دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

افت و خیز قیمت خودرو در بازار

3 هفته پیش ( 1403/3/17 )
 

قیمت خودرو امروز، پنج شنبه 17خرداد 1403، در اکثر محصولات نوسانی گزارش می شود. هر چند این تغییرات نسبت به روزهای گذشته بیشتر بوده، اما در حالت کلی چندان تغییری پیدا نکرد و بیشتر محصولات با روند ثابت به کار خود ادامه دادند.

ناگفته نماند که بیشترین تغییر را شرکت ایران خودرو در بین سایر شرکت ها داشته است. همچنین نرخ دلار به عنوان مهم ترین محرک بازار خودرو، بعد از تعطیلات اخیر تاثیر خود را به صورت نوسانی بر این بازار گذاشت.

با توجه به قیمت های اعلام شده، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز های گذشته نوسانی گزارش می شود.

افت و خیز قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو های داخلی

بازار خودرو های داخلی صبح امروز با افت و خیز رو به رو شد.

پژو پارس ساده و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات شرکت ایران خودرو، با افزایش پنج میلیون تومانی و ۹ میلیون تومانی هر کدام به ترتیب به بهای 675 میلیون تومان و 740 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

پژو 207 موتور TU3 از دیگر محصولات محبوب این شرکت، با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت 644 میلیون تومان رسید.

رانا پلاس و تارا اتوماتیک V4 با افزایش سه میلیون تومان و 19 میلیون تومان هر کدام به قیمت 619 میلیون تومان و 821 میلیون تومان در بازار معامله می شوند.

ساینا S اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا، با رشد 12 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 515 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت خودرو های مونتاژی

قیمت خودرو های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییراتی را تجربه کردند. اما شدت این تغییرات کمتر به چشم می خورد.

تیگو7 پرو پرمیوم و تیگو 8 پرو (هیبرید) از محصولات لوکس و جذاب شرکت مدیران خودرو، در صبح امروز با رشد 15 میلیون تومان و 10 میلیون تومان هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و 995 میلیون تومان و سه میلیارد و 70 میلیون تومان رقم خوردند.

جک S3 از دسته محصولات مونتاژی کرمان موتو، در صبح امروز فقط این محصول شرکت افزایش سه میلیون تومانی داشته است  و به قیمت یک میلیارد و 246 میلیون تومان رسید و سایر محصولات بدون تغییر باقی ماندند.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) و فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) در شمار لوکس ترین محصولات شرکت بهمن موتور، هر کدام به ترتیب ریزش 20 میلیون تومانی و 10 میلیون تومانی دارند که به قیمت دو میلیارد و 730 میلیون تومان و دو میلیارد و 815 میلیون تومان در بازار به فروش می رسند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oizpzAGG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه