سه شنبه, ۲۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

باتومی شهری ساحلی در مجاورت دریای سیاه است كه با داشتن آب و هوایی مطلوب و دلپذیر، همیشه نظر مسافران را به خود جلب می کند. اگر می خواهید یک سفر خارجی اقتصادی داشته باشید، این بار سفر به باتومی را امتحان کنید. شما می توانید لوکس ترین هتل این شهر یعنی هتل شرایتون باتومی را رزرو کنید و از اقامتی رویایی نهایت لذت را ببرید. باتومی با دنیایی از جاذبه های دیدنی متعدد آماده میزبانی از شما است. برای آشنایی با هتل شرایتون شهر باتومی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اطلاعات کامل هتل شرایتون باتومی

معرفی هتل مجلل شرایتون در شهر باتومی

به هرجای دنیا که بخواهید سفر کنید، نام هتل شرایتون را در میان بهترین هتل های شهر خواهید دید. این هتل ها یک برند جهانی از هتل های زنجیره ای هستند که برای نخستین بار در سال ۱۹۳۷ پا به عرصه گذاشتند. نخستین هتل شرایتون در سال ۱۹۳۷ در ماساچوست آمریکا تاسیس شد و طولی نکشید که چندین هتل دیگر از همین مجموعه در جای جای دنیا تاسیس شدند. حتی چند شعبه از هتل شرایتون در کشور ما نیز وجود دارند.

هتل شرایتون باتومی یکی از لوکس ترین هتل های این شهر است که توانسته است ۵ ستاره را به خود اختصاص دهد. این به آن معناست که بهترین امکانات و خدمات در این هتل به شما ارائه می شود تا اقامتی همه چیزتمام را تجربه کنید. این هتل تازه تاسیس شده است و از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. مزایای متعددی سبب محبوبیت هرچه بیشتر این هتل طی این سال ها شده اند؛ هرچند که نام برند شرایتون به سبب سال ها تجربه و ارائه بهترین خدمات می تواند اعتماد هر مسافری را به خود جلب کند.

اتاق های هتل شرایتون در ساحل دریای سیاه

در هتل شرایتون می توانید لوکس ترین اتاق های باتومی را در اختیار داشته باشید. ۲۰۲ واحد اقامتی در این هتل وجود دارند که هریک از آن ها به زیباترین شکل دیزاین شده اند. سبک طراحی هتل، مدرن و مینیمال است. در دیزاین اتاق ها از به کارگیری هرگونه المان اضافه ای جلوگیری شده است و تنها موارد موردنیاز با دقت و ظرافت خاصی قرار داده شده اند.

یکی از بهترین امکاناتی که این هتل برای مسافران فراهم کرده است، ارائه اتاق های متنوع منطبق با نیاز مسافران است. علاوه بر اتاق های ۲ و ۳نفره، سوئیت های ۶نفره نیز برای اقامت خانواده های پرجمعیت یا گروه های دوستانه وجود دارند. اتاق هایی که در طبقات بالاتر قرار دارند، منظره بی نظیری از شهر در کنار دریای سیاه را ارائه می کنند که از تماشای آن غرق لذت خواهید شد. هتل شرایتون باتومی در ۲۰ طبقه ساخته شده است و تمام اتاق های آن برای اقامتی دلچسب مناسب هستند.

معرفی هتل مجلل شرایتون در شهر باتومی

چه امکاناتی در هتل شرایتون به مسافران ارائه می شود؟

یک هتل پنج ستاره مثل شرایتون باید تمام امکانات موردنیاز مسافران را در اختیار آن ها قرار دهد. این هتل نیز از نظر رفاهی و حتی تفریحی، بهترین ها را به شما ارائه می کند. همه اتاق ها از امکانات اولیه نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان بهره مند هستند. مینی بار، چای ساز و تلویزیون نیز برای رفاه بیشتر در اتاق ها تعبیه شده اند. نکته مثبت درباره این هتل، امکان پذیرش نفر اضافه در اتاق است. درصورت نیاز می توانید سرویس موردنیاز برای اقامت مهمان را دریافت کنید.

در کنار امکانات اولیه برای اقامتی مطلوب در هتل، امکانات تفریحی متعددی نیز وجود دارند که سفرتان را جذاب تر و مهیج تر می کنند. اگر بهترین هتل های باتومی را برای اقامت انتخاب کنید می توانید در زمان اقامت در هتل هم تفریحات جذابی داشته باشید. در این هتل ۴ استخر مختلف وجود دارند که دو تا از آن ها برای کودکان طراحی شده اند. در اطراف این استخرها صندلی ها و تخت هایی برای آفتاب گرفتن قرار داده شده اند که می توانید اوقات خوشی را در اطراف آن ها بگذرانید. سونا، جکوزی و حمام ترکی ازجمله امکانات تفریحی دیگر در این هتل هستند؛ همچنین، باشگاه ورزشی و زمین تنیس هم برای مسافران تعبیه شده است. مجموعه این امکانات سبب گذراندن اوقاتی خوش در هتل شرایتون باتومی خواهند شد.

رستوران مجلل هتل شرایتون

یکی از معروف ترین امکاناتی که در این هتل زیبا و مشهور وجود دارد، رستوران مجلل این هتل است که به صورت ۳۶۰ درجه در طبقه بیستم واقع شده است. این هتل نمایی پانورامیک از شهر باتومی را ارائه می کند که تماشای آن بسیار لذت بخش خواهد بود. انواع غذاهای بین المللی در این رستوران سرو می شوند که کیفیتی فوق العاده دارند و هر مسافری از آن ها لذت خواهد برد.

موقعیت مکانی و نحوه دسترسی به هتل شرایتون باتومی

هتل شرایتون باتومی در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل قرار گرفته است و به همین خاطر موقعیتی عالی دارد. با دو دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را به ساحل دریای سیاه برسانید. کلیسای جامع مادر مقدس ۹۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و به راحتی می توانید از آن بازدید کنید. مجسمه علی و نینو که به نمادی برای شهر باتومی تبدیل شده است، ۳/۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر بخواهید به پارک آبی آکوا باتومی برسید هم باید ۷/۲ مسافت را طی کنید.

رزرو بهترین و لوکس ترین هتل های باتومی از سایت فلای تودی

رزرو بهترین و لوکس ترین هتل های باتومی از سایت فلای تودی

یکی از مهم ترین نکات برای داشتن سفری دلچسب، انتخاب مرجعی معتبر برای انجام اقدامات آن است. «فلای تودی» پلتفرم معتبری است که بهترین امکانات و خدمات را برای مسافران فراهم می کند. اگر می خواهید بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی را با كمترین قیمت در اختیار داشته باشید، فلای تودی را انتخاب کنید. برای دسترسی به خدمات این مجموعه باید وارد سایت شوید و از نوار بالای صفحه خدمت مدنظر را انتخاب کنید . رزرو هتل باتومی و خرید بلیط باتومی ازجمله خدماتی است که در این پلتفرم ارائه می شوند. همین حالا وارد سایت شوید و با پرداخت کمترین هزینه، یک سفر خارجی اقتصادی را رقم بزنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mmxhjSgo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه