دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد ایران، قیمت خودرو روز گذشته به دلیل تعطیلی گسترده بنگاه های خرید و فروش خودرو، نوسانی نسبت به روز قبل خود نداشت. اما روند بازار خودرو در هفته ای که گذشت، تقریباً پایدار و بدون هیجان بود و خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار تغییر چندانی نسبت به روز شنبه تجربه نکردند.

با توجه به تعطیلی های هفته آینده، احتمالاً خرید و فروش در بازار خودرو نیز با محدودیت هایی انجام شود و میزان افت وخیز بازار نیز چندان زیاد نباشد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو بیان کرد: بازار خودرو طی ماه های اخیر بسیار تکراری و قابل پیش بینی است. قیمت خودرو از چند ماه گذشته در رکود کامل به سر می برد و هیچ خبر یا نوسان ارزی نمی تواند آن را از این رکود خارج کند. نکته جالب اینجاست که برخی از خودروهای وارداتی همچون سوزوکی سیاز که عمدتاً نیز در نمایشگاه ها حضور دارند و در خیابان ها به چشم نمی خورند، در ابتدا قیمت های بالای سه میلیارد تومان برای آن اعلام می شد، اما اکنون حتی با قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت اقساطی نیز خریداری ندارد.

وی ادامه داد: تمامی این افت قیمت ها در بازار خودروهای وارداتی، خبر از این می دهد که بازار خودرو به خریدارانی که به دنبال کسب سود از آن هستند هیچ رحمی نمی کند و خودرو، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. هفته آینده نیز به نظر می رسد که بازار خودرو همانند هفته های گذشته یک وضعیت آرام و رکودی را تجربه کند و مناسب برای خریداران و مصرف کنندگان واقعی باشد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2ER1uBK5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه