یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی، شکل پذیرایی در مراسم های مختلف تغییر کرده است و انواع بسته پذیرایی در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید شده که نوآوری و ابداعی جدید در صنعت غذایی می باشد. بسته بندی میوه و دیگر مواد غذایی به صورت تک نفره هم برای میزبان و هم برای مهمانان، مزایای بسیاری دارد. سهولت در پذیرایی و نظم بیشتر مراسم از مزیت این بسته ها است. مهمانان نیز می توانند هر زمانی که تمایل دارند از محتویات داخل آنها استفاده کنند. مواد خوراکی نیز به دلیل اینکه داخل این بسته ها محفوظند، کاملا بهداشتی می باشند و به همین سبب خوشایند مهمانان است.

پک پذیرایی به دلیل ویژگی هایی که دارد، مورد استقبال بیشتر افراد بوده است و میزبانان در مراسم های مختلف برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می کنند. قیمت مناسب، کیفیت محتویات بسته های پذیرایی، حمل رایگان و سفارش به صورت اینترنتی باعث شده که بیشتر مردم به خرید آن علاقه نشان دهند. دلیل دیگر برای انتخاب این بسته ها، صرفه جویی در زمان است که نیازی به خرید مواد غذایی و آماده سازی این بسته ها توسط میزبان نیست. تنوع محصولات و شکیل بودن پک های پذیرایی نیز دلیل دیگری برای انتخاب آن می باشد.

راه حلی ساده برای پذیرایی از مهمانان با بسته های پذیرایی مزه باکس

بسته پذیرایی چیست؟

مراسم های مختلفی مانند ترحیم، جلسات دفاع، جشن ها و همایش ها، افطاری، نذری و غیره همیشه در حال برگزارشدن است و باید از مهمانانی که در این مراسم ها حضور دارند پذیرایی شود. به همین دلیل مزه باکس انواع بسته های پذیرایی را به صورت آماده ارائه می دهد تا از استرس و نگرانی میزبان در مراسم کاهش دهد. زیرا برای آماده کردن این بسته ها میزبان می بایست با به کارگیری چند نیروی انسانی برای خرید میوه و دیگر اقلام خوراکی، شستشو و نیز خرید پک خالی برای بسته بندی، علاوه بر زحمت، زمان زیادی را نیز صرف کند تا این بسته ها برای پذیرایی آماده شوند.

مزه باکس این مشکل را حل کرده است و با ارائه انواع پک های پذیرایی این امکان را برای میزبان فراهم کرده که با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارد، بتواند پک دلخواه خود را انتخاب کند و در اسرع وقت در مکان مورد نظر تحویل بگیرد. پک پذیرایی بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند از مهمانان خود به نحو شایسته ای پذیرایی کنند و خود نیز با آرامش بیشتری کارهای دیگر را سپری کنند.

بسته بندی با پک های متنوع پلاستیکی، مقوایی و طلقی به دلیل اینکه از مواد باکیفیت تهیه شده است سبب تازگی و ماندگاری محتویات داخل آنها به مدت یکروز می شود. این پک ها با طراحی مناسب برای مراسم های مختلف، نظم بیشتری را به مجلس می دهند و بسیار شکیل و زیبا هستند.

انواع بسته های پذیرایی مزه باکس

بسته های متنوعی در مزه باکس عرضه می شود که برای هر مراسم، انواع مختلفی را ارائه می دهد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

  • پک ترحیم

بسته پذیرایی ترحیم نوعی پک پذیرایی از میهمانان مراسم ختم است که در مدل های متنوعی تهیه و عرضه شده است. طراحی این پک ها به گونه ای است که رنگ و طرح آن با این مراسم مطابقت دارد. انواع پک ترحیم که در مجموعه مزه باکس ارائه می شود، عبارتند از: پک ترحیم لاکچری، پک ترحیم اقتصادی، ویژه، وی آی پی، ارزان و مجلسی که محتویات این بسته ها شامل میوه، کیک، آبمیوه خانگی و شرکتی، خرما و حلوا می باشد که همه بسته ها از کیفیت عالی برخوردارند و تفاوت در تعداد و نوع محتویات پک ها است. شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هر یک از این بسته ها را برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیم استفاده نمایید.

  • پک صبحانه

صبحانه یکی از مهم ترین وعد ه های غذایی است که مصرف آن برای داشتن انرژی کافی و تمرکز بیشتر در طول روز ضروری است. به همین دلیل مزه باکس انواع بسته پذیرایی و پک صبحانه را با تنوع بسیار و محصولات باکیفیت در اختیار افراد قرار داده است. خرید آن برای انواع مراسم، ادارات، مدارس، دانشگاه ها، سازمان ها و بسیاری مراکز دیگر پیشنهاد بسیار خوبی است. پک های صبحانه عبارتند از: پک صبحانه سلامت، پک سنتی، ویژه، اقتصادی، ارزان و پک سرد و میان وعده که محتویات آنها نان لواش، پنیر، گردو، گوجه، خیار، موز، سیب، انواع آبمیوه، کالباس، نان تست، کیک و کلوچه، شیرکاکائو، الویه و نوشابه می باشد که می توانید با توجه به ذائقه و بودجه خود هر یک از این بسته ها را به منظور شروع یکروز بانشاط برای صبحانه مهمانان و کارمندان خود تهیه کنید.

پک صبحانه

  • پک دفاع

نوع دیگری از بسته های پذیرایی، پک دفاع است که انواع مختلفی دارد و دانشجویان می توانند با انتخاب آن در جلسه دفاع از مهمانان خود پذیرایی کنند. پک دفاع ویژه، لاکچری، اقتصادی و ارزان از انواع این بسته های پذیرایی است که محتویات آن را با توجه به نوع و قیمتی که دارد، شامل میوه، آبمیوه، آجیل، ساندویچ، کیک، شیرکاکائو، دسر شکلاتی، ویفر و بیسکویت می باشد. این بسته پذیرایی با تنوع محصولات خود برای جلسات دفاع انتخاب مناسبی است و دانشجویان با خرید آن دیگر نگران پذیرایی از اساتید و دوستان خود نخواهند بود و بدون نگرانی از این موضوع به جلسه دفاعیه خود می پردازند.

  • پک افطاری

یکی دیگر از انواع پک های مزه باکس، بسته های افطاری است که برای ماه مبارک رمضان تهیه می شود و در اختیار همه افراد قرار می گیرد. این بسته ها انواع مختلفی دارند و محتویات آن شامل خرما، زولبیا و بامیه، گردو، نان و پنیر، سبزی خوردن، انواع ساندویچ، میوه، آبمیوه، کیک و خوراکی های دیگر می باشد که توسط مزه باکس تهیه شده است و برای افرادی که علاقه دارند افطاری دهند، انتخاب بسیار مناسبی است. انواع پک ویژه، لاکچری، اقتصادی، ارزان، ساده و غیره از انواع بسته های پذیرایی افطاری می باشند.

  • پک همایش و سمینار

امروزه به دلیل اینکه همایش ها و سمینارهای بسیاری در حال برگزاری است، پک های پذیرایی نیز کاربرد بیشتری دارند و از آنها برای پذیرایی از مهمانان در این فضاها استفاده می شود. این بسته ها با محتویات میوه و مواد خوراکی باکیفیتی که دارند یک پیشنهاد عالی برای پذیرایی در این مراسم هستند. بسته پذیرایی همایش و سمینار، انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع میوه های داخل بسته، آبمیوه، کیک و بیسکویت، مغزهای آجیل و غیره و بر اساس نیاز خود می توانید این بسته ها را انتخاب نمایید.

قیمت پک پذیرایی مزه باکس چقدر است؟

مزه باکس سعی کرده که در ازای کیفیت پک های ارائه دهنده، قیمت مناسبی را برای این بسته ها در نظر بگیرد تا همه افراد بتوانند از این خدمات استفاده نمایند. به دلیل شرایط اقتصادی جامعه و میزان تورم، اگر این بسته ها را به صورت آماده خریداری کنید، تفاوت چندانی با قیمتی که در سایت مزه باکس مشاهده می کنید نخواهند داشت. بنابراین می توانید با خیال راحت پک آماده را از این سایت سفارش دهید و بدون هزینه حمل در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این بسته ها فقط بر اساس نوع متفاوتی که دارند و مدل پک انتخابی آن قیمت های مختلفی خواهند داشت.

انتخاب پک پلاستیکی، مقوایی، طلقی و نیز محتویات داخل آنها سبب تغییر قیمت این پک ها خواهد شد. همچنین پک وی آی پی، لاکچری و ویژه نسبت به اقتصادی، ارزان و ساده قیمت گران تری دارند. ولی مزه باکس این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که همه بسته های پذیرایی که در این مجموعه عرضه می شود، از میوه و خوراکی های باکیفیت تهیه شده و قیمت مناسبی دارد. مزه باکس برای کسب رضایت مشتریان عزیز خود انواع بسته پذیرایی را با قیمت مناسب ارائه می دهد تا همه افراد بتوانند در جلسات، مراسم و مهمانی های خود یا در ادارات، نهادها، سازمان ها، دانشگاه ها و مدارس یا هر نوع ارگانی از این بسته ها استفاده نمایند.

ویژگی پک های پذیرایی مزه باکس

  • میوه و خوراکی های متنوع که در این مجموعه عرضه می شود، داخل پک های پلاستیکی زیپ دار که دسته قابل حمل دارد، پک مقوایی که با روبان های مختلف و در طرح های جذابی تولید شده است و نیز پک طلقی چند تکه که برای هر خوراکی جای مخصوصی دارد، قرار می گیرند. همه این بسته ها استحکام کافی دارند و خرید آن کاملا سلیقه ای می باشد.
  • کیفیت محتویات آن مانند میوه و خوراکی های دیگر در این مجموعه تضمین شده است.
  • رنگ و طرح پک های مزه باکس با توجه به نوع مراسم طراحی شده است و مدل های مختلفی دارد.
  • به دلیل اینکه در بسته های مزه باکس، میوه و انواع خوراکی ها قرار دارد، با خرید آن پذیرایی از مهمانان به صورت کامل و یکدفه انجام می گیرد.
  • با انتخاب بسته‎ های پذیرایی از مزه باکس در زمان و هزینه های اضافی صرفه جویی خواهید کرد.
  • شکیل بودن و نظم دهی بیشتر به مراسم از دیگر ویژگی های خرید این بسته ها می باشد.

بسته پذیرایی ترحیم

خرید آنلاین بسته پذیرایی با ارسال رایگان از مزه باکس

مزه باکس انواع بسته پذیرایی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه و عرضه می کند. با مراجعه به سایت این مجموعه بسته های مورد نظر خود را سفارش داده و به موقع و با ارسال رایگان در محل مورد نظر تحویل بگیرید. انواع پک پذیرایی ترحیم، پک دفاع، بسته صبحانه، پک افطاری، پک همایش و سمینار نیز در مزه باکس به منظور سهولت افراد در مراسم های مختلف ارائه می شود.

خرید از این مجموعه آرامش، اطمینان و کیفیت را به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vtLrNThK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه