دوشنبه, ۲۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 19 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه 29 مرداد 1403 اعلام شد. براساس داده های اعلامی روند قیمتی بازار خودرو در اکثر محصولات نزولی بوده و این عقبگرد قیمتی از یک میلیون تومان تا 80 میلیون تومان در بین محصولات به چشم  می خورد.

با ادامه کاهشی شدن نرخ دلار و به تبعیت از آن تمامی محصولات داخلی و مونتاژی نزولی گزارش می شود اما تعدادی از محصولات متوقف شده و به اغما رفته اند.

کاهش 1 تا 80 میلیونی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در اغلب محصولات دنده عقب گرفت.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما یکی از سدان های محبوب ایران خودرو محسوب می شود که طی کاهش قیمت های ماه گذشته از کانال یک میلیارد تومان دنده عقب گرفته و این خودرو امروز ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت دارد و با 980 میلیون تومان معامله می شود.

وانت زامیاد (موتور M24) انژکتوری در دو مدل مختلف عرضه می شود و از دیرباز خودرویی مناسب برای حمل و نقل سنگین بشمار می رفته که امروز 20 میلیون تومان گران تر شده و به قیمت 592 میلیون تومان به فروش می رسد.

سورن پلاس موتور XU7P از ارزان ترین نوع این خودرو که با افت 9 میلیون تومانی به قیمت 590 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

تارا اتوماتیک V4 که از مرز یک میلیاردی گذشته بود اخیراً دنده عقب گرفته و امروز با کاهش شش میلیون تومان به نرخ 920 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی در اکثر موارد با کاهش روبه روست اما همچنان تعدادی با افزایش قیمت مواجه شدند.

X55 پرو در شمار دیگر محصولات که مانند مابقی خودرو ها با افت قیمت مواجه شده است این خودرو امروز با افت سه میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 490 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

لاماری ایما از ابتدای معاملات امروز با افت 80 میلیون تومانی رکورردار کاهش قیمت در بازار خودرو شده و پس از کاهش با دو میلیارد و 10 میلیون تومان معامله می شود.

فیدلیتی پرایم یکی از محصولات شرکت بهمن موتور است که از مردادماه سال 1400 به بازار ایران راه یافته و امروز با ریزش 15 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 775 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7g2lsnIJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه