دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، با توجه به اطلاعات ارائه شده، قیمت خودرو ها در روز چهار شنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ثابت مانده است: قیمت تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر گزارش شده است. این ثبات قیمت ها ناشی از تعطیلی دو روزه بازار بوده و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشده است.

نرخ دلار که به عنوان عامل اصلی تاثیرگذار بر بازار خودرو شناخته می شود، در این روز بر قیمت ها تاثیر نگذاشته و بازار همچنان بدون تغییر قیمتی گزارش شده است.

گسترش نیوز در خبری نوشت:در مجموع، قیمت خودروها در این روز ثابت مانده و تعطیلی بازار موجب حفظ تعادل در آن شده است.

جدیدترین قیمت خودرو در بازار بدون مشتری

بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته در ثبات کامل به کار خود ادامه داد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی در صبح امروز ثابت باقی مانده اند. سورن پلاس (فول) و دنا پلاس (بورسی) هر دو از محصولات شرکت ایران خودرو، در این دور روز هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته اند. و هر کدام به ترتیب به قیمت ۷۱۹ میلیون تومان و ۸۰۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

رانا پلاس و تارا اتوماتیک V4 از دسته دیگر محصولات این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت ۶۱۶ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۱ میلیون تومان معامله می شوند.

کوییک اتوماتیک و شاهین G (سانروف) از محصولات شرکت سایپا، هر کدام به بهای ۵۴۰ میلیون تومان و ۷۱۸ میلیون تومان بدون تغییر گزارش  شوند.

 محصولات داخلی نیز در صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نداشته و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می برند.

‎X۲۲ پرو دستی و X۳۳ کراس (اتوماتیک) در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده اند و هر کدام به ترتیب با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده اند. و هر کدام با قیمت یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان و سه میلیارد و ۱۰ میلیون تومان به فروش می رسند.

جک S۵ و کی ام سی K۷ در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند

دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و۱۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9QUbxSBf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه