جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، بررسی قیمت های بازاری خودرو نشان می دهد فرصتی در دسترس مشتریان قرار گرفته تا برای خرید چهار خودروی وارداتی اقدام کنند.

آن طور که روندهای قیمتی در بازار خودرو نشان می دهد این چهار محصول برندهای جهانی خودروساز با حضور خود در بازار زمینه را برای کاهش حباب قیمتی فراهم کرده اند.

اما این چهار خودرو کدام هستند؟ یک محصول برند جتا یعنی جتا VS7، شاین مکس محصول برند چینی دانگ فنگ، تویوتا کرولا و هیوندایی النترا خودروهایی هستند که با افت حباب قیمتی این امکان را برای مشتاقان خود فراهم کرده اند تا نسبت به خریداری آنها اقدام کنند.

کاهش حباب قیمت خودرو های وارداتی در بازار

جتا VS7

جتا VS7 در ابتدای ورود به بازار کشور با قیمتی حدود چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عرضه شد اما شاهد بودیم قیمت این خودروی SUV  (شاسی بلند) تا حوالی پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز بالا رفت.

بررسی قیمت بازاری این محصول مشترک فولکس واگن و فاو نشان می دهد فروشندگان حاضرند در ازای دریافت حدود سه میلیارد تومان خودروی در اختیار خود را به مشتری واگذار کنند.

تویوتا کرولا

حضور دوباره تویوتا کرولا در بازار خودروی ایران سبب شد تا قیمت آن در ابتدای حضور حدود چهار میلیارد و ۲۰۰ باشد. این محصول برند ژاپنی قیمتی حول و حوش چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را هم در بازار ایران تجربه کرد. اما به تدریج با تخلیه حباب قیمت این روزها با قیمتی حدود سه میلیارد تومان در بازار داد و ستد می شود.

دانگ فنگ شاین مکس

این سدان چینی با توپ پر وارد بازار کشور شد و شاهد بودیم در اولین قدم با قیمتی حدود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان عرضه شد اما به تدریج با از دست دادن حباب قیمتی، قیمت این خودرو تا حوالی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نیز پایین آمده است.

هیوندایی النترا

هیوندای النترا با قیمتی حول و حوش چهار میلیارد کار خود را در بازار ایران شروع کرد و در زمان هایی قیمتش تا چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم بالا آمد. اما این محصول کره ای با تخلیه حباب با قیمتی حدود سه میلیارد تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jk9r75ci
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه