یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش اقتصادنیوز؛ ثبات قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی از هفته اول خرداد ماه آغاز شد و با توجه به شرایط موجود در کشور تا امروز ادامه پیدا کرد. ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو این ثبات را به آن نسبت می دهند، طی یکماه اخیر نرخ دلار در یک محدود نوسان داشت و این امر موجب شد تا فعالان بازار ثبات قیمت خودرو را به آن نسبت دهند. اما با توجه به طولانی شدن بازه زمانی ثبات در بازار خودرو می توان گفت نیم نگاه بازار به انتخابات ریاست جمهوری تداوم این تثبت را به همراه داشته است.

ثبات قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی از هفته اول خرداد تا به امروز

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز و بنابر اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز کشف قیمت نشد، قیمت این خودرو در آخرین روز هفته گذشته هم سایت های خودرویی درج نشده بود. از سوی دیگر در بررسی بازار می  توان گفت «پژو 207 اتوماتیک» هم 890 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییری نداشت. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7» هم یک میلیارد و 650 میلیون تومانی ماند. ارزیابی ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار 925 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز ترمز کشید و  835 میلیون تومانی ماند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ بکEX»، «کوییک دنده ایR»،«کوییک دنده ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.  از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومانی ماند. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک R دنده ای» در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده ایS» هم 420 میلیون تومان قیمت گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار همچنین نشان می دهد «تیبا هاچ بکEX» هم 420 میلیون تومانی و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می دهد «ساینا دنده ای S» هم در بازار 429 میلیون تومان قیمت  خورد و قیمت «اطلس» هم بدون تغییر در بازار 568 میلیون تومانی شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pISJ4x9p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه