دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه 22 مرداد 1403 به صورت یک دست کاهشی است و می توان گفت هیچ خودرویی در بازار پیدا نمی شود که دچار رشد قیمت شده باشد. اگرچه بسیاری از خودرو های داخلی، مونتاژی و وارداتی با کاهش های چند میلیون تومانی روبه رو هستند، اما تعداد اندکی از این محصولات،  85 میلیون تومان ارزان تر شدند. بازار خودرو از صبح امروز کاهشی است.

کاهش چند میلیونی قیمت خودرو ها در بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای نسبت به روز گذشته ارزان تر شده، اما نوسان آنها غالباً زیر 10 میلیون تومان است.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان ترین سدان های دنده اتومات بازار به شمار می رود که از صبح امروز سه میلیون تومان ارزان تر شده و با 549 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین G با مدل 1403 سدان لوکس شرکت سایپاست که نسبت به روزهای گذشته 8.5 میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ 705 میلیون تومان به فروش می رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان های محبوب و پرفروش ایران خودرو نیز از آغاز روند معاملات امروز هشت میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با قیمت 710 میلیون تومان معامله می شود.

تارا دنده ای V1 از صبح امروز تنها سه میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ 772 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم با تبعیت از داخلی های بازار، کاهشی گزارش می شود.

جک J4 آپشنال ارزان ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان افت قیمت دارد و با 780 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

ام وی ام X33 کراس اتومات یکی دیگر از جدیدترین محصولات مدیران خودرو شمرده می شود که 30 میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و 205 میلیون تومان معامله می شود.

فونیکس تیگو 8 پرومکس یکی از گران قیمت ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می رود که از صبح امروز با افت 40 میلیون تومانی، وارد کانال دو میلیارد و 900 میلیون تومان شده است.

سوبا M4 لوکس ترین محصول مونتاژی شرکت فردا موتورز نیز امروز رکورددار افت قیمت در بازار است. این کراس اوور چینی با افت 85 میلیون تومانی که تجربه کرد به کانال دو میلیارد و 20 میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V5NqVTF1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه