یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

هرکس بخواهد یک سفر خارجی جذاب و درعین حال اقتصادی را تجربه کند، قطعا کشور ترکیه را در فهرست مقصدهای موردنظر خود قرار می دهد. این کشور از هر لحاظ یک مقصد عالی به حساب می آید که هر مسافری در هر سن وسالی می تواند از تفریحات آن لذت ببرد. البته گاهی اوقات هزینه تور استانبول کمی سنگین می شود که باید با راهکارهایی آن را کاهش داد. در این مقاله، ارزان ترین قیمت تور ترکیه را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

چه زمانی تور استانبول ارزان است؟

چرا در برخی از ماه های سال، تور استانبول ارزان تر است؟

حتما متوجه شده اید که تورهای گردشگری در زمان های خاص، تغییرات قیمتی قابل توجهی را تجربه می کنند. به عنوان مثال، تور ۱۲میلیونی کیش در زمستان را می توانید با کمتر از ۴ میلیون تومان در تابستان خریداری کنید.

دلیل این موضوع، واضح است. هر مقصد گردشگری، پیک سفر خود را دارد و تعداد مسافران در یک فصل مشخص، به اوج می رسند. این موضوع تا حد زیادی تابع آب وهوا است. همه ما پیش از آن که به یک نقطه از دنیا سفر کنیم، درباره وضعیت آب وهوای آن در فصل های مختلف سال تحقیق می کنیم تا نهایتا بهترین زمان ممکن را برای سفر در نظر بگیریم؛ به همین خاطر، اغلب در یک برهه زمانی خاص، تعداد مسافران افزایش می یابد.

هرقدر تعداد مسافران بیشتر شود، هزینه سفر هم افزایش می یابد. سفر به شهری که همواره هزاران توریست از آن دیدن می کنند، به مراتب از یک شهر ناشناخته گران تر خواهد بود؛ همچنین بازدید از یک شهر در دوره شلوغی به بودجه بیشتری نیاز خواهد داشت. باید بدانید که علاوه بر آب وهوا، معمولا مراسم ها و فرهنگ آن کشور هم در این موضوع دخیل هستند. گاهی یک کشور یا یک شهر با مراسم های مختلفی که برگزار می کند، شناخته می شود. ازآنجاکه در زمان برگزاری این مراسم ها تعداد مسافران افزایش چشم گیری پیدا می کند، تورهای گردشگری هم گران تر می شوند.

بهترین زمان برای سفری ارزان به ترکیه

شهرهای ترکیه اغلب در فصل تابستان به اوج شلوغی خود می رسند. ازآنجاکه بیشتر شهرهای توریستی این کشور ساحلی هستند و مسافران برای بهره مندی از تفریحات آبی و ساحلی به آن ها سفر می کنند، فصل های گرم سال بهترین زمان برای سفر محسوب می شوند؛ درعین حال، سفر در این برهه زمانی گران قیمت است و باید بودجه بیشتری را به آن اختصاص دهید. در مقابل، سفر به استانبول در فصل های سرد سال، ارزان می شود.

در فصل زمستان، به سبب شرایط جوی، امکان بهره مندی از تفریحات آبی و لذت بردن از سواحل دیدنی استانبول وجود ندارد؛ به همین خاطر، کمتر کسی به این شهر بندری زیبا سفر خواهد کرد. کم شدن تعداد مسافران باعث ارزان شدن تور استانبول، هزینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما خواهد شد.

البته باید به یک نکته دیگر هم توجه داشته باشید. چند رویداد و مراسم مهم نظیر کریسمس یا بلک فرایدی در روزهای سرد سال برگزار می شوند. در این روزها نسبت به سایر مواقع، قیمت تور استانبول کمی افزایش می یابد؛ اما طبیعتا به قیمت فصل های گرم سال نمی رسد.

تور استانبول ارزان تر

راه هایی که سبب کاهش هزینه های سفر می شوند

اگر می خواهید با کمترین هزینه به استانبول سفر کنید، باید علاوه بر فصل مناسب، به نکات دیگری هم توجه کنید. درمجموع، راه های متعددی وجود دارند که هزینه سفر را کاهش می دهند و درعین حال لحظات دلچسبی را در خاطرتان به ثبت می رسانند. برخی از این راهکارها را مرور خواهیم کرد:

  • پیش از هر چیز، مرجع مناسبی را برای خرید تور استانبول انتخاب کنید. هر پلتفرمی که تورهای گردشگری را ارائه می کند، قیمت متفاوتی را به شما اعلام خواهد کرد. باید از میان تمام ارائه دهندگان تورهای گردشگری، بهترین مورد را با درنظرگرفتن امکانات و هزینه انتخاب کنید.
  • اغلب تورهای مختلفی با سطح امکانات متفاوت ارائه می شوند تا افراد با بودجه های گوناگون بتوانند آن ها را خریداری کنند. شما می توانید به جای یک هتل پنج ستاره لوکس، یک هتل سه ستاره معمولی را انتخاب کنید تا هزینه سفرتان کمتر شود.
  • اگر به صورت مستقل سفر می کنید، حتی هزینه وعده های غذایی یا تماشای جاذبه های دیدنی هم می تواند بر مجموع هزینه های شما اثر بگذارد؛ ازاین رو، خوب است از اغذیه فروشی های محلی غذا بخرید و از جاذبه های رایگان و کم هزینه بازدید کنید. به همین سادگی هزینه های شما کاهش پیدا می کنند.
  • انتخاب نوع پرواز هم موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید. پروازهای اکونومی، ارزان ترین نوع هستند و پرواز فرست کلاس، به عنوان گران قیمت ترین مورد شناخته می شود. باید بسته به بودجه خود این موارد را انتخاب کنید.

ارزان ترین قیمت تور ترکیه در فلای تودی

فلای تودی هزینه های سفرتان را کاهش می دهد

در کنار تمام مواردی که به آن ها پرداخته شد، آشنایی با فلای تودی یک مزیت بزرگ است که می تواند تمام هزینه های هر سفری را کاهش دهد. کافیست خدمات پیش از سفر را با فلای تودی پیش ببرید و همه چیز را به کارشناسان این مجموعه بسپارید. از رزرو تور استانبول گرفته تا خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل، اخذ ویزای توریستی و دریافت بیمه مسافرتی را می توان با پلتفرم فلای تودی انجام داد. مزیت اصلی این سایت، ارائه کمترین قیمت در میان تمام رقباست. با فلای تودی همراه شوید و مطمئن باشید که کمترین هزینه را برای بهترین خدمات می پردازید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2jWPUu0P
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه