چهارشنبه, ۲۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 14 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

ثبت آگهی مفقودی موتور سیکلت

3 ساعت پیش ( 1403/5/24 )
 

مدارک موتور سیکلت، مانند کارت و برگ سبز، از جمله مواردی است که مانند مدارک خودرو، محافظت از آن اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل است که اگر آن را گم کردید یا آن را از شما ربودند، بهتر است برای ثبت آگهی مفقودی موتور سیکلت اقدام کنید.

برای ثبت این آگهی لازم است تا از طریق سامانه های معتبری که وجود دارد اقدام کنید. بهتر است در میان سامانه ها کمی جستجو کنید تا بهترین گزینه را که از لحاظ قیمت یا سرعت چاپ آگهی به صرفه است را انتخاب کنید. سایت آسان ثبت می تواند بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد.

گم شدن مدارک موتور سیکلت چه خساراتی برای شما دارد؟

مدارک مهم موتور سیکلت کدام اند؟

حتما شما که دارنده موتورسیکلت هستید، به خوبی می دانید که این وسیله نقلیه نیز مانند خودرو، دارای مدارک بسیار مهمی است که محافظت از آن حرف اول را می زند. به عنوان مثال، برگ سبز، کارت موتورسیکلت یا سند کمپانی از جمله مواردی است که نشان می دهد از نظر قانونی، چه فردی، مالک کدام موتور سیکلت است. در کنار آن گواهینامه موتور سیکلت و پلاک آن نیز در زمره مدارک یا لوازمی است که کاربرد قانونی دارد.

حال تصور کنید که شما هرکدام از موارد بالا را گم کرده اید یا متوجه شده اید که از شما ربوده اند؟ چه اقدامی انجام می دهید؟ توجه داشته باشید که هر اتفاق خلاف قانونی که با مدارک شما رخ دهد، به پای شما نوشته شده و در واقع در برابر قانون، شما باید پاسخگو باشید. از طرف دیگر اگر پلیس راهور شما را متوقف کند، یا هر ارگان دیگری که بخواهد مالکیت موتور سیکلت را ثابت کنید، برایتان امکان پذیر نخواهد بود. این امر می تواند زیان بسیاری به شما وارد کند.

برای ثبت آگهی خودرو چه باید انجام دهید؟

برای جلوگیری هر مشکل حقوقی و قانونی که در اثر گم یا ربوده شدن مدارک موتورسیکلت یا پلاک آن ممکن است برایتان رخ دهد، لازم است اقداماتی انجام دهید. مهم ترین آن این است که ابتدا مطمئن شوید در هیچ محلی این مدارک پیدا نشده است. به همین منظور باید در سایت پست یافته وارد شوید و با وارد کردن مشخصات لازم، در میان مدارک پیدا شده، به دنبال اسناد موتورسیکلت خود بگردید.

اگر نتوانستید از این روش مدارک خود را بیابید، باید به طریقی مفقودی را اعلام کرده و مدارک را از درجه اعتبار ساقط کنید. به این ترتیب هیچ مسئولیتی متوجه شما نخواهد بود. برای این کار یک اقدام مهم، ثبت آگهی مفقودی موتور سیکلت است. این آگهی می تواند به صورت جداگانه در زمینه هر کدام از مدارک، از جمله سند کمپانی، برگ سبز، کارت، گواهینامه یا پلاک خودرو باشد.

برای دریافت کارت المثنی موتورسیکلت نیاز به آگهی مفقودی دارید

آگهی مفقودی را در کجا باید ثبت کرد؟

مرجع ذیصلاح برای ثبت آگهی مفقودی موتور سیکلت یا هر مدرک دیگری، روزنامه های کثیرالانتشاری هستند که از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دارند. این روزنامه ها که روزنامه رسمی در میان آنان نیست، علاوه بر درج اخبار روزانه، محل معتبری برای موارد قانونی و حقوقی هستند و بسیاری از آگهی ها برای اینکه جنبه حقوقی پیدا کنند باید در این روزنامه ها درج شوند.

روزنامه های کثیرالانتشار، به مجلات چاپی صحافی نشده ای اطلاق می شود که به صورت سراسری در استان ها و شهرستان ها پخش می شود و هر روز در تعداد بالا منتشر می شود. کیهان، اطلاعات، همشهری، جام جم، اتحا ملت، اعتدال و مواردی از این دست از جمله روزنامه های کثیر الانتشار محسوب می شوند.

نمونه متن آگهی مفقودی موتورسیکلت

چگونه اگهی مفقودی را ثبت کنید؟

با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن اینترنت به زندگی روزانه، دیگر نیازی نیست تا برای ثبت آگهی خود به صورت حضوری در دفتر مجلات یا روزنامه ها حضور داشته باشید. امروزه سامانه های متعددی در فضای تحت وب وجود دارد که باعث سهولت در کار شما خواهد شد.

این سامانه ها وظیفه دارند آگهی شما را در روزنامه موردنظرتان به ثبت برسانند. برای این کافی است تا وارد سایت مورد نظر شده و با افتتاح حساب کاربری، کار خود را آغاز کنید. نوع آگهی مفقودی را انتخاب کنید، مدارکی که نیاز است آپلوده کرده و سپس چند کلیک انجام دهید. به همین سادگی آگهی شما به ثبت خواهد رسید.

آیا چاپ آگهی نیاز به هزینه دارد؟

پاسخ شما بله است! برای این ثبت آگهی مفقودی موتورسیکلت، لازم است تا هزینه ای بپردازید که البته مبلغ گزافی نیست. با این حال چند عامل می توانند در این رقم موثر باشند:

  • روزنامه ای که قرار است آگهی در آن چاپ شود
  • ابعاد کادر مورد نظر

روزنامه ها از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به 5 دسته تقسیم می شوند. هر روزنامه ای که تعداد تیراژ بالاتر و وسعت پخش منطقه ای بیشتری داشته باشد، و البته از نظر قدمت نیز زمان بیشتری چاپ شود در رتبه 1 قرار می گیرد. در نتیجه باید هزینه بیشتری بپردازید. کیهان، اطلاعات یا همشهری از این دست روزنامه ها هستند.

هر روزنامه که در رتبه 5 قرار دارد، یعنی هم روزنامه نوپاتری است و هم تعداد تیراژ آن کم است. از طرفی در همه استان ها، یا شهرستان پخش نمی شود. در روزنامه هایی با این شرایط می توانید رقم کمتری بپردازید. البته به یاد داشته باشید که آگهی با یک خط و یک کادر کوچک، قطعا کم هزینه تر است. آگهی در روزنامه رتبه 1، کادر بزرگ تر و صفحات اصلی هزینه بیشتری روی دستتان قرار خواهد داد.

ابعاد کادر در هزینه تاثیر دارد

کلام آخر

شما هم مدارک موتور سیکلت خود را گم کرده اید؟ پس حتما برای دریافت المثنی نیاز به ثبت آگهی مفقودی در روزنامه های کثیرالانتشار دارید. برای این منظور کدام سامانه یا کدام روزنامه را انتخاب می کنید؟ ملاک شما چه می تواند باشد؟ ما در سایت خود، نه تنها به فکر هزینه شما هستیم؛ بلکه سرعت عمل نیز برایمان حرف اولویت دارد. مشاوران ما می توانند در کمترین زمان ممکن، شما را به مدارکتان برسانند. همین الان با متخصصان ما تماس بپیرید یا وارد سایت شده و آگهی مفقودی خود را ثبت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4c8g3ASC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه