یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز، جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ با تعطیلی بنگاه های خرید و فروش خودرو، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، در هفته های اخیر، قیمت خودرو های وارداتی سقوط آزادی را تجربه کرده است، اما این روند ادامه دار خواهد بود؟

در هفته های اخیر در پی با ثبات بودن مهم ترین محرک بازار خودرو، یعنی نرخ ارز، قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی نیز تغییر چندانی را تجربه نمی کنند؛ اما خودروهای وارداتی جدیدی که اخیراً وارد بازار ایران شده اند، روزبه روز در حال افت قیمت هستند. با توجه به وضعیت فوق، احتمال ادامه دار بودن این روند قیمتی برای خودروهای وارداتی وجود دارد؟

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو بیان کرد: بازار خودرو در هفته ای که گذشت در رکود سختی فرو رفته بود که به نظر می رسد این وضعیت برای هفته آینده نیز ادامه دار باشد؛ چرا که خودروهای وارداتی افت قیمت شدیدی دارند. نکته جالب اینکه هفته پیش قیمت سوزوکی سیاز حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شد که در هفته اخیر، قیمت این خودرو به زیر دو میلیارد تومان رسید و همچنان اقبالی برای آن وجود ندارد.

جعفری ادامه داد: این افت قیمت بستگی به برند و کشور سازنده هم ندارد و قیمت تمامی خودروهای وارداتی اعم از چینی، ژاپنی و کره ای روزبه روز ارزان تر می شود. به رغم اینکه عرضه زیادی صورت نمی گیرد، اما همین نبود تقاضا باعث افت قیمت شدید در خودروهای وارداتی است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fIle4dYK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه