یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

5 مدل کیف زنانه لاکچری برای مهمانی های مجلل

برای تکمیل کردن استایل در خانوم ها یکی از مهم ترین عناصر کیف ها هستند. با توجه به نیاز و کاربرد این محصول در زندگی روزمره خانوم ها، با تنوع بالایی ساخته می شوند. هرکدام از این کیف ها برای استایل های مناسب خود طراحی و ساخته می شوند.

اگر از آن دسته از افرادی باشید که به استایل و مد روز بودن علاقه دارید قطعا خرید کیف می تواند یکی از اولویت های شما محسوب شود. تنها با داشتن یک کیف لاکچری در مراسم های رسمی یا نیمه رسمی می توانید به شکل قابل توجهی در میان جمع بدرخشید. در ادامه به بررسی 5 عدد از بهترین مدل کیف ها که برای انواع مراسم های رسمی کاربرد دارند می پردازیم.

ویژگی اصلی کیف های لاکچری زنانه

هر محصولی که با نام لاکچری در بازار به فروش می رسد دارای یک سری ویژگی هایی است که آن را خاص و بسیار شیک نشان می دهد. با توجه به این نکات می توانید زیباترین کیف ها که از باکیفیت ترین متریال ساخته می شوند را انتخاب کنید.

برای مثال کیف چرم زنانه لاکچری یکی از انواع کیف هایی است که می توانید در تمام استایل های رسمی و مجلسی از آن استفاده کنید. چرم یکی از متریال های لوکس و زنده در دنیای مدوفشن محسوب می شود که با استفاده از آن زیباترین اکسسوری ها ساخته شده است. در ادامه به برخی از مواردی که هر کیف لاکچری باید آن را داشته باشد می پردازیم.

  • کاربردی بودن آن
  • کیفیت و دوام بالا
  • طراحی خاص و منحصربه فرد
  • مطابق با مد و استایل
  • راحت بودن

با توجه به این ویژگی ها می توانید بهترین کیف مورد نظر خود را برای استایل های رسمی انتخاب کنید.

معرفی 5 مدل کیف های لاکچری و شیک

یکی از مهم ترین عواملی که در لاکچری بودن یک کیف تاثیر زیادی دارد ترندی بودن آن است. عوامل بسیاری بر ترندی بودن اثر می گذارند. برای مثال، متریالی که با آن کیف ساخته می شود بسیار مهم و ضروری است. در مرحله بعدی برندی است که آن مدل کیف را می سازد. برندهای بزرگ در ترندی کردن مدل های کیف در دنیا بسیار تاثیرگذار هستند. طراحی هم یکی دیگر از گزینه های به روز بودن یک کیف محسوب می شود. با توجه به تمامی این موارد در ادامه به معرفی 5 مدل از بهترین کیف های مد دنیا می پردازیم.

کیف های دوشی با اندازه های بزرگ

یکی از ترندی ترین مدل کیف هایی که این روزها شاهد آن هستید استفاده از کیف های بزرگ است. این روزها افراد زیادی علاقه به شرکت در وبینارها و قرارهای رسمی کاری دارند که با استفاده از این کیف ها می توانند هر نوع استایلی که دارند را تکمیل کنند. برای سبک های کلاسیک و مینیمال این کیف یکی از ایده آل ترین گزینه ها محسوب می شود.

طراحی و ساخت این مدل از کیف ها در اوایل قرن 20 انجام گرفت و با استقبال بسیاری هم روبه رو شد. آن ها را با متریال هایی مانند چرم و پارچه می توانید در بازار پیدا کنید و متناسب با استایل خود آن ها را ست کنید. برای افرادی که عاشق استایل های بوهو هستند هم این کیف ها می توانند مناسب باشند.

کیف های دوشی سایز متوسط

کیف های دوشی سایز متوسط

تنوع طراحی در این سبک کیف ها بسیار زیاد است. معمولا این کیف ها را در رنگ بندی های بسیار متنوع و زنده می بینید که برای خانوم های جوان بسیار مناسب هستند. از آن ها برای استفاده در استایل های رسمی و نیمه رسمی استفاده می شود و در انواع طراحی ها دیده می شوند. اگر علاقه دارید که استایلی کژوال داشته باشید انتخاب این نوع کیف ها بسیار مناسب هستند. با کمی تغییر دید در انتخاب آن ها می توانید انواع مجلسی که تنوع بالایی هم دارند را انتخاب کنید.

نمونه های مجلسی در این کیف ها از گلدوزی ها، جواهردوزی ها و انواع اکسسوری استفاده شده که به صورت دستی از آن ها استفاده کنید. بهترین مثال برای این سبک کیف ها مدل های جدید برندی است که با استفاده از پارچه های کارشده با دست و متریال هایی ارزشمند همراه با قالب گیری هایی حرفه ای ساخته می شود. نمونه های این کیف ها یکی از بهترین نسخه های کیف های مجلسی برای خانوم ها به حساب می آید.

کیف های کلاچ یا کیف های مجلسی

استفاده از کیف های روزمره و دوشی را برای استفاده در استایل های مجلسی به کلی فراموش کنید. برای حضور در مراسم های مجلسی که برای آن لباس شب به تن کرده اید شما نیاز به برداشتن لوازم زیاد ندارید. وظیفه شما از شرکت در این مراسم کمی گفت وگو و لذت بردن از اجرای برنامه ها در این مراسم است.

تنها چیزی که در این میهمانی های به آن نیاز دارید گوشی موبایل و رژلب است که در کیف های دستی مجلسی که به آن ها کلاچ هم گفته می شود جا می گیرند. این کیف ها در اندازه های متوسط و کوچک تولید می شوند و اغلب از جنس چرم برای ساخت شان استفاده می کنند. هرچه درخشندگی و بافت این نوع کیف ها بیشتر باشد از ارزش و زیبایی بالاتری هم برخوردار می شوند و در آخر می توانند شما را زیباتر از آن چه باید نشان دهند.

کیف های مینی و کوچک

کیف های مینی و کوچک

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید بسیار خاص و منحصربه فرد دیده شوید خرید یک عدد از این کیف ها را به شما توصیه می کنیم. این کیف ها به گونه ای طراحی می شوند که در استایل تان جایگاهی ویژه داشته باشند و به عبارتی بتوانند به تنهایی هم دیده شوند.

در ساخت این کیف ها از انواع متریال ها بهره می برند. متریال هایی مانند حصیر، چوب، شیشه و انواع جواهرات. تقریبا با هر نوع موادی که بتوانند فرم قابل قبولی به آن بدهند این کیف ها را می سازند. نمونه های چوبی و شیشه ای این کیف ها بسیار خاص هستند چراکه اکثرا به صورت دست ساز ساخته می شوند و ارزش بالایی به لحاظ قیمت خواهند داشت.

کیف زنانه تت

کیف های تت معمولا مستطیلی شکل هستند که در دسته کیف مجلسی زنانه شیک قرار می گیرند. از آن ها با بند و زنجیر یا فقط زنجیر می توان استفاده کرد. از مزیت های مهم این کیف ها می توان به قابل شستشو بودن، مناسب سفرهای ساحلی و جای گرفتن آسان لباس ها و ملحفه ها اشاره کرد. نسخه های چرمی در این سبک کیف ها برای افرادی که علاقه به حمل لپ تاپ خود دارند بسیار مناسب است.

جمع بندی

کیف ها یکی از اکسسوری های مهم در استایل زنانه هستند که تنوع بی شماری دارند. طراحی و ساخت بهترین نوع از کیف ها هرسال توسط بهترین برندهای مطرح در دنیا انجام می گیرد که هر کدام روی متریال، فرم طراحی و توجه به جزئیات کار کرده اند. باتوجه به نیاز و سلیقه خود می توانید هرکدام از آن ها را انتخاب کرده و در استایل خود به کار بگیرید.

در این مقاله به بررسی 5 مدل از بهترین کیف های مجلسی که می توانید در استایل های رسمی استفاده کنید پرداختیم. تمام این محصولات را می توانید با بهترین قیمت در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید و در کم ترین زمان در منزل تحویل بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bYgiN5xK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ناشناس :
4 هفته پیش
وای چه خوشگلن هردوشون عالیه ولی خدایی دهاتی میرن از یه رنگ چند مدل می خرن پخمه گاگول خنگ آخه چی این تکرار جذاب خانم ، اه اه یه زندگی سرد و یخ بدون لذت تنوع تو جهان پر مشکل مسئولیت کی میگه غر زدن گناهه منکه دارم می میرم کمونیسم وار همه بدنم انزجار به نسبت یه مشت دختر پخمه خنگ کودن
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه