پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر صمت در طول هفت ماه گذشته در حالی سه بار وعده بهبود وضعیت بازار خودرو را داده که از ابتدای آبان سال گذشته تا به امروز قیمت برخی خودرو ها ۲۰ تا ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از بازارنیوز، «عباس علی آبادی» وزیر صمت در حاشیه سفر روز پنجشنبه خود به بروجرد اعلام کرد که به خانواده ها و مردم توصیه می کنم که برای خرید خودرو عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می توانند در شرایط بهتری خرید خودروی خود را انجام دهند.

وعده بهبود وضعیت بازار و قیمت خودرو کارساز نشد

این سوم وعده خودرویی علی آبادی درباره بازار خودرو در طول ۷ ماه گذشته است؛ او قبلا در تاریخ یکم آبان سال ۱۴۰۲ و همچنین دو ماه بعد از آن یعنی در روز دوم بهمن همان سال در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مردم برای خرید خودرو عجله نداشت باشند، زیرا وضعیت این بازار بهتر خواهد شد.

سه وعده وزیر صمت در حالی مطرح شده که در طول هفت ماه گذشته قیمت برخی خودرو ها در بازار روند افزایشی داشته است. در حال حاضر قیمت پنج خودروی کوئیک دنده ای S، شاهین G، پژو ۲۰۷ دنده ای هیدرولیک، پژو پارس LXTU۵ و همچنین دنا پلاس ۶ دنده توربو از یکم آبان ماه سال ۱۴۰۲ تا به امروز (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) به طور میانگین رشد ۲۰ تا ۳۵ درصدی را تجربه کرده اند. جدول ذیل جزئیاتی از قیمت این اتومبیل در تاریخ مذکور و همچنین میزان افزایش آن ها در این مدت را شرح داده است.

وعده بهبود وضعیت بازار و قیمت خودرو کارساز نشد

وزیر صمت در حالی وعده بهبود وضعیت بازار خودرو را می دهد که چنین موضوعی در آن صدق نمی کند و بازار با روند افزایشی خود خلاف وعده های علی آبادی را ثابت می کند. علاوه بر این نکته وعده وزیر صمت در حالی مطرح می شود که هنوز با گذشت ۲ ماه نیم از سال جدید قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام نشده و این شرکت ها همچنان در انتظار نرخ های جدیدی هستند که قرار است وزیر صمت آن ها را اعلام کند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Wnq7rH0m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه