پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کراتینه کردن مو یکی از روش های پرطرفدار برای احیا و صاف کردن مو است. پس از انجام کراتینه، موها صاف و یک دست می شوند. خرید کراتین مو اصل و استفاده از آن باعث می شود که فر های ریز و درشت مو از بین بروند و ساقه های آن صاف شوند. کراتین مو باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود. افرادی که در اثر استفاده از اتو مو و سشوار به موهای خود آسیب وارد کرده باشند، می توانند با کراتینه کردن کمی از این مشکلات را برطرف کنند. رنگ کردن مو باعث ضعیف و شکننده شدن آن می شود.

معمولاً توصیه می شود پس از رنگ کردن موهای آسیب دیده را ترمیم کنید. کراتین مو یکی از روش ها برای ترمیم موهای آسیب دیده است. بسیاری از افراد فکر می کنند که کراتین کردن مو باعث از بین رفتن موخوره موها می شود. اگر می خواهید بدانید که خرید بوتاکس مو و انجام کراتینه مو چه تاثیراتی بر روی موخوره دارد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

آیا کراتین مو باعث از بین رفتن موخوره موها می شود؟

کراتین مو چیست؟

کراتین یکی از پروتئین های اساسی است که در ناخن، پوست و مو انسان وجود دارد. در صورتی که موهایتان وز یا فر است، کراتینه کردن آن باعث می شود که کمبود این پروتئین در جبران می شود. پروتئین کراتین که در پوست و مو وجود دارد، به دلیل وجود ماده ای به نام سیستئین نوعی آمینو اسید به حساب می آید. در موی انسان ۱۴ درصد از ماده سیستئین موجود است. کمبود این ماده در مو، ساختار موها را تغییر می دهد. در صورتی که موهایتان حالت طبیعی و خوبی ندارد با کراتین مو می توانید آن را ترمیم کنید.

مزایای کراتین مو برای موخوره

همانطور که در قسمت های قبل توضیح دادیم، کراتین یکی از پروتئین های طبیعی در بدن انسان است. در صورتی که این پروتئین موجود در مو کم باشد، می توانید با خرید کراتین مو اصل آن را جبران کنید. در صورتی که قصد کراتین کردن مو را دارید باید مواد کراتینه مو اصل تهیه کنید. مجموعه های مختلفی از جمله مجموعه شاهانو بهترین مواد کراتینه مو را در اختیار شما قرار می دهد.

در صورتی که این پروتئین در بدن کاهش پیدا کند، بدن سعی می کند این کمبود را جبران کند. کمبود جبران کراتین در بدن باعث خشک و وز شدن موها و آسیب رسیدن به آن خواهد شد. بنابراین انجام کراتین مو می تواند از وز شدن و آسیب رسیدن به مو جلوگیری کند. شامپوهای زیادی هستند که در ترکیب آن ها مقداری کراتین وجود دارد. این شامپوها تا حدودی کمبود کراتین را جبران می کنند؛ اما نمی تواند به اندازه خرید کراتین مو از مجموعه شاهانو کراتینه کردن مو موثر باشد.

تاثیر کراتینه بر روی خشکی مو

از مشکلات شایع مو می توان به خشکی و کم آبی آن اشاره کرد. محصولات کراتین مو با توجه به ترکیباتی که دارند باعث آبرسانی به موها می شوند. برای اینکه بتوانید مشکلات موهایتان را رفع کنید؛ باید از مجموعه های معتبر کراتین تهیه کنید. کراتینه کردن مو باعث ترمیم و تا حدودی از بین رفتن مشکلات آن می شود.

ترکیبات موجود در این محصول باعث می شود آب از دست رفته ساقه مو برگردد و تارهای مو مرطوب شود. یکی از مهم ترین اثرات خشکی مو، به وجود آمدن موخوره است. بنابراین خرید کراتین مو از مجموعه های معتبر و استفاده از آن باعث جلوگیری از ایجاد موخوره می شود. تنها راه درمان موخوره کوتاهی موی آسیب دیده است؛ اما با کراتینه کردن مو می توانید از به وجود آمدن موخوره جلوگیری کنید. کراتین مو به حدی موهای شما را تقویت می کند که دیگر دچار خشکی و موخوره نشود.

مزایای کراتین مو برای موخوره

مراقبت های پس از انجام کراتینه

پس از انجام کراتین مو باید اقداماتی را برای محافظت از موهای خود انجام دهید. این مراقبت ها عبارتند از:

  • در صورتی که پس از کراتینه کردن با موهای خشک مواجه شدید، باید از شامپوهای ملایم استفاده کنید تا پس از مدت کوتاهی خشکی مو از بین برود.
  • پس از ترمیم مو باید از کرم های رطوبت رسان استفاده کنید تا ساقه مو را مرطوب نگه دارید. مرطوب نگه داشتن ساقه مو بر روی بهبود کیفیت تارهای مو تاثیر زیادی دارد.
  • پس از کراتین مو باید کمترین استفاده را از وسایل حرارتی مانند اتو مو و سشوار داشته باشید.
  • در صورتی که از مواد و محصولات شیمیایی دوری کنید تقویت موها به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.

نکات مهم در کراتین مو

پیش از کراتینه کردن مو، خرید کراتین مو اصل و انتخاب سالن موی معتبر برای انجام این کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مواد استفاده شده، مدت زمان قرار دادن کراتینه بر روی مو و مهارت کراتین کار تاثیر مستقیمی بر روی نتیجه کراتین مو دارد.

اگر فردی که برای شما کراتین انجام می دهد از تجربه کافی برخوردار نباشد، ممکن است ساقه موها را بسوزاند و خشک کند. بنابراین برای انجام کراتین باید در ابتدا از فروشگاه های معتبری مانند شاهانو برای خرید مواد کراتین اقدام کنید و سپس یک سالن معتبر را انتخاب کنید.

خرید مواد کراتین مو

کراتین مو یکی از پروتئین های مهم برای رشد و وضعیت ظاهری مو است. امروزه با حرارت دادن به مو از طریق دستگاه های مختلف، به موها حالت می دهند. حرارت دادن به مو باعث آسیب رسیدن به آن می شود. در چنین شرایطی برای از بین بردن آسیب های وارد شده به مو و ترمیم آن، بهتر است از کراتین مو استفاده کنید.

خرید کراتین مو اصل

در زمان خرید مواد کراتینه باید توجه داشته باشید موادی که تهیه می کنید با موهای شما متناسب باشد. کراتین مو برای انواع و اقسام موها موجود است. از آن جایی که کراتینه کردن روشی منحصر به فرد برای ترمیم مو است، باید مواد استفاده شده با موهای شما سازگار باشد. فروشگاه شاهانو با قیمت مناسب و تضمین اصالت کیفیت مواد کراتین، این محصول در اختیار شما قرار می دهد.

سخن پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم، متوجه شدید که کراتین مو به صورت مستقیم بر روی از بین رفتن موخور تاثیر ندارد. به صورت کلی کراتین مو برای ترمیم موهای آسیب دیده انجام می شود. همچنین کراتینه کردن مو باعث پیشگیری از به وجود آمدن موخوره می شود؛ اما نمی تواند موخوره را از بین ببرد. تنها راه از بین بردن و درمان موخوره کوتاه کردن مو است. شما می توانید از مجموعه های معتبری مانند شاهانو مواد کراتینه مو را تهیه کنید و آسیب دیدگی های موی خود را ترمیم کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qY4B4ZuF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه