شنبه, ۱۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 3 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

اپل برای سه ماهه سوم سال مالی 2024 خود که در 29 ژوئن 2024 به پایان رسید، درآمد 85.78 میلیارد دلاری و سود 21.4 میلیارد دلاری را گزارش کرده است.

عملکرد کلی غول سازنده آیفون به شرح زیر بوده است:

•    سود به ازای هر سهم: 1.40 دلار در مقابل 1.35 دلار موردانتظار تحلیلگران

•    درآمد: 85.78 میلیارد دلار در مقابل 84.53 میلیارد دلار موردانتظار تحلیلگران

سود 21.4 میلیارد دلاری اپل با رشد فروش آیپد

درآمد محصولات اپل

برای بخش های مختلف اپل نیز نتایج زیر در مقایسه با پیش بینی تحلیلگران ارائه شده است:

•    درآمد آیفون: 39.30 میلیارد دلار در مقابل 38.81 میلیارد دلار

•    درآمد مک: 7.01 میلیارد دلار در مقابل 7.02 میلیارد دلار

•    درآمد آیپد: 7.16 میلیارد دلار در مقابل 6.61 میلیارد دلار

•    درآمد محصولات پوشیدنی، خانه و لوازم جانبی: 8.10 میلیارد دلار در مقابل 7.79 میلیارد دلار

•    درآمد خدمات و سرویس ها: 24.21 میلیارد دلار در مقابل 24.01 میلیارد دلار

«لوکا ماستری»، مدیرمالی اپل در جلسه ای به تحلیلگران اعلام کرده است که غول فناوری برای سه ماهه جاری نیز انتظار رشد کلی مشابهی را دارد.

طبق نتایج ارائه شده، مهم ترین کسب و کار اپل همچنان آیفون است که حدود 46 درصد از کل فروش این شرکت در طول سه ماهه گذشته را به خود اختصاص داده است. درحالی که این شرکت انتظارات تحلیلگران را برآورده کرده، اما فروش آیفون همچنان نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود 1 درصد کاهش یافته است.

رشد درآمد آیپد با عرضه محصولات جدید

در بین محصولات اپل، درآمد آیپد بیشترین رشد را داشته و فروش آن نسبت به سال گذشته حدود 24 درصد افزایش یافته و به 7.16 میلیارد دلار رسیده است. اپل برای اولین بار از سال 2022 آیپدهای جدیدی را در طول سه ماهه گذشته به بازار عرضه کرده بود که باعث رشد این بخش شده است.

همچنین کوک گفت که حدود نیمی از خریداران آیپد، برای اولین بار این محصول را خریده اند که نشان می دهد بازار تبلت ها هنوز اشباع نشده است.

در بخش دیگری از جلسه اپل با تحلیلگران، «تیم کوک»، مدیرعامل شرکت گفت که هرچند غول فناوری تا زمانی که Apple Intelligence در اواخر پاییز امسال به دست مشتریان نرسیده است، درمورد تأثیر مثبت آن بر فروش صحبت نخواهد کرد، اما گفت که این شرکت هزینه های مربوط به آماده سازی سرویس هوش مصنوعی خود را افزایش داده است.

کوک در این رابطه گفت:

«کاری که انجام داده ایم این است که افراد زیادی که مشغول کارهای دیگر بوده اند را روی هوش مصنوعی مستقر کرده ایم.»

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Gs1dWPVt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه