یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز جمعه 18 خرداد 1403 با توجه به تعطیلی بنگاه های خرید و فروش خودرو تغییری ندارد. روند بازار به دلیل تعطیلات هفته اخیر، نوسان چندانی نداشته است؛ اما آیا رشد بازار پس از اتمام تعطیلات آغاز می شود؟

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز جمعه 18 خرداد 1403 با تعطیلی بازار، هیچ گونه نوسانی ندارد. با توجه به تعطیلی روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته، بازار خودرو چندان نوسانی و پرمعامله نبود؛ البته سایه رکود چند ماهی است که بر سر بازار خودرو سنگینی می کند و می توان گفت که این رکود توانسته خودرو را از فهرست کالاهای سرمایه ای خارج کند.

اما با توجه به رشد جزئی که هفته پیش در قیمت خودروها مشاهده شد، همچنین افزایش قیمت محدود برخی محصولات در روز چهارشنبه این هفته، آیا با اتمام تعطیلات از فردا قرار است رشد دوباره بازار آغاز شود؟ بازار خودرو از صبح امروز هیچ تغییری ندارد.

آیا رشد قیمت خودرو پس از اتمام تعطیلات آغاز می شود؟

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای هفته، رشد محدودی داشت.

کوییک S دنده ای با مدل 1403 یکی از ارزان ترین هاچ بک های بازار داخلی به شمار می رود. این خودرو که طی هفته گذشته سه میلیون تومان گران تر شده بود، این هفته نیز دو میلیون تومان دیگر افزایش قیمت پیدا کرد و سرانجام به نرخ 419 میلیون تومان رسید.

شاهین G با مدل 1403، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا و یکی از کم نوسان ترین محصولات داخلی این روزهای بازار به شمار می رود که طی دو هفته گذشته تنها افت قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرده بود و این هفته با سه میلیون تومان رشد قیمت با نرخ 718 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژو 207i دنده ای یکی از هاچ بک های محبوب بازار محسوب می شود که هفته پیش پنج میلیون تومان گران تر شده بود، از ابتدای هفته جاری هفت میلیون تومان دیگر افزایش قیمت داشت و به نرخ 745 میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 یکی دیگر از محصولات محبوب بازار داخلی به شمار می رود که از ابتدای هفته پیش هشت میلیون تومان رشد قیمت داشت، این هفته چهار میلیون تومان ارزان شد و با 835 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی از ابتدای این هفته غالباً تغییری نداشت.

جک J4 آپشنال ارزان ترین خودرو مونتاژی کرمان موتور است که از ابتدای روند معاملات شنبه 10 میلیون تومان ارزان تر شده و با نرخ 820 میلیون تومانی به فروش می رسد.

ام وی ام X22 پرو دنده ای یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و فیس لیفت X22 به شمار می رود که از ابتدای این هفته تغییر قیمتی نداشت و با همان نرخ 959 میلیون تومان معامله می شود.

جک S5 یکی از محبوب ترین محصولات کرمان موتور محسوب می شود. این کراس اوور نیز در هفته اخیر هیچ نوسانی نداشت و با یک میلیارد و 640 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فیدلیتی پرایم نیو پنج نفره یکی از کراس اوورهای محبوب بهمن موتور است که این محصول مونتاژی هم با 10 میلیون تومان کاهش قیمتی که پیدا کرد به نرخ یک میلیارد و 840 میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aQse4n5Z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه