چهارشنبه, ۲۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 14 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 24 مرداد 1403 افت وخیزهایی نسبت به روز گذشته دارد، اما روند و میزان این افزایش یا کاهش ها با یک دیگر متفاوت است. این در حالی است که با نگاه به روند قیمت محصولات سایپا از روز گذشته می  توان متوجه شد که نارنجی پوشان جاده مخصوص در بسیاری از موارد با افت قیمت روبه رو هستند. بازار خودرو افت وخیزهایی نسبت به روز گذشته دارد.

قیمت خودرو های ایران خودرو صعودی و سایپایی ها نزولی شد

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای ایران خودرو، غالباً صعودی و سایپایی ها نزولی گزارش می شود.

اطلس، جدیدترین محصول سایپا و فیس لیفتی از کوییک محسوب می شود که با افت یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با نرخ 514 میلیون تومان به فروش می رسد.

شاهین G اتوماتیک، دیگر محصول جدید سایپا است که رکورددار افت قیمت در محصولات داخلی هم محسوب می شود. این خودرو نسبت به روز گذشته کاهش پنج میلیون تومانی دارد و با 794 میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس سدان محبوب و پرسروصدای ایران خودرو که اخیراً توقف تولید خورد، از ابتدای روز جاری با 15 میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ 865 میلیون تومان رسید و رکورددار رشد قیمت در میان محصولات داخلی است.

دنا پلاس 6 سرعته نیز یکی دیگر از محصولات ایران خودرو به شمار می رود که با رشد 6 میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، به نرخ 788 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای خارجی

ام وی ام X22 Pro دستی یکی از محصولات اقتصادی مونتاژی در بازار به شمار می رود که با رشد 17 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال 942 میلیون تومان شده است.

کی ام سی X5 فیس لیفت جک S5 کرمان موتور نیز از صبح امروز 20 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و 640 میلیون تومان به فروش می رسد.

چانگان CS35 پلاس کراس اوور وارداتی سایپا از صبح امروز رکوردار افزایش قیمت در بازار است که با رشد عجیب 95 میلیون تومانی وارد کانال یک میلیارد و 570 میلیون تومان شد.

هونگچی EQM5 سدان وارداتی برقی گروه بهمن نیز پس از افت قیمت های عجیب وغریب در روزهای گذشته، 10 میلیون تومان دیگر از صبح امروز ارزان تر شد و به دو میلیارد و 230 میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DMhyWv2g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه