یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

با پیشرفت علم و فناوری تقریبا می توان گفت اکثر امور و برنامه های زندگی ما هم شکل ‎و شمایل تازه ‎ای پیدا کردند. این سبک جدید از زندگی سبب شد شرکت ها و سازمان هایی متولد شوند که پیش از این حرفی از آن ها نبود.

این شرکت های تازه تاسیس برخی کوچک، برخی متوسط و برخی بزرگ هستند؛ اما هر کدام در هر اندازه که باشند، نیاز به استخدام نیروهای متخصص دارند تا اهداف سازمانی را پیش ببرند. در همین راستا پلتفرم آچاره که همیشه خدمات حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهد، دست به کار شده است تا خدمات مورد نیاز این سازمان ها را پاسخ دهد.

در واقع خدمات آچاره برای سازمان ها همان چیزی را ارائه می دهد که شرکت ها به آن نیاز دارند. اگر شما هم شرکت یا سازمانی دارید، نیازی به استخدام نیرو برای برخی خدمات را ندارید و می توانید از خدمات آچاره با هزینه ای به مراتب پایین تر استفاده کنید؛ اما چطور؟ ما را در این مقاله همراهی کنید تا به شما راه چاره را نشان دهیم.

خدمات قابل ارائه توسط آچاره به سازمان ها

پلتفرم آچاره خدمات قابل توجه و متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کند؛ این خدمات با اضافه شدن کادر متخصص، مطمئن و همچنین تخصصی شدن آن هر روز بهتر از قبل شده است.

اگر سازمان کوچک، متوسط یا بزرگی دارید؛ می توانید برای انجام خدمات مختلف خود از آچاره کمک بگیرید. این خدمات به شرح زیر هستند:

  • نظافت منزل و پذیرایی
  • شست وشو (این سرویس قالی ها، پرده ها، مبل شویی و موکت های شما را در محل کار شست وشو می دهد.)
  • سیستم سرمایش و گرمایش
  • تعمیر و بازسازی ساختمان
  • لوله کشی و تعمیرات آن
  • طراحی و بازسازی ساختمان
  • برقکاری
  • چوب و کابینت
  • خدمات شیشه ای ساختمان
  • باغبانی و فضای سبز
  • نصب و تعمیر لوازم برقی
  • خدمات کامپیوتر
  • همه فن حریف (انجام امور افراد یا شرکت ها توسط کارپرداز معتمد آچاره)

استخدام نیروی متخصص و ارزان قیمت برای سازمان ها با آچاره

مزایای ویژه آچاره برای سازمان ها

مزایای مجموعه آچاره متنوع هستند. برخی از این مزایا برای عموم مردم نیز هست؛ اما علاوه بر این موارد، مزایای دیگری هم برای سازمان ها وجود دارد. مزایایی که آچاره برای شرکت ها و سازمان ها در نظر گرفته است به شرح زیر هستند:

  1. هزینه نیروهای آچاره بابت خدمات تخصصی که به سازمان ها ارائه می دهند، نسبت به نیروهای استخدامی بسیار پایین تر است.
  2. نیروهای آچاره متخصص و آموزش دیده هستند، پس با این حساب تمام امور را دقیق و حساب شده انجام می دهند.
  3. این نیروها صفرتاصد خدمات را انجام می دهند؛ به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید به بهتر شدن شرایط سازمان و اهداف تعیین شده بپردازید.
  4. نیروهای آچاره همه توانمند و آموزش دیده هستند برای اطمینان از مهارت آن ها می توانید نظرات افراد یا شرکت های دیگری که از خدمات آن ها استفاده کرده اند را در آچاره (بخش نظرات) بخوانید.
  5. سازمان ها برای محاسبه دقیق مالی و حسابرسی های خود، نیازمند فاکتور هستند؛ آچاره در همین راستا به سازمان ها فاکتور دقیقی ارائه می کند.
  6. سازمان ها نیازمند نیروهای متعهد، مطمئن و متخصص هستند؛ به همین خاطر درخصوص استفاده از سرویس های شرکت های خدماتی مردد می شوند. آچاره برخلاف دیگر شرکت ها برای اطمینان خیال سازمان ها گارانتی و پشتیبانی در نظر گرفته است که نیروها، توسط بازرسین شرکت، دقیق ارزیابی می شوند.

از طرف دیگر گارانتی و پشتیبانی آچاره این معنی را هم می دهد که اگر به فرض محال نیروی متخصص نتوانست کار را به درستی انجام دهد یا ناراضی بود؛ آچاره نیرویی جایگزین اعزام می کند تا سرویس را دقیق به پایان برساند یا تخفیفاتی برای سازمان معترض، در نظر می گیرد تا رضایت آن ها جلب شود.

علاوه بر تمام مزایایی که بیان شد، آچاره تخفیفاتی را نیز به سازمان ها ارائه می دهد.

شما اگر مدیر شرکت یا سازمانی هستید، می توانید برای بررسی لیست قیمت به طور دقیق، در سایت ثبت سفارش کنید. این ثبت سفارش کاملا رایگان است. علاوه بر می توانید با شماره گیری 1471 با کارشناسان پشتیبانی به صورت مستقیم صحبت کنید تا در ارزیابی هزینه ها به شما کمک کنند.

  • با درخواست این سرویس دیگر نیازی به استخدام نیرو برای کارهایی همچون امور خدماتی و پشتیبانی IT و از این قبیل را ندارید. در واقع چنین خدماتی را نیروهای آچاره با کیفیت بهتر و به صورت تخصصی با هزینه ای بسیار پایین تر برای شما انجام می دهند.
  • اگر مدیر شرکت بزرگی هستید، این سرویس آچاره برای شما مزایای فراوانی دارد؛ زیرا با استفاده از آن دیگر دغدغه ای بابت برنامه های تعیین شده خود ندارید؛ نیروهای آچاره سرویس درخواستی از طرف شما را در زمان مشخص شروع و به پایان می رسانند.
  • برای مناسب های خاص مثل عید نوروز، عید فطر یا شب یلدا می توانید خدمات آچاره را به عنوان بسته های تشویقی یا کارت هدیه به کارمندان بدهید؛ برای دریافت این سرویس می توانید کد تخفیف آچاره را با پرداخت هزینه ای بگیرید یا کارت اعتباری به مبلغ دل خواه را از آچاره خریداری کنید.
  • خدمات آچاره برای سازمان ها، از نمونه سرویس های خاصی است که در آن سعی شده به نیاز های سازمان‎ها پاسخ داده شود. در واقع شما در خدمات شرکتی، تمام خدمات مجموعه آچاره را با قیمت بسیار مناسب و تخصصی دریافت می کنید.

نمونه سازمان هایی که به آچاره و خدمات آن اعتماد کردند

آچاره به شرکت ها و سازمان های گوناگونی خدمات ارائه کرده است. نام برخی از سازمان های شناخته شده که برای امور متنوعی همچون نظافت، بازسازی و نیروهای تاسیسات به آچاره اعتماد کرده اند، به شرح زیر است:

  • کافه بازار
  • دانشگاه تهران
  • سولیکو کاله
  • همراه اول
  • اسنپ فود
  •  یکتانت

نحوه سفارش خدمات سازمان ها در آچاره

آچاره 3 راه ارتباطی ساده برای درخواست سرویس قرار داده است که هر کس با توجه به میل و دسترسی های خود می تواند از آن استفاده کند. این 3 روش عبارت اند از:

  1. ثبت درخواست در وب سایت آچاره
  2. نصب اپلیکیشن آچاره
  3. تماس با شماره تلفن 1471 (کارشناسان از ساعت 8 الی 21 جواب گو هستند.)

مخلص کلام

سازمان های کوچک تا بزرگ برای اجرای اهداف و برنامه های روزانه خود نیاز به جذب نیروهای متخصص دارند. این جذب نیرو و بازرسی آن ها باز هم نیاز به واحد بازرسی و پشتیبانی دارد.

اما راه حل دیگری هم به جای جذب نیرو برای انجام امور و اهداف سازمانی وجود دارد و آن هم چیزی نیست به جز کمک گرفتن از شرکت های حرفه ای همچون آچاره که تمام این سرویس ها را توسط متخصصین و بازرسین به طور کامل ارائه می دهند. فقط کافیست از آچاره نیروی متخصص درخواست کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DVF0vtlT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه