دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرجو۲۴، روند کاهش قیمت از روز گذشته در بازار خودرو شکل قابل توجهی به خود گرفته است و امروز هم شاهد تداوم این روند در جریان معاملات بودیم. به گفته فعالان بازار تداوم کاهش نرخ دلار در افت قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی اثرگذار بوده است. در کنار دلار بازارهای موازی هم امروز شکل کاهشی داشتند که این امر نیز بازار خودرو را بی نصیب نگذاشت.

قیمت خودرو که از ابتدای هفته نوسانی بود، امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی به روند کاهشی خود ادامه داد. البته رفتار بازار خودرو متاثر از نرخ ارز بوده و با توجه به همین موضوع، اکثر خودرو ها سوار بر موج کاهشی شدند و دیگر محصولات به قیمت روز گذشته پایبند ماندند.

دنده عقب قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که بالا و پایین شدن قیمت خودرو در بازار موجب شده است تا همچنان شاهد کاهش معاملات باشیم.

بیشترین کاهش قیمت امروز به «هایما S۷پلاس» رسید و این خودرو افتی ۲۰ میلیون تومانی داشت و «اطلس» هم به شکل نوسانی خود ادامه و امروز رشد ۵ میلیونی را تجربه کرد.

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودرو های داخلی در تعدادی از محصولات کاهشی گزارش می شود.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف خودروهای داخلی به شمار می رود. گرچه این محصول از ابتدای ماه ۳۰ میلیون تومان گران تر شده، اما امروز با کاهش شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به محدوده ۷۳۰ میلیون تومانی برگشت.

پژو پارس از محصولات پرشتاب و پرطرفدار ایران خودرو محسوب می شود که با افت سه میلیون تومانی به قیمت ۶۶۵ میلیون تومان رسید. در حال حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید نمی شود.  

شاهین اتوماتیک G نیز از ابتدای ماه ۲۶ میلیون گران تر شده و به نرخ بالای ۸۰۰ میلیون تومان معامله می شود. خودروی مذکور امروز به روند نزولی بازگشت و با ریزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با بهای ۸۰۶ میلیون تومانی معامله شد.

ساینا S یکی از هاچ بک های اقتصادی بازار داخلی به شمار می رود که با افت یک میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به قیمت ۴۲۱ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودرو های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خود را از دست دادند و با روند نزولی کار خود را آغار کردند.

X55 پرو در دسته محصولات مونتاژی با افت 10 میلیون تومانی نسبت به روز های گذشته به قیمت یک میلیارد و 510 میلیون تومان در بازار معامله می شود. خودروی مذکور جمعاً از ابتدای ماه تا لحظه کنونی دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

جک S5 به عنوان یکی از کراس اوورهای محبوب بازار مطابق روزهای گذشته با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و 630 میلیون تومان به فروش می رسد. البته خودروی مذکور طی یک هفته اخیر 25 میلیون تومان رشد قیمت داشته است.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) امروز با افت 10 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 415 میلیون تومان گزارش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/D6s85MI4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه