شنبه, ۱۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sat, 7 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

نحوه خرید بیمه عمر

8 ساعت پیش ( 1403/6/17 )
 

بیمه عمر قراردادی مالی بین بیمه گذار و شرکت بیمه است و در صورت وقوع حادثه برای فرد بیمه شده، بیمه گر موظف می شود مبلغ معین شده را به ذینفعان پرداخت کند. این بیمه برای حمایت مالی و ایجاد اطمینان خاطر برای افراد طراحی شده است. به بیان ساده بیمه عمر یک راهکار مالی برای کمک به آینده‌ی مالی خانواده و خود فرد برای کاهش نگرانی در مواقع بحرانی است. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی ها و نحوه خرید بیمه عمر آشنا کنیم.

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر نوعی بیمه است که طبق یک قرارداد میان شرکت بیمه و بیمه گذار برقرار می شود. شرکت بیمه موظف است با دریافت حق بیمه‌ی مشخص در صورت وقوع حادثه برای فرد، مبلغ مشخصی را به ذی نفعان او پرداخت کند. بیمه عمر انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی و پوشش های مخصوص به خود را دارند. انتخاب نوع مناسب از بیمه عمر به شرایط متقاضی بستگی دارد.

نگران آینده نباش، بیمه عمر بگیر

پوشش ها و مزایای بیمه عمر

  • سرمایه فوت به هر دلیل
  • سرمایه فوت ناشی از حادثه
  • پوشش هزینه های پزشکی و امراض خاص
  • پوشش نقص عضو و از کار افتادگی
  • مستمری ازکارافتادگی
  • معافیت از پرداخت حق بیمه به علت از کارافتادگی
  • دریافت وام بدون ضامن
  • مشارکت در سود تضمینی
  • بازنشستگی و دریافت مستمری بعد از 10 سال
  • امکان تعیین بیمه گذار
  • امکان بازخریدی
  • بدون محدودیت سنی
  • معاف از مالیات

انواع بیمه عمر

بیمه عمر انواع متفاوتی دارد:

بیمه تمام عمر

بیمه تمام عمر، در صورت فوت، سرمایه فوت را به ذی نفعان معین شده در بیمه نامه پرداخت می کند. این نوع بیمه عمر محدودیت زمانی ندارد و فرد تا زمان فوت و یا در بازه‌ی مشخص از زمان، می تواند حق بیمه پرداخت کند. در بیمه تمام عمر در صورت فوت در هر زمانی، سرمایه فوت به وارثان شخص بیمه شده می رسد.

بیمه عمر زمانی

بیمه عمر زمانی ساده، با نام بیمه عمر به شرط فوت هم شناخته می شود و از نظر شرایط پرداختی مثل بیمه تمام عمر است، با این تفاوت که بیمه نامه برای مدت محدود و معینی اعتبار دارد. سرمایه‌ی فوت در صورت فوت فرد در مدت اعتبار بیمه نامه پرداخت خواهد شد. در بیمه عمر زمانی، اگر حیات فرد تا پایان مدت بیمه نامه ادامه یابد، هیچ سرمایه، اندوخته یا حق بیمه به فرد بازگردانده نمی شود.

بیمه عمر انفرادی و مشترک

همه بیمه های عمر به شکل انفرادی و مشترک قابل خریداری هستند. بیمه عمر مشترک نوعی از بیمه نامه عمر است که فرد در آن قادر است یک نفر از اعضای درجه‌ی یک خانواده را همراه با خود و با پرداخت یک حق بیمه برای دو نفر، بیمه کند. بیمه عمر مشترک از طرح های سرمایه گذاری و پس انداز به حساب می آید اما به صورت زمانی هم قابل ارائه است.

بیمه پس انداز

بیمه عمر پس انداز مختلط، از انواع بیمه نامه عمر است که در ازای پرداخت حق بیمه، فرد از سرمایه فوت و پس انداز برگشت پذیر بهره مند خواهد شد. برخلاف بیمه های عمر زمانی که در صورت حیات پس از پایان قرارداد، هیچ مبلغی بازگشت داده نمی شود، در بیمه های عمر پس اندازی، بعد از فوت فرد سرمایه فوت به بازماندگان وی پرداخت می شود و در صورت حیات فرد پس از پایان مدت بیمه نامه، فرد و ذی نفعان وی از سرمایه اندوخته تحت عنوان سرمایه ای مطمئن برای زمان ازکارافتادگی استفاده می کنند.

بیمه مستمری

بیمه عمر مستمری برای افرادی مناسب است که می خواهند در زمان حیات از سرمایه ای قابل اطمینان که پرداخت مستمر دارد استفاده کنند. در بیمه عمر مستمری، بیمه گذار در ازای پرداخت حق بیمه از یک سرمایه گذاری مطمئن برخوردار است و تا هرزمان که بخواهد می تواند از این سرمایه اندوخته به شکل مستمری یا به صورت یک جا استفاده کند.

بیمه بازنشستگی

بیمه بازنشستگی برای تامین آتیه‌ی افراد و خانواده شان در زمان پیری و بازنشستگی است. با افزایش سن، توانایی کار و کسب درآمد کاهش می یابد و ممکن است هزینه های زندگی افزایش پیدا کند. بیمه بازنشستگی یک درآمد اضافه به حساب می آید که می تواند در سنین بالاتر و زمان بازنشستگی هزینه های اضافی را تحت پوشش قرار دهد.

بیمه عمر گروهی

بیمه عمر گروهی نوع جدیدتر از بیمه نامه‌ی عمر است و به صورت گروهی صادر می شود. به طور معمول بیمه نامه‌ی عمر گروهی توسط گروه های متفاوت مانند انجمن ها، شرکت ها و ... خریداری می شود. این بیمه می تواند ویژگی تمام بیمه نامه های عمر نام برده را داشته باشد. بیمه عمر گروهی از این بابت مورد توجه است که شرایط خرید آن بسیار آسان تر از بیمه نامه‌ی عمر انفرادی است و همچنین حق بیمه‌ی پرداختی برای آن بسیار کمتر از بیمه نامه‌ی عمر انفرادی است.

بیمه عمر فرزندان

یکی از روش ها برای اطمینان از مواجهه با ریسک های غیر قابل پیش بینی در آینده‌ی فرزندان، خرید بیمه عمر فرزندان و تضمین آینده شان با این سرمایه گذاری است. هیچ فردی اطلاع دقیق از معضلاتی که در آینده ممکن است رخ دهد ندارد و برای تامین رفاه و آسایش کودکان لازم است به فکر برگ برنده ای برای مواجهه با مشکلات باشیم تا در مواقع حساس از آن ها استفاده کنیم. خرید بیمه عمر همان برگ برنده است.

بیمه عمر، یه تصمیم درست وسط این همه اتفاق

بهترین بیمه عمر کدام است؟

یکی از سوالات رایج مطرح شده توسط اشخاص متقاضی بیمه عمر این است که بهترین بیمه عمر کدام است؟ تا به اینجا در مورد اینکه بیمه عمر چیست و چه ویژگی هایی دارد صحبت کردیم، اما عوامل زیادی در تعیین بهترین بیمه عمر و سرمایه موثر است.

شرکت بیمه گر، پوشش دهی مناسب، بیمه نامه معتبر، میزان سود مشارکت و موارد بر انتخاب بهترین نوع بیمه عمر تاثیرگذار است. در بیمه شو امکان استعلام و مقایسه‌ی انواع بیمه عمر از شرکت های مختلف وجود دارد و به انتخاب بهترین نوع آن کمک خواهد کرد.

نحوه خرید بیمه عمر

شما می توانید با مراجعه به بیمه شو، سامانه‌ی خرید و مقایسه‌ی آنلاین انواع بیمه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بهترین بیمه عمر را با توجه به شرایط خود انتخاب و خریداری کنید. در صورت انتخاب صحیح، بیمه نامه عمر یک اندوخته‌ی مطمئن برای تامین آینده‌ی شما و فرزندان تان خواهد بود.

کارشناسان ما در بیمه شو در تلاش هستند تا بهترین بیمه نامه‌ی عمر را با توجه به نیاز هر فرد به او معرفی کنند تا سود حاصل از آن به حداکثر برسد.

کلام آخر

بیمه عمر از انواع بیمه سرمایه گذاری و خدمات است که شرکت های مختلف بیمه گر، آن را به شهروندان ارائه می دهند. این بیمه اقشار متفاوت جامعه در سنین مختلف را تحت پوشش قرار می دهد. مزایای زیادی برای بیمه عمر وجود دارد برای مثال استفاده از انواع خدمات درمانی، دریافت وام، دریافت مستمری، معافیت مالیاتی و ... که همگی گوشه ای از فواید برقراری بیمه عمر است. 

بیمه شو سامانه‌ی آنلاین مقایسه، استعلام و خرید انواع بیمه نامه مانند بیمه شخص ثالث ، بدنه و... است. کارشناسان باتجربه‌ی ما آماده‌ی پاسخ به سوالات شما درباره انواع بیمه عمر هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/h4tiVGNA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه