شنبه, ۱۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sat, 7 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با پرشدن حافظه گوشی تان مواجه شده و نتوانید فایل های موردنیاز خود را سیو کنید. گاهی اوقات حتی پرشدن حافظه گوشی های موبایل تا حد زیادی عملکرد آن ها را تحت تأثیر قرار داده و از سرعت عملیات مختلف می کاهد.

خوشبختانه دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید. امروزه برای حل این مشکل، سرویس های ذخیره سازی گوناگونی ایجاد شده اند که می توانید فایل های خود را به راحتی در آن ها ذخیره کنید و برای طولانی مدت نگه دارید. یکی از بهترین این سرویس ها، ابرهمراهی است. ابرهمراهی توسط شرکت همراه اول که همة ما سالیان سال است با آن آشناییم طراحی شده تا مشکل نداشتن حافظة موبایل شما را به آسان ترین شکل ممکن حل کند. در این مقاله قصد داریم با این سرویس و مزایای بی شماری که برای کاربران خود فراهم نموده است بیشتر آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

ابرهمراهی چیست؟

ابرهمراهی یک سرویس ذخیره سازی ابری متعلق به همراه اول است که آپلود رایگان عکس و فایل تا سقف 10 گیگابایت در آن امکان پذیر است. البته این تنها کاربرد سرویس گفته شده نیست. علاوه بر ذخیره فایل ها، می توانید آن ها را دسته بندی و سازماندهی کنید تا از نامنظمی آن ها و احتمال گم شدن فایل های مهم موردنیازتان جلوگیری کنید. همچنین توسط این سرویس می توانید فایل های حجیم خود را با دیگران به راحتی به اشتراک بگذارید.

 

استفاده از ابر همراهی چه مزایایی دارد؟

همان طور که گفته شد؛ شما می توانید به راحتی وارد فضای ابر همراهی شوید و با ساخت یک حساب کاربری، فایل های خود را ذخیره نموده یا با دیگران به اشتراک بگذارید. در این بخش از مقاله با مزایای این سرویس بیشتر آشنا می شویم:

دریافت 10 گیگ فضای رایگان

با بازکردن حساب کاربری در ابر همراهی برای شروع، 10 گیگابایت فضای ابری رایگان به کاربر تعلق می گیرد که می تواند فایل های خود را در آن با حفاظت کامل نگهداری کند. البته هزینه استفاده از اینترنت به عهده کاربر خواهد بود.

امکان ساماندهی اطلاعات

یکی دیگر از قابلیت های این سرویس امکان ساماندهی کردن فایل ها و مرتب نمودن آن ها در پوشه های جداگانه و منسجم است. به این ترتیب با آپلود فایل در پوشه مربوطه، دیگر نیاز نیست نگران گم شدن فایل های خود باشید و به سرعت به هر پوشه دسترسی پیدا کنید.

امکان اشتراک گذاری فایل با دیگران

یکی از مهم ترین مزایایی که استفاده از سرویس ابر همراهی برای شما به همراه خواهد داشت، امکان اشتراک هر فایلی که دارید با دیگران است. آنچه که این ویژگی سرویس ابر همراهی را به یک مزیت منحصربه فرد تبدیل می کند، این است که قابلیت اشتراک گذاری فایل تنها به کسانی که در این سرویس عضو هستند محدود نمی شود.

 در واقع شما می توانید تنها با تهیه لینک اختصاصی (که امکان قراردادن محدودیت دانلود و تاریخ انقضای نیز دارند)، فایل موردنظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. افرادی که به این لینک و محتوای درون آن دسترسی دارند، می توانند فایل بارگذاری شده را به طور رایگان مشاهده نموده و یا حتی ویرایش کنند.

ابرهمراهی سرویس ذخیره سازی ابری متعلق به همراه اول

امنیت و سرعت بالا و مطمئن

پیش ازاین نیز بیان شد که سرویس ابرهمراهی توسط شرکت معتبر و شناخته شده همراه اول ساخته شده است. به دلیل این وابستگی و علاوه برآن، حساسیتی که سرویس همراه اول از ابتدای شروع فعالیت تاکنون برای جلب اعتماد کاربران خود داشته است، می توانید با خیال راحت از امنیت این سرویس و حفاظت از اطلاعات شخصی تان، به آپلود فایل در آن بپردازید. ابرهمراهی با به کارگیری جدیدترین و به روزترین متدهای امنیتی و حفاظتی روز دنیا به کاربران خود اطمینان می دهد که تمامی اطلاعات شخصی و فایل های آن ها به طور کامل حفظ خواهند شد.

همچنین سرعت ذخیره سازی و انتقال اطلاعات موردنظر به دلیل بهره گیری از زیرساخت ها و شبکه گسترده و قدرتمندی که همراه اول دارد، تا حد زیادی بالاست.

امکان دریافت گزارش

یکی از قابلیت های بسیار خوبی که ابرهمراهی در اختیار کاربران خود قرار می دهد، امکان دریافت گزارش از تعداد دانلودها و مشاهده آمار این چنینی است. با استفاده از این قابلیت سرویس ابر همراهی می توانید تعداد دفعاتی که این فایل در سیستم افراد گوناگون ذخیره شده است را متوجه شوید.

علاوه بر این، امکان دریافت گزارش از سایر اطلاعات همچون حجم کل آپلودها و دانلودها و نمودار آن، حجم مصرف شده و باقی مانده، پردانلودترین فایل موجود، وضعیت بسته های خریداری شده و غیره نیز برای کاربران وجود دارد.

مقرون به صرفه بودن

علاوه بر امکان آپلود رایگان که در شروع کار برای مخاطبین در نظر گرفته شده است، قیمت طرح های گوناگون سرویس ابرهمراهی نیز نسبت به امکانات و قابلیت های بی شماری که دارد، بسیار مقرون به صرفه است.

اشتراک فایل ها با مخاطبین

با بازکردن حساب کاربری در ابر همراهی می توانید به راحتی اطلاعات یا فایل های خود را با هر یک از مخاطبین موجود در گوشی موبایلتان یا با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی شبانه روزی

در نهایت می توانیم به پشتیبانی 24 ساعته سرویس ابرهمراهی اشاره کنیم. در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی و نیاز به راهنمایی بیشتر، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از پشتیبانی این سرویس کمک بگیرید.

 

جمع بندی

سرویس ابرهمراهی از جدیدترین خدمات همراه اول به منظور ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل ها در ایران بوده که خیلی آسان و تنها با مراجعه با سایت آن به آدرس abrehamrahi.ir امکان پذیر است.

شما می توانید طرح های گوناگون با انواع ظرفیت ها و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را در این سرویس خریداری نمایید و دیگر نگران پر شدن حافظه گوشی خود نباشید. فایل های شما تنها در یک اپلیکیشن در گوشی شما به سرعت قابل دسترسی و حتی قابل اشتراک خواهند بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NKb33anO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه