دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد 100، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت:با شرایط و روند موجود در خصوص واردات و تولید خودرو،همچنان شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود.

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس یازدهم افزود:بالا رفتن قیمت خودرو یک دلیل بیشتر ندارد ، دولت قانون واردات خودرو را به درستی انجام نداد و آیین نامه ای که برای واردات نوشت شامل افزایش تعرفه ها و عرضه قطره چکانی خودروها بود که این روش نتوانست به نفع مردم باشد.

با شرایط واردات و تولید، شاهد افزایش قیمت خودرو ها خواهیم بود

وی با تاکید بر اینکه با چنین شیوه ای قطعا افزایش قیمت خودرو ادامه پیدا خواهد کرد تصریح کرد:اگر دولت قانون واردات خودروهای کارکرده را ابلاغ کند وتعرفه واردات که بین 150 تا 170 درصد است و منجر شده قیمت خودرو وارداتی بین یک ونیم میلیارد بطور دولتی، و بالای 3 میلیارد در بازار آزاد شده را تعدیل نماید شاهد کنترل قیمت خواهیم بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اینکه به دلیل افزایش مصرف ،تبدیل به وارد کننده بنزین شده ایم گفت: اگر دولت واردات خودرو را افزایش بدهد پولی که برای  واردات بنزین می دهیم به واردات خودرو کم مصرف داده خواهد شد.

وی در مورد نظارت بر اجرای قانون مجلس افزود: چندین مرتبه تا سوال واستیضاح وزیر رفتیم اما بنظرم می آید تا سوال از رئیس جمهور پیش برویم چون ایشان است که باید تصمیم بگیرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8acIV3ni
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه