یکشنبه, ۲۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 18 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز در بین محصولات روند ثابتی ندارد و کار خود را  نوسانی آغاز کرد. طوری که این تغییر قیمتی در بعضی از محصولات به ۶۰ میلیون تومان رسیده است.

بازار خودرو با تبعیت از نرخ دلار در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی در رکود تابستانی فرو رفته است. البته با وجود این رکود هنوز تعدادی از محصولات در انتظار نشسته و از حرکت ایستاده اند.

کاهش 5 تا 60 میلیونی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی با توجه به نرخ دلار نوسانی گزارش می شوند.

ساینا دنده ای S از سدان های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشت، اما امروز با افزایش دو میلیون تومانی روی نرخ ۴۰۴ میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G سدان لوکس و رده بالای سایپا به شمار می رود که با روند نزولی خود ادامه دار شده و امروز نیز با با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۶۹۷ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تارا دستی V۱ از دسته محصولات ایران خودرو محسوب می شوند که با افت ده میلیون تومانی به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

پژوپارس TU۵ از هم رده های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو با افت سه میلیون تومانی به نرخ ۸۶۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده است.

هیوندای النترا از محصولات مونتاژی کرمان موتور با افت ده میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

پیکاپ G۹ از دسته محصولاتی که برای حمل ونقل بار هم از آن استفاده می شود که امروز با افت ۶۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای این شرکت، با کاهش قیمت روبه روست و امروز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WCuVycRz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه