سه شنبه, ۳۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 20 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت ها با افت و خیز همراه بوده و این تغییر قیمتی از ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۰ میلیون تومان بین محصولات داخلی و مونتاژی با شدت و میزان متفاوت گزارش می شود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ در پایان ماه پس از یک دوره کوتاه کاهشی به حالت صعودی برگشت. البته با وجود این تغییرات باز هم تعدادی از محصولات در سکون کامل به سر می برند.

با ادامه نوسانی شدن نرخ دلار و به تبعیت از آن تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود همراه شدند. اما تعدادی از محصولات همچنان با نرخ پیشین درجا می زنند.

فراز و فرود قیمت خودرو داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات تعادل خود را از دست داد.

سورن پلاس موتورXU7P از ارزان ترین نوع این خودرو بر خلاف روز گذشته رشد کرده و با صعود پنج میلیون تومانی وارد کانال ۵۹۵ میلیون تومان شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از انواع مختلف این خودرو که امروز سه میلیون تومان ارزان تر شده و به قیمت ۹۲۳ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

سهند S خودروی تازه وارد سایپا که راهی بازار شد امروز با افت ده میلیون تومانی به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

ساینا S از هاچ بک های بازار داخلی سایپا محسوب می شود که امروز با رشد شش میلیون تومانی مانند سایر هم نوعان خود به نرخ ۴۱۰ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

وانت زامیاد (موتور M24) انژکتوری در دو مدل مختلف عرضه می شود و از دیرباز خودرویی مناسب برای حمل و نقل سنگین به شمار می رفته که امروز هفت میلیون تومان گران تر شده و به قیمت ۵۹۹ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی غالباً کاهشی گزارش می شود.

کی ام سی T9 محصول کرمان موتور مجهز به قفل دیفرانسیل در محور عقب است که امروز با افت چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

سوبا M4 در شمار محصولات مونتاژی با افت ۳۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و۹۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

بستیون T77 امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی کاهشی را در پیش گرفتند با افت کار خود را آغاز کرد این خودرو با ویژگی های پیشرفته خود پس از افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان در بازار رسید.

جک S3 یکی از محصولات اقتصادی  شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون تومان کاهش یافته و با قیمت یک میلیارد و صد میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LEoQuwqd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه