پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد ۱۰۰، قیمت خودرو امروز، شنبه، 2 تیر 1403 در رکود کامل به سر می برد و تغییر قیمت در اغلب محصولات داخلی و خارجی بازار به چشم نمی خورد. البته تعداد انگشت شماری از خودرو های بازار، افت وخیز اندکی را تجربه می کنند.

قیمت خودرو امروز ، شنبه، 2 تیر 1403 نسبت به هفته پیش تغییر چندانی ندارد و اغلب محصولات بازار با همان قیمت های روز پنج شنبه خرید و فروش می شوند.

هفته پیش در اثر ثبات نرخ ارز و معاملات بسیار محدود بازار خودرو، قیمت بسیاری از خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی، نزولی بود، اما روند ماه های اخیر بازار نشان داد که پس از افت قیمت هفتگی در بازار خودرو، تغییر چندانی طی هفته بعدی آن صورت نمی گیرد؛ یا اینکه قیمت ها در حد بسیار محدودی صعودی می شوند. به هر حال باید منتظر ساعات پایانی امروز و انجام معاملات بیشتر خودرو در بازار بود تا تغییرات محدود هر محصول مشخص شود. محصولات بازار از صبح امروز نوسان محدودی دارند.

فریز بازار و قیمت خودرو در تابستان

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار افت وخیز محدودی نسبت به روز گذشته دارند.

ساینا S دنده ای که سدان اقتصادی سایپا در بازار داخلی ها محسوب می شود، تنها 500 هزار تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت 423 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

شاهین G دنده دستی که سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا به شمار می رود، رشد سه میلیون تومانی دارد و با نرخ 714 میلیون تومان معامله می شود.

پژو 207i دنده  ای یکی از محبوب ترین محصولات داخلی بازار است که غالباً افت وخیز بسیاری را تجربه می کند، اما از صبح امروز تنها یک میلیون تومان گران تر شده است و به قیمت 732 میلیون تومان به فروش می رسد.

پژو پارس LX TU5 سدان محبوب، اما پرحاشیه ایران خودرو اما برای چندمین روز کاری، روند کاهشی دارد. این خودرو دو میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با 874 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز غالباً ثابت است، اما تعداد اندکی از آنها افت محدودی را تجربه می  کنند.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان ترین سدان های مونتاژی بازار به شمار می رود که رشد قیمت یک میلیون تومانی دارد و با 798 میلیون تومان معامله می شود.

ام وی ام X22 پرو دنده ای  کراس اوور اقتصادی مدیران خودرو نیز تنها 500 هزار تومان ارزان تر از روز گذشته و با نرخ 940 میلیون تومان به فروش می رسد.

دیگنیتی پرایم کراس اوور مونتاژی بهمن موتور نیز 15 میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ یک میلیارد و 825 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

هایما 8S کراس اوور جدید مونتاژی ایران خودرو است که با رشد 20 میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، سرانجام به کانال یک میلیارد و 930 میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QBcvMaRl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه