چهارشنبه, ۱۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 4 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403 با افت وخیزهایی نسبت به روز گذشته روبه روست و از صبح روز جاری روند ثابتی ندارد. برخی از خودرو های داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته ارزان تر یا گران تر شدند، اما اکثر محصولات بازار باثبات گزارش می شود.

نوسان قیمت خودرو در معاملات بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز صعودی است.

کوییک اتوماتیک از هاچ بک های دنده اتومات اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که از ابتدای روز جاری هیچ تغییری ندارد و با 533 میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G از سدان های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می رود که امروز رشد قیمت یک میلیون تومانی دارد و با 696 میلیون تومان معامله می شود.

سمند سورن پلاس هم مانند رقیب نارنجی پوش خود نسبت به روز گذشته تنها یک میلیون تومان گران تر شده و با 695 میلیون تومان به فروش می رسد.

تارا دنده ای V1 تیپ پایه این خودرو به شمار می رود. این خودرو اما برخلاف اکثر محصولات از صبح امروز یک میلیون تومان افت پیدا کرده و با 776 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای خارجی

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که سه میلیون تومان رشد قیمت دارد و با نرخ 782 میلیون تومان به فروش می رسد.

ام وی ام X55 Pro کراس اوور مونتاژی مدیران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با یک میلیارد و 451 میلیون تومان معامله می شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره که محصول جدید بهمن موتور به شمار می رود، از صبح امروز پنج میلیون تومان گران تر شد و به کانال دو میلیارد و 480 میلیون تومان معامله رسید.

هونگچی H5 یکی از محصولات وارداتی و لوکس گروه بهمن محسوب می شود که چند روز پیش پلاک در کشور پلاک شد. این خودرو نسبت به روز گذشته 90 میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به پنج میلیارد و 240 میلیون تومان رسیده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/In6KC9Nt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه