سه شنبه, ۲۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آرامش در بازار و قیمت خودرو

6 ساعت پیش ( 1403/4/26 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز سه شنبه 26 تیر 1403 پس از یک دوره  کاهشی و نوسانی امروز به آرامش قیمت رسیده است و در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی تعادل خود را حفظ کرد. 

با توجه به قیمت های به دست آمده، بازار خودرو های داخلی و مونتاژی نسبت به روز های گذشته در ثبات کامل به سر می برد و هیچ تغییری در بین محصولات به چشم نمی خورد.

آرامش در بازار و قیمت خودرو

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در تمامی محصولات بدون تغییر گزارش می شود.

کوییک S دنده ای مدل 1403 یکی از ارزان ترین هاچ بک های بازار داخلی به شمار می رود. این خودرو با روند ثابت به قیمت 412 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو پارس TU5 یکی از پرطرفدار ترین محصول ایران خودرو مانند سایر مدل های خود با روند ثابت به کار خود ادامه داد که امروز با قیمت 860 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

اطلس در شمار خودروهای تازه وارد شرکت سایپا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ 520 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

دنا پلاس توربو 6 سرعته پس از دوره  کوتاه که با نوسان روبه رو بود امروز با قیمت ثابت 910 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

تارا اتوماتیک V4 یکی دیگر از محصولات ایران خودرو که قبلا به قیمت بالای یک میلیارد تومان معامله می  شد بعد از روند کاهشی در چند هفته  اخیر به قیمت زیر یک میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر با قیمت 952 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی با روند ثابت در صبح امروز کار خود را آغاز کرد.

آریزو 6 پرو  از محصولات لوکس و جذاب شرکت مدیران خودرو در صبح امروز با قیمت ثابت یک میلیارد و 655 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

کی ام سی T8 از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور بدون هیچ تغییری به قیمت یک میلیارد و 635 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هونگچی E-QM5 از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور پس از افت قیمتی زیاد در روز های گذشته، امروز با قیمت سه میلیارد و 65 میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرد.

تیگارد X35 از محصولات مونتاژی بدون تغییر قیمت با نرخ یک میلیارد و 32 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3leHrUsa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه