یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

گزارش درآمد و سود ادوبی در سه ماهه اخیر فراتر از انتظارات تحلیلگران بوده است؛ در نتیجه بازار بورس نیز به این شرکت واکنش مثبت نشان داده و با رشد 15 درصدی بیش ترین رشد از آغاز همه گیری ویروس کرونا در مارس 2020 را تجربه کرده است.

به  گزارش CNBC، روز گذشته قیمت سهام ادوبی رشدی 15 درصدی را تجربه کرد که بزرگ ترین صعود قیمت سهام این شرکت در بیش از چهار سال گذشته بود. ادوبی پنج شنبه گزارش مالی جدیدی منتشر و اعلام کرد به ازای هر سهم 4.48 دلار عایدی داشته است. درآمد این شرکت در سه ماهه اخیر با رشد 10 درصدی نسبت به بازه مشابه پارسال به 5.31 میلیارد دلار رسیده که بازهم بیشتر از انتظار تحلیلگران بوده است.

افزایش چشمگیر درآمد ادوبی باعث رشد 15 درصدی سهام شد

افزایش چشمگیر درآمد ادوبی باعث رشد سهام آن شد

«شانتانو ناراین»، مدیرعامل ادوبی، می گوید درآمد چشمگیر این شرکت متأثر از رشد قابل توجه بخش های Document Cloud ،Experience Cloud ،Creative Cloud و پیشرفت های هوش مصنوعی آن ها بوده است. ادوبی باور دارد رویکرد متفاوت آن ها به حوزه هوش مصنوعی باعث جذب مشتریان و ارزش افزایی برای کاربران فعلی این شرکت شده است.

این نتایج تقریباً در تضاد با عملکرد بسیاری از دیگر شرکت های نرم افزاری بوده است؛ برای مثال، شرکت Salesforce ماه گذشته میلادی بدترین ریزش قیمت سهام خود از 2004 را تجربه کرد اما برخی شرکت ها، مثل اوراکل، نیز پس از اعلام همکاری با گوگل و OpenAI وضعیت خوبی داشته اند.

قیمت سهام ادوبی درحال حاضر روی عدد 525 دلار بسته شده است. ارزش بازار این شرکت 235 میلیارد دلار برآورد می شود. با وجود رشد اخیر، ارزش سهام ادوبی همچنان نسبت به آغاز سال 2024 حدود 12 درصد کمتر شده است؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت می تواند این کاهش را کامل جبران کند یا خیر.

ظهور فناوری هوش مصنوعی مولد شرایط بسیاری از شرکت ها را در بازار تغییر داده است. مایکروسافت اکنون باارزش ترین شرکت جهان است. پس از آن نام اپل و انویدیا دیده می شود.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aXieM1kG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه