یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش اقتصادنیوز، معامله گران در حالی خود را برای آغاز به کار بازار طلا و سکه در روز چهارشنبه 23 خرداد آماده می کنند که قیمت ها در جریان مبادلات روز گذشته روند کاهشی محدودی را به ثبت رساندند و به عقیده بسیاری، بازار در رکود به سر برد.

قیمت سکه امامی که در هفته اخیر در نیمه اول کانال 40 میلیون تومان نوسان داده است، معاملات روز گذشته را با ایستادن بر پله اول از کانال 40 میلیون به پایان رساند و افت قیمت حدود 100 هزار تومانی داشت. قیمت این فلز گرانبهای داخلی در جریان معاملات پشت خطی اما خلاف روند روز سه شنبه حرکت کرد و روند افزایشی را در پیش گرفت و از مرز 40 میلیون و 200 هزار تومان را گذر کرد.

پیش بینی روند قیمت طلا و سکه در معاملات بازار

به عقیده معامله گران بازار، مرز مقاومتی 40 میلیون و 200 هزار تومان برای سکه بسیار مهم است و اگر در جریان معاملات امروز بازار، همچون پشت خطی قیمت بالای این مرز تثبیت دهد، احتمال صعود به 40 میلیون و 600 هزار تومان تا 40 میلیون و 800 هزار تومان وجود دارد. اما چشم فعالان بازار امروز نه به داخل بلکه به خارج از کشور دوخته شده است و معامله گران منتظر تصمیم مهمی هستند که قرار است توسط فدرال رزرو گرفته شود. هر چند به عقیده بسیاری از تحلیلگران فنی در جلسه آتی بانک مرکزی آمریکا، تغییری در سیاست پولی اتفاق نخواهد افتاد اما همیشه اظهارات مقامات فدرال رزرو را باید به دقت بررسی کرد.

بانک مرکزی آمریکا همانطور که پیش از این اعلام کرده بود، امروز داده های تورمی کلیدی ماه می را منتشر خواهد کرد و اگر این داده ها اونس طلا را در مسیر صعود قرار دهد، بازار طلا و سکه ایران هم از مرز مقاومتی عبور کرده و نوسان افزایشی را ثبت خواهد کرد. ارزش اونس امروز و در لحظه نگارش این گزارش رشد نسبی داشت و به 2316 دلار رسید. قیمت دلار دیگر مولفه مهم برای قیمت سکه هم که روز سه شنبه را با نرخ 59 هزار و 150 تومان بسته بود، در جریان معاملات پشت خطی دوباره به کانال 58 هزار تومان عقب نشینی کرد و 58 هزار و 970 تومان قیمت خورد.

پیش بینی معامله گران از روند قیمت سکه در معاملات امروز در دو محور قابل بررسی است، اول، تبعیت از قیمت طلای جهانی؛ به عقیده گروهی از تحلیلگران، اگر تصمیم فدرال رزرو و داده های تورمی به سود اونس باشد، باید انتظار افزایش قیمت سکه را داشته باشیم. دوم، عدم اثرگذاری سیاست بانک مرکزی آمریکا بر اونس؛ در این صورت چشم سکه به دلار دوخته خواهد شد و با توجه به روند کاهشی قیمت هرات در معاملات پشت خطی می توان انتظار عقب نشینی قیمت سکه را به محدوده حمایتی داشت.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KAz6gpFR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه