پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو روز گذشته تغییری نداشت. با توجه به تعطیلی بنگاه های خرید و فروش خودرو در هفته پیش رو به دلیل تعطیلات عاشورا و تاسوعا، احتمالاً نوسان چندانی در بازار خودرو صورت نگیرد.

از هفته های پیش، روند واردات خودرو برای جانبازان به صورت جدی تر دنبال می شود و در صورتی که وارد فاز اجرایی شود، چند هزار دستگاه خودروی لوکس خارجی صفر کیلومتر با مدل 2024 وارد بازار تشنه ایران خواهد شد. کارشناسان معتقدند که در این صورت، رکود بازار خودرو خصوصاً در محصولات وارداتی عمیق تر از گذشته شده و اصطلاحاً کمر بازار می شکند.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو گفت، به نظر می رسد که بازار خودرو حداقل تا آغاز به کار دولت جدید نوسان چندانی نداشته باشد؛ این موضوع هم با نرخ ارز در بازار آزاد و عرضه خودروهای وارداتی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: نکته عجیب اینکه اغلب خریداران خودروهای وارداتی، مصرف کننده نیستند و به قصد سرمایه گذاری اقدام به ثبت درخواست برای خرید این خودروها کرده اند. این کار از نظر بنده روش درستی برای سرمایه گذاری نیست؛ چرا که از یک سو مراحل واردات خودرو برای جانبازان درحال انجام بوده و 34 هزار خودروی لوکس صفر کیلومتر با سود بازرگانی صفر درصد قرار است وارد بازار شود.

جعفری افزود: قطعاً بسیاری از جانبازان تصمیم دارند تا این خودروهای لوکس وارداتی را بفروشند و این موضوع باعث اشباع بازار خودرو می شود. به نظر می رسد که با این روش، قیمت ها بیش از این شکسته شده و اصطلاحاً کمر بازار خواهد شکست! هفته پیش رو نیز با توجه به تعطیلاتی که وجود دارد، به احتمال قوی در بازار خودرو نوسانات عجیب وغریبی به چشم نمی خورد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z4ZFgHkZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه