یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از گجت نیوز، طبق آخرین اخبار خودرو، اغلب خودرو های داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار ایران از اول تیرماه روند نزولی قیمت را طی کرده اند. قیمت برخی از خودرو ها تا ۱۷۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده، اما برخی دیگر از خودرو ها افت قیمت جزئی داشته اند.

با آغاز معاملات، فیدلیتی پرستیژ هفت نفره که یکی از جدیدترین محصولات خودرو های مونتاژی گروه بهمن است، به قیمت ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسیده و نزدیک به ۷۳ میلیون تومان ارزان تر شده است. از این رو جدیدترین محصول مونتاژی بهمن موتور، تنها طی چند روز گذشته توانسته ۱۷۰ میلیون تومان افت قیمت را تجربه کند.

ادامه روند ریزشی قیمت خودرو در بازار

روند ریزشی قیمت خودرو در بازار ایران ادامه دارد

اغلب خودرو های داخلی در روند کاهش قیمت قرار گرفته اند. برای مثال سایپا اطلس G، فیس لیفت خودرو کوییک و یکی از جدیدترین محصولات سایپا بازار به شمار می رود که از صبح روز گذشته ۱.۵ میلیون تومان ارزان تر شده و با قیمت ۵۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شوند.

همچنین باید گفت شاهین G هم به عنوان سدان لوکس سایپا روند نزولی قیمت را طی کرده و با قیمت ۷۱۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

روند نزولی قیمت خودرو فقط برای محصولات ساپیا نبوده و اغلب محصولات ایران خودرو هم در این روند قرار گرفته اند. پژو پارس LX TU۵ که در چند روز گذشته خبر توقف تولید آن را داده اند، ۵.۵ میلیون تومان ارزان تر شده و به نرخ ۸۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک ۷۴ به عنوان لوکس ترین خودروی ایران خودرو افت قیمتی بسیار خوبی داشته و در حال حاضر با قیمت یک میلیارد و ۱۷ میلیون تومان معامله می شود و این یعنی ۲۱ میلیون تومان افت قیمت نسبت به چند روز گذشته.

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی هم افت قیمتی شدیدی داشته اند. اما قیمت ام وی ام X۲۲ پرو دنده ای، کراس اوور اقتصادی مدیران خودرو تغییری نداشته و با همان نرخ ۹۴۵ میلیون تومان معامله می شود. جک S۵ هم به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات کرمان موتور با همان قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

کاهش قیمت خودرو های مونتاژی فقط به این چند محصول خلاصه نشده و باید گفت فیدلیتی پرستیژ پنج نفره همانند نسخه هفت نفره، کاهش قیمت چشمگیری نسبت به روز گذشته پیدا کرده است و با قیمت ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. از این رو می توان نتیجه گرفت تیپ پنج نفره فیدلیتی پرستیژ نیز طی دو روز اخیر ۱۵۰ میلیون تومان ارزان تر شده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A91ulnZU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه