یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد ۱۰۰، قیمت خودرو امروز، سه شنبه 22 خرداد 1403، اغلب محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را نوسانی آغاز کردند. اما همچنان قیمت برخی از خودرو ها همانند روز گذشته ثابت باقی مانده اند.

با توجه به قیمت های به دست آمده، بازار خودرو های داخلی و مونتاژی نسبت به روز های گذشته نوسانی گزارش می شوند.

ادامه کاهشی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودرو های داخلی

بازار خودرو های داخلی صبح امروز در حالت نوسانی خفیف به کار خود ادامه داد.

پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما و پژو 207 دنده ای هیدرولیک از محصولات شرکت ایران خودرو، صبح امروز به ترتیب با کاهش سه میلیون تومانی و چهار میلیون تومانی به قیمت 795 میلیون تومان و 739 میلیون و 500 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

دنا پلاس (6 سرعته) از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، با افزایش دو میلیون تومانی به قیمت 830 میلیون تومان در بازار معامله می شوند.

کوییک GXR-L و شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت هفت میلیون تومان و پنج میلیون تومانی نسبت به روز های گذشته به نرخ 432 میلیون تومان و 810 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

وانت زامیاد (رادیال) در شمار محصولات این شرکت، با رشد سه میلیون تومانی به قیمت 576 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو های مونتاژی

X55 پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز نوسانات شدیدی را تجربه کرد. که با کاهش هفت میلیون تومان با قیمت یک میلیارد و 508 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

تیگو 8 پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، با افزایش هشت میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 28 میلیون تومان به فروش می رسد.

هونگچی H5 از محصولات جذاب بهمن موتور، با افت 60 میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و 400 میلیون تومان قابل معامله است.

هایما اس 7 ( S7 ) وهایما اس 7 ( S7 ) صندوق برقی از دسته محصولات جذاب مونتاژی، هر دو با افت یکسان  15 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 653 میلیون تومان و یک میلیارد و 690 میلیون تومان در بازار معامله می شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aAnsSIhE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه