یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

رونق هوش مصنوعی باعث شده تا شرکت های فناوری در حال جنگ با یکدیگر بر سر استعدادهای برتر این حوزه باشند و اکنون در گزارش جدیدی گفته شده که OpenAI همچنان به دنبال جذب برخی از کارمندان گوگل است.

بیزینس اینسایدر با بررسی حساب های موجود در لینکدین، در گزارش خود ادعا کرده که حداقل 44 کارمند سابق گوگل از ابتدای سال 2024 به OpenAI رفته اند. همچنین نام گوگل به عنوان آخرین کارفرمای حساب لینکدین گروهی از کارمندان OpenAI ذکر شده است. اینسایدر می گوید نیمی از کارمندانی که امسال به این استارتاپ پیوسته اند در بخش های مهندسی مشغول به کار هستند.

OpenAI به دنبال جذب برخی از کارمندان گوگل است

در ادامه این گزارش ادعاشده که در 18 ماه گذشته، تعداد کارمندان غول موتور جستجو که به OpenAI پیوسته اند به حداقل 85 مورد افزایش یافته است.

دلیل علاقه OpenAI به کارمندان گوگل

همانطور که در گزارش های قبلی گفته شده بود، OpenAI در حال توسعه موتور جستجوی رقیب گوگل است و همین موضوع می تواند دلیل علاقه آن ها به مهندسین گوگل را توضیح دهد.

البته OpenAI تنها غول فناوری نیست که به دنبال جذب کارمندان گوگل است. فایننشال تایمز نیز اخیراً ادعا کرده بود که اپل نیز از سال 2018 حداقل 36 کارمند گوگل با تخصص هوش مصنوعی را جذب کرده است.

اخیراً در گزارشی گفته شده بود که اپل به این نتیجه رسیده است که از خدمات OpenAI برای ارائه قابلیت ها و سرویس های مبتنی بر هوش مصنوعی روی محصولات خود استفاده کند و توانسته به توافق اولیه با این شرکت نیز دست پیدا کند. این امر می تواند احتمال حضور چت بات ChatGPT و امکانات مرتبط با آن در iOS 18 را افزایش دهد.

این قرارداد نگرانی مدیرعامل مایکروسافت، شرکت حامی OpenAI را نیز به همراه داشت و از نظر او، همکاری بین این دو شرکت می تواند بر آینده محصولات مایکروسافت تأثیر داشته باشد.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/prRDRhM5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه