاهشی شد و در نهایت در 15 میلیون و 630 هزار تومان بسته شد. تحلیلگران معتقدند که بازار آبشده با «تقاضای افزایش یافته» و «کمبود عرضه» مواجه است که می تواند به نوسانات بیشتر منجر شود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار امروز 18 شهریور

قیمت سکه امامی هم از سطح 43 میلیون و 600 هزار تومان به 43 میلیون و 150 هزار تومان رسید. تحلیلگران بر این باورند که سیگنال های خرید برای سکه فردایی صادر شده و ممکن است روند صعودی جدیدی در آینده نزدیک برای این بازار آغاز شود. نوسانات قیمت طلا در بازار جهانی اما به مانند بازار ایران نزولی نبود و اونس طلا روز شنبه در سطح 2516 دلار معامله شد. قیمت دلار هم به عنوان مولفه اصلی موثر بر نوسانات طلا و سکه، روز شنبه در محدوده مشخص نوسان داد و این اسکناس آمریکایی در بازار تهران 59 هزار و 650 تومان معامله شد. معامله گران بر این باورند که قیمت درهم امارات نقش کلیدی در جهت دهی به بازار ارز داشت. در ۲۵ روز اخیر، درهم زیر مرز حساس ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان در نوسان بود و هر بار که به این سطح نزدیک شد، با فشار فروش مواجه و دوباره از آن فاصله گرفته است.

تحلیلگران معتقدند که بازار طلا و سکه، با وجود روند کاهشی روز گذشته، همچنان امکان صعود قیمت دارد. سیگنال های خرید در بازار طلای آبشده و سکه امامی نشان از بازگشت احتمالی قیمت ها به سطوح بالاتر دارد. همچنین، در بازار ارز، به خصوص هرات، سیگنال های فنی به احتمال صعودی شدن قیمت ها اشاره می کنند.

بررسی های خبرنگار اقتصادنیوز از معامله گران فنی نشان می دهد که اهداف قیمتی بعدی سکه فردایی به ترتیب 44 میلیون، 44 میلیون و 200 هزار و 44 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است که در صورت تداوم روند صعودی قیمت، احتمال شکستن مرزهای یاد شده وجود دارد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P5G6CZit
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه