دوشنبه, ۱۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 5 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. منحنی محصولات داخلی و مونتاژی نوسانی گزارش می شود. این نوسان در بین محصولات با شدت و میزان متفاوت از ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۵ میلیون تومان به چشم می خورد.

همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی در بازار خودرو، بر اغلب محصولات داخلی و مونتاژی تاثیر گذاشته و نمودار قیمتی آن به صورت نوسانی نمایان شد.

نوسان افزایشی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو های داخلی با توجه به داده های اعلامی با فراز و فرود کار خود را شروع کردند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک در شمار محصولات ایران خودرو نسبت به هم نوعان خود بیشترین تغییر را تجربه کرده و با رشد شش میلیون تومانی به قیمت ۹۶۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس سفارشی ELX بر خلاف تیپ دیگر خود و در دسته محصولات پرطرفدار چهار میلیون تومان افزایش یافته و به نرخ ۷۱۷ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد. خودروی مذکور امروز در کارخانه تولید نمی شود.

تارا اتوماتیک V۲ از محصولات ایران خودرو رکورردار افزایش قیمت در بازار محصولات داخلی شد این خودرو پس از رشد قیمتی به نرخ ۹۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. البته خودروی ذکر شده در کارخانه به فروش نمی رسد.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر روند نوسانی را در پیش گرفته و امروز با روند صعودی ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودرو را از دست داده و با افت و خیز نسبت به روز گذشته گزارش می شود.

جک J۴ یکی از اقتصادی ترین محصول مونتاژی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته شش میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت ۷۹۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

هیوندای توسان در دسته دیگر محصولات جذاب این شرکت، با رشد ۹۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

یکی از نخبه ترین مدل های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی ها و امکانات فنی بی نظیری برخوردار است که امروز هم با روند ثابت ادامه دار شد و به نرخ چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود امروز ۹۵ مییلون تومان دیگر کاهش یافته و به قیمت دو میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان رسیده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Cb1227si
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه