یکشنبه, ۲۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 11 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد ۱۰۰، قیمت خودرو امروز یکشنبه 21 مرداد 1403 اعلام شد. خودرو های داخلی در اکثر مدل ها کاهشی بوده و نمودار آنها با شیب منفی گزارش می شود. اما خودرو های مونتاژی چنین رکود عمیقی را احساس نکرده و اغلب آنها در خواب فرو رفته اند.

قیمت خودرو امروز 21 مرداد 1403 مشخص شد. قیمت محصولات داخلی با رکود مواجه شده و محصولات مونتاژی هم اکثراً با همان نرخ های پیشین معامله می شوند.

خواب عمیق قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمام محصولات سقوط کرده اند.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما که در دسته محصولات محبوب شرکت ایران خودرو است امروز نیز مانند روز گذشته شیب منفی به خود گرفته و با ریزش 16 میلیون تومانی به قیمت پایین یک میلیارد آمده و در حال حاضر پس از افت قیمتی به نرخ 996 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

نظر می  رسد با کاهشی شدن نرخ دلار قیمت محصولات داخلی و مونتاژی رکودی شده و 35 محصول افت بالای شش میلیون تومان را داشتند.

تارا اتوماتیک V4 و تمامی مدل های مختلف آن با افت قیمت مواجه شده و امروز با ریزش هشت میلیون تومانی به قیمت 952 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

وانت نیسان با موتور جدید دیزلی در شمار محصولات سایپا، که با افت چشمگیر 25 میلیون تومانی به قیمت 724 میلیون تومان معامله می شود البته خودروی مذکور در حال حاصر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی در اغلب محصولات سوکت کرده اند.

جک J4 از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز 99 میلیون تومان افت کرده و به قیمت 788 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

فیدلیتی (5 نفره) یکی از کراس اوور های بهمن موتور است که قیمت بازار آن در صبح امروز 15 میلیون ارزان تر شده  به یک میلیارد و 840 میلیون تومان رسید.

لونا برقی GRE در دسته محصولات مونتاژی که در ایران در شرکت ایران خودرو عرضه می شود با کاهش 50 میلیون تومانی به محدوده یک میلیارد و 610 میلیون تومان رسید.

کی ام سی J7 یکی از سدان مقرون به صرفه کرمان موتور، امورز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و 624 میلیون تومان به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/m5yY1t5T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه