دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد 100، عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو گفت: در هفته ای که گذشت، جولان خودروهای برقی در بازار آغاز شد و ثبت نام این محصولات از سامانه یکپارچه در حال انجام است. شاید بتوان گفت که قیمت به صرفه این محصولات باعث شکستن قیمت خودرو های وارداتی بنزینی می شود. همانطور که می دانید از هفته پیش محصولات برقی جذاب از برندهای معروفی همچون آئودی، فولکس واگن و همچنین چند محصول چینی به بازار معرفی شدند و با توجه به تعرفه واردات پایین، قیمت آن ها بسیار به صرفه تر از خودروهای وارداتی بنزینی است که عمدتاً نیز لوآپشن نیز هستند.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

وی ادامه داد: موضوع فوق توانسته معادلات بازار را برهم بریزد، زیرا تصور کنید هم اکنون یک فرد می تواند با مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون تا دو میلیارد تومان خودروی برقی فولکس واگن را خریداری کند؛ در حالی که تویوتا کرولای لوآپشن در بازار با قیمتی معادل سه میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می رسد که بسیار بالاتر است. البته در کشور زیرساخت خودروهای برقی وجود ندارد و با روند فعلی در وزارت صمت، به نظر نمی رسد که در آینده نزدیک نیز فراهم شود. 

جعفری خاطرنشان کرد: بازار خودرو در حال حاضر یکی از کم تلاطم ترین بازارهای داخلی است، قیمت ارز نیز از هفته گذشته ریزشی بود که همین موضوع باعث شده چه در خودروهای وارداتی و چه در خودروهای داخلی اقبالی برای خرید وجود نداشته باشد. قیمت خودرو روند توام با رکودی را در پیش گرفته است و به نظر می رسد که در هفته آینده نیز این وضعیت ادامه دار باشد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Zsb7uUmd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه