یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی بهترین اسپیکرها برای فضای باز

اگر می خواهید در طبیعت یا پارک به موسیقی گوش دهید، باید بهترین اسپیکر برای فضای باز را خریداری کنید. اسپیکرها یا همان بلندگوها دارای مدل های مختلفی هستند که برخی از آن ها را می توانید در فضاهای باز نیز استفاده کنید. این مدل ها از باتری های مقاومی که ظرفیت بسیار زیادی دارند استفاده می کنند. این محصولات فوق العاده کاربردی در برابر آب و گردوخاک نیز مقاوم هستند.

برندهای زیادی این محصول را تولید می کنند که باید با آن ها و برترین مدل هایشان آشنا باشید. همچنین خرید پارتی باکس جی بی ال می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا؛ کیفیت صوت فوق العاده دارد و برای محیط های باز بسیار مناسب است. در ادامه این مدل ها را به طور دقیق معرفی خواهیم کرد.

کدام برندها بهترین اسپیکر فضای باز را تولید می کنند؟

بهترین اسپیکر فضای باز

ممکن است هر هفته یا هر ماه با دوستان خود به پارک، فضای سبز و جنگل بروید. اگر می خواهید در این مکان ها به موسیقی گوش کنید، اسپیکرهای معمولی برای شما مناسب نخواهند بود. باید سراغ محصولاتی بروید که توان زیادی برای پخش صدا دارند.

به این محصولات اسپیکرهای مخصوص فضای باز گفته می شود. بهترین اسپیکر برای فضای باز توسط برندهای گوناگونی تولید می شوند. قیمت اسپیکر در هرکدام از این برندها متفاوت است. به طور مثال، جی بی ال، سونی و انکر از بهترین برندها در این زمینه به شمار می روند.

کدام اسپیکرها برای فضای باز مناسب هستند؟

خرید پارتی باکس جی بی ال

سوالی که بسیاری از کاربران پرسیده اند این است که کدام محصولات این دسته بندی را می توان در فضاهای باز به راحتی استفاده کرد؟ بهترین اسپیکر برای فضای باز شامل مدل های گوناگونی هستند که بهترین آن ها را در این بخش معرفی می کنیم.

Anker Soundcore Rave Neo

اگر به دنبال خرید اسپیکر برای فضای باز هستید، پیشنهاد می کنیم که محصولات انکر را حتما بررسی کنید. یکی از خاص ترین بلندگوهای بی سیمی که این شرکت تولید کرده، Rave Neo نام دارد. این مدل در دسته محصولات ساندکور بوده و توسط شرکت بزرگ انکر به بازار ارائه شده است.

توان خروجی که در این محصول ازمیان بهترین اسپیکر برای فضای باز وجود دارد، 50 وات RMS است. چراغ های LED جذابی در این محصول به کار رفته اند که با موسیقی همگام بوده و جذابیت ظاهری آن را بیشتر می کنند. این دستگاه از گواهی IPX7 پیروی کرده و 18 ساعت قابلیت پخش موسیقی را به شما ارائه می دهد.

JBL Charge 5

محصول دیگری که می توانید آن را به عنوان بهترین اسپیکر برای فضای باز بخرید، بلندگوی بی سیم جی بی ال چارج 5 نام دارد. باید گفت که این محصول یکی از پرفروش ترین بلندگوهای قابل حمل در بازار است که حدود 1کیلوگرم وزن داشته و ابعاد آن مناسب است.

این دستگاه کاملا ضدآب بوده و دلیل این موضوع نیز بهره گیری از گواهی IP67 است. توان خروجی آن حدود 40 وات بوده و از نسخه بلوتوث 5.1 استفاده می کند. در این مدل از یک باتری 7500میلی آمپر ساعتی استفاده کرده اند که می توانید به کمک آن تا 20 ساعت به موسیقی گوش دهید.

Sony SRS-XE300

علاوه بر برند جی بی ال، بهترین اسپیکر برای فضای باز در برندهای دیگری مانند سونی نیز تولید می شود. در واقع سونی مدل XE300 را با طراحی خاص 5 ضلعی ارائه کرده که از گواهی IP67 نیز بهره کامل می برد. این گواهی نشان دهنده این است که مقاومت دستگاه در برابر گردوغبار و عمق 1متری آب بالا است. ویژگی های دیگری نیز در این اسپیکر مناسب فضای باز به کار برده اند که Clear Audio+ یکی از بهترین آن ها برای تولید صدای واضح است.

JBL Partybox Encore Essential

اگر مدل های گوناگون از بهترین اسپیکر برای فضای باز را بررسی کرده باشید قطعا می دانید بلندگوهای قابل حمل پارتی باکس از محصولات خاص و جذابی هستند که شرکت جی بی ال آن ها را تولید می کند. با خرید پارتی باکس جی بی ال می توانید در هرجایی به بهترین موسیقی ها گوش دهید.

بلندی صدا و میزان بیس این بلندگو به شکلی است که می توان آن را به عنوان بهترین اسپیکر برای محیط باز شناخت. مدل Encore Essential از این سری کمتر از 6کیلوگرم وزن داشته و 100 وات توان خروجی دارد. ازطرف دیگر بهره گیری از گواهی IPX4 مقاومت آن در برابر آب وخاک را بیشتر کرده است.

Sony SRS-XG300

محصول دیگری که شرکت سونی به عنوان بهترین اسپیکر برای فضای باز به بازار معرفی کرده، مدل XG300 نام دارد. بهره گیری از جذاب ترین طراحی، دستگیره های سیلیکونی جمع شونده، بدنه با تکسچر عالی و باتری منحصربه فرد، ویژگی های مهم این محصول هستند که ارزش خرید آن را چندین برابر می کنند.

باتری این اسپیکر به شما 25 ساعت قابلیت پخش موسیقی می دهد. همچنین با فعال کرده دکمه MEGA BASS می توانید از بیس قوی تر آن استفاده کنید. همچنین قابلیت Party Connect نیز در این محصول به وجود آمده تا در مهمانی ها بتوانید آن را با دیگر محصولات سونی متصل کنید.

JBL Pulse 5

همان طور که در بخش قبلی دیدید، پارتی باکس از محصولات خاص و پرفروش این برند است؛ اما علاوه بر این مدل، متوان پالس 5 از این برند را نیز به عنوان بهترین اسپیکر برای فضای باز خریداری کرد. باید گفت که این مدل از خاص ترین و شیک ترین بلندگوهای جی بی ال است.

قابلیت پخش صدای 360 درجه، استفاده از آخرین نسخه بلوتوث 5.3، 12 ساعت پخش موسیقی باکیفیت و بهره گیری از جذاب ترین نورپردازی مواردی هستند که ارزش خرید این محصول را بارها بیشتر کرده اند. همچنین ضدآب بودن این مدل باعث شده تا نگران خراب شدن آن در جنگل، ساحل یا استخر نباشید.

JBL Xtreme 3

یکی از خوش قیمت ترین و خاص ترین محصولات برند JBL، مدل اکستریم 3 است. این محصول فوق العاده عالی از یک باتری با قابلیت پخش موسیقی 15 ساعته برخوردار بوده و 4 درایور و بیس رادیاتور درون خود جای داده است. همانند مدل های دیگر این محصول نیز ضدآب بوده و بیس فوق العاده جذابی دارد. قیمت انواع اسپیکر بلوتوثی جی بی ال علی الخصوص این مدل، ارزش خرید بسیار بالایی داشته و دلیل آن ویژگی های عالیشان است.

خرید باکیفیت ترین اسپیکر فضای باز از تکنولایف

برای اینکه بتوانید در هرجایی با بهترین کیفیت موسیقی گوش کنید، باید بهترین اسپیکر برای فضای باز را بخرید. اسپیکر مناسب فضای باز محصولی است که علاوه بر بلندی صدای زیاد، قابل حمل بوده و از بیس قوی برخوردار است.

برندهایی مانند سونی، جی بی ال و انکر این بلندگوها را تولید می کنند. بهترین مدل ها آن هایی هستند که در دسته بندی پارتی باکس جی بی ال قرار می گیرند؛ زیرا هم ضد آب وخاک بوده و هم توان زیادی برای پخش موسیقی های گوناگون به شما ارائه می دهند. فروشگاه اینترنتی تکنولایف تمام این مدل ها را با تخفیف های عالی و گارانتی های معتبر به شما می فروشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z0Q39qcy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه