پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه سود مغازه را حساب کنیم

1 ماه پیش ( 1403/2/29 )
 

اگر محاسبه سود مغازه برای شما هم تبدیل به یک موضوع پیچیده و دشوار شده این مقاله برای شماست. ما می خواهیم روشی را معرفی کنیم که در آن محاسبه سود یک مغازه و البته زیان آن به شدت ساده می شود و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محاسبه را انجام دهید.

ما قصد معرفی یک نرم افزار همه فن حریف را به شما داریم. نرم افزاری که می تواند به تمامی سیستم های مغازه شما متصل شود و با دیگر کارکنان در تعامل باشد. تمامی امور مالی، فاکتور، انبار و گزارش در مغازه شما را مکانیزه کند و به دست کامپیوتر بسپارد. پس بیش از این وقت را تلف نکنیم و به سراغ اصل مطلب برویم.

سود و زیان یک مغازه را چگونه باید حساب کرد؟

شاید بد نباشد که اول درباره مفهوم سود و زیان کمی صحبت کنیم. اگر سود و زیان محاسبه نشود حیات یک کسب وکار جدی به خطر خواهد افتاد. یک مغازه ابتدا باید ببیند چقدر درآمد دارد. همه منابع درآمدی در این فرایند حساب خواهد شد سپس باید هزینه های کسب و کار جمع شوند.

تمامی هزینه ها و همین طور هزینه هایی که ممکن است در آینده به کسب وکار تحمیل شود محاسبه خواهند شد سپس باید هزینه های از درآمد کم شود. اگر مقدار مثبت به دست بیاید ما با سود طرف هستیم و اگر مقدار منفی شود ضرر پیش روی ماست.

راهنمای محاسبه سود و زیان مغازه

در شیوه سنتی می توان از فرمول محاسبه سود ناخالص کمک گرفت. محاسبه سود فروش کالا به شکل ناخالص یعنی؛ کم کردن هزینه نهایی از درآمد. سود عملیاتی گزینه بهتری خواهد بود چون به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر در کسب وکارتان موفق بوده اید.

در سود عملیاتی تمامی هزینه های جانبی نیز باید نظر گرفته شده و در نهایت از سود ناخالص کم شود. اگر بخواهید متوجه شوید کسب وکارتان پتانسیل سرمایه گذاری دارد یا خیر باید از روش محاسبه سود خالص کمک بگیرید. در این شیوه باید تمامی هزینه ها از درآمد کسر شود. محاسبه تمامی این موارد بسیار سخت خواهد بود. پس همراه ما باشید تا روشی برای ساده ترکردن این فرایند به شما معرفی کنیم.

چگونه می توانیم فرایند محاسبه را سریع تر پیش ببریم؟

همان طور که مشاهده کردید، نحوه محاسبه سود فروش پیچیده است و نیاز به ریزه کاری های مختلفی دارد. اگر بخواهید روی کاغذ چنین کاری را انجام دهید قطعا با مشکلات مختلفی روبه رو خواهید شد. احتمال خطا و اشتباه در شما به شدت بالا خواهد رفت و همین هم می تواند بر روی نتیجه نهایی شما تاثیر بگذارد. به همین دلیل ما قصد داریم یک روش حرفه ای معرفی کنیم تا بتوانید سریع تر تمامی این فرایند ها را انجام دهید.

نرم افزار حرفه ای رایما می تواند به شما در تمامی این فرایند ها کمکی شایان کند. شاید درحال حاضر نتوانید امکانات مختلف و حرفه ای رایما را درک کنید. اما در ادامه با توضیحات بیشتر ما متوجه خواهید شد که نرم افزار فروشگاهی رایما چگونه می تواند تمامی فرایند های محاسبه را سریع تر و حتی آسان تر کند.

با این نرم افزار تمامی محاسبه هایی که باید به شکل دستی انجام می دادید، توسط کامپیوتر انجام خواهد شد. خود این کامپیوتری شدن و به نوعی سیستمی شدن محاسبات مختلف تاثیر زیادی بر سرعت محاسبه سود مغازه و زیان آن خواهد داشت.

سهولت بیشتر در محاسبه سود و زیان با نرم افزار رایما

فرمول محاسبه سود و زیان فروشگاه پیچیده است. نرم افزار رایما این فرمول ها را در خود دارد و بدون هیچ پیچیدگی خاصی برای شما آن را اجرا خواهد داد. خود شما به عنوان مدیر فروشگاه در فرایند مدیریت کار ساده تری خواهید داشت.

تنها کافی است تمامی سیستم های خود را به رایما متصل کنید تا ببینید چگونه یک نرم افزار به بهترین شکل ممکن می تواند برای شما محاسبات پیچیده را انجام دهد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای است که می خواهیم در بخش بعدی امکانات کامل آن را بررسی کنیم. اما در همین حد برای شروع بدانید که رایما یک نرم افزار معمولی نبوده و می تواند کار چندین نیرو و سیستم را برای شما انجام دهد.

نرم افزار رایما دقیقا چه امکاناتی دارد؟

خدمات نرم افزار فروشگاه رایما در این راستا هستند تا شما بتوانید به راحت ترین شکل ممکن سود و زیان مغازه خود را حساب کنید. البته که داستان به اینجا ختم نمی شود. باید بدانید خدمات رایما بسیار گسترده و حرفه ای هستند. خدمات این نرم افزار در 3 سطح پایه ای، متوسط و پیشرفته ارائه می شود.

شما می توانید بسته به نیاز خود هر یک از 3 سطح را تهیه کنید. هر کدام از این امکانات نیز خود در بخش های مختلف فاکتور، انبار، مالی و گزارش قرار خواهند گرفت. شما با خرید پلن پایه رایما بعضی از امکانات اصلی نرم افزار رایما را دریافت خواهید کرد.

در پلن متوسط شما چند امکان بیشتر از پایه دریافت می کنید که باعث می شود بهتر و دقیق تر بر فروشگاه خود مدیریت داشته باشید. فروشگاه های بزرگ و حرفه ای که نیاز به مدیریت دقیق و سیستمی دارند می توانند از پلن پیشرفته نیز کمک بگیرند. در این پلن همان چند آپشن پیشرفته که برای سطوح قبلی قفل بود، باز خواهد شد. البته که لیست کامل این خدمات را می توانید در وب سایت رایما ببینید.

چگونه می توانیم نرم افزار رایما را تهیه کنیم؟

نسخه آزمایشی رایما هنوز آماده نشده و شما تنها می توانید نسخه کامل آن را خریداری کنید. نسخه کامل که تقدیم شما خواهد شد دارای قابلیت هایی است که با کسب وکارتان مرتبط است و می تواند خیلی سریع شما را به محاسبه سود مغازه و ضرر آن برساند. این نرم افزار دارای ویژگی های خاصی است.

شما می توانید کالاهای مختلف را در آن تعریف کنید تا در هنگام خرید مشتریان نیاز به کار زیادی نداشته باشید. شاید جالب باشد بدانید که در بیگ دیتا این نرم افزار محصولات بسیار زیادی به صورت پیش فرض قرار دارند که بسته به هر حوزه متفاوت خواهد بود.

اگر حوزه شما در بین حوزه های انتخابی باشد احتمالا حتی نیاز به معرفی کردن محصولات تان به نرم افزار نیز نخواهید داشت. برای نمونه نرم افزار پوشاک رایما دارای محصولات پیش فرض بسیاری است. رایما در سطوح مختلف برای شما قابل تهیه خواهد بود و لاینسس پس از خرید دردسترس تان قرار خواهد گرفت. هر زمان که درخواست ارتقا پلن داشتید، می توانید خیلی راحت پلن خود را ارتقا دهید و امکانات بیشتری به دست بیاورید.

جمع بندی

محاسبه سود مغازه با رایما سافت دیگر کابوس نیست و تبدیل به کاری لذت بخش خواهد شد. خرید لاینسس همراه با مدت پیشتیبانی محدودی خواهد بود که بسته به نیاز شما قابل تمدید است. رایما تمام تلاش خود را کرده تا شما به عنوان یک مدیر بهترین شرایط را داشته باشید.

کارکنان خود را یک جا مدیریت کنید، درآمدها و دریافتی های تان را منظم رصد کنید و به پایش هزینه ها بپردازید. اگر که این نرم افزار می تواند گره از کار شما باز کند، درنگ نکنید همین حالا به سراغش بروید.

منبع : https://www.raymasoft.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vxpTKXpJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه