پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چرا تور استانبول را انتخاب کنیم؟ + هزینه ها

امروزه استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای گردشگری ایرانیان به شمار می رود. این شهر با فرهنگ و زیبایی های خاص خود، جذابیت زیادی به همراه دارد. وجود آب و هوای دلپذیر و بازارهای شلوغ و فراوان سبب شده این شهر مورد استقبال توریست ها از سراسر جهان قرار بگیرد. برای سفر به این شهر، تورهای مختلفی وجود دارند که شما را تا بهترین نقاط و آثار تاریخی این شهر زیبا مشاعیت می کنند. توصیه می کنیم قبل از انتخاب تور، اطمینان حاصل کنید که خدمات مورد نیاز شما در تور مربوطه پوشش داده شده است تا از تجربه سفر خوبی برخوردار گردید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این شهر پربازدید و جاذبه های توریستی آن آشنا شوید. شما می توانید جهت استعلام قیمت تور استانبول نوروز با کارشناسان ما در آژانس بیست گشت آریا در ارتباط باشید و از تورهای لحظه آخری ما مطلع شوید.

استانبول شهری بسیارزیباست که در هر فصلی می توانید به این پایتخت گردشگری ترکیه و شهر محبوب ایرانیان سفر نمایید. البته لازم به ذکر است در فصل تابستان امکان استفاده از تفریحات بیشتری را در استانبول خواهید داشت و همچنین قیمت تور استانبول بسیار بالاتر است.

تور های استانبول به طور کلی شامل هزینه پرواز رفت و برگشت + هزینه اقامت در هتل با صبحانه + هزینه ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی + هزینه گشت شهری همراه با یک وعده ناهار می باشند.

هزینه ارزان ترین سفر به استانبول:

اگر شما نیز از آن دسته مسافرانی هستید که بیشتر زمان سفر خود را در خارج از هتل می گذرانید، اقامت در هتل های 3 ستاره را به شما پیشنهاد می نماییم. با اقامت در این هتل ها می توانید خرید بیشتری در طول سفر خود انجام دهید و هزینه بیشتری بابت تفریحات بپردازید.

هزینه اقامت 4 روزه در هتل 3 ستاره همراه با صبحانه، پرواز رفت و برگشت و بیمه، لیدر، ترانسفروگشت شهری در خرداد ماه 1403 حدود 12 میلیون تومان می باشد.

تور استانبول اقتصادی در هتل 4 ستاره :

اگر به استانبول سفر کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که هتل های 3 ستاره در استانبول کیفیت پایینی را ارائه می دهند و با کمی هزینه بیشتر می توانید در هتل های 4 ستاره این شهر با خدمات بهتر اقامت داشته باشید و یا تور لحظه آخری استانبول را انتخاب نمایید.

هزینه اقامت 4 روزه در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه، پرواز رفت و برگشت و بیمه، لیدر، ترانسفروگشت شهری در خرداد ماه 1403 حدود 13 میلیون تومان می باشد.

هزینه تورلوکس استانبول:

اگر قصد سفر به لوکس ترین هتل ها و تجربه بهترین خدمات و اقامت در هتل هایی با کیفیت را دارید؛ بهتر است تور خود را در هتل های 5 ستاره استانبول رزرو نمایید؛ تا بی نظیر ترین اقامت خود را در این هتل ها تجربه نمایید.

شروع قیمت تور های 4روزه استانبول در هتل 5 ستاره همراه با پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه و لیدر فارسی زبان در آذر ماه 1402 از 12 میلیون و هفتصد هزار تومان آغاز می شود.

هزینه تفریحات و ورودی های مکان های دیدنی استانبول:

چه در فصل تابستان و چه در فصل های سرد به استانبول سفر نمایید، می توانید از تفریحات این شهر استفاده نمایید، در فصل تابستان امکان استفاده از تفریحات آبی و در فصل زمستان می توانید از مکان های دیدنی جذاب این شهر به صورت رایگان و یا با هزینه لذت ببرید. همچنین لازم به ذکر است برای تفریحات کودکان هزینه کمتری می توانید بپردازید.

  • قیمت بلیط موزه باستان شناسی: 100 لیر
  • آب انبار بازیلیکا: 190 لیر
  • کاخ بیلربی: 130 لیر
  • موزه موزاییک قصر بزرگ 60 لیر
  • کاخ دولما باغچه: 450 لیر
  • عمارت دریایی فلوریا آتاتورک : 20 لیرو رایگان برای کودکان زیر 6 سال
  • قلعه اروپا روملی حصاری: قیمت بلیط 100لیر و رایگان برای کودکان زیر 12 سال
  • قلعه هفت برج100 لیر
  • برج گالاتا: 350 لیر

همچنین خوب است بدانید؛ برای بازدید از بازار بزرگ کاپالی چارشی، مسجد آبی سلطان احمد کامی، پارک امیرگان کوروسو، بازار مصر یا ادویه، مسجد ایاصوفیه وغرفه چادر نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

تور لحظه آخری استانبول

هزینه های حمل و نقل در استانبول:

در استانبول اگر هزینه های رنت ماشین برایتان بالا است و قصد دارید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید؛ می توانید از اتوبوس، تاکسی، قایق و کشتی استفاده نمایید. در ادامه با بررسی هزینه هر یک از این موارد می توانید وسیله حمل و نقل عمومی خود را در طول سفر انتخاب نمایید.

تاکسی های زرد رایج ترین نوع تاکسی ها در استانبول می باشند، اما تاکسی های آبی و مشکی لوکس تر و در عین حال گران قیمت تر نیز هستند. قیمت فعلی تاکسی، برای کمترین مسافت40 لیر می باشد. قیمت تاکسی متر برای هر کیلومتر در حال حاضر 8.5 لیر تخمین زده شده می باشد و هزینه تاکسی شهری 13 لیر به ازای هر کیلومتر می باشد.

بلیط تک نفره مترو برای هر نفر حدودا 20 لیر می باشد و در شلوغی استانبول یکی از بهترین و ارزان ترین وسایل حمل و نقل به شمار می آید و هزینه بلیت های 2 طرفه 2530 لیره می باشد.

اگر قصد دارید از قسمت آسیایی به قسمت اروپایی بروید؛ کشتی های تندرو در تنگه بسفرکه فرابر نام دارند از 12.99 تا 30 لیره هزینه برای هر نفر دارند.

در پایان خوب است بدانید با خرید استانبول کارت با هزینه حدود 50 لیره می توانید به راحتی با شارژ آن از تمامی وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید.

برای مشاهده قیمت سایر تورهای 20gasht.com اینجا کلیک کنید.

هزینه های حمل و نقل در استانبول

هزینه های خورد و خوراک برای ناهار و شام در استانبول:

اگر تمایل داشته باشید که در رستوران های محلی ترکیه غذا نوش جان نمایید. با توجه به لوکیشن، قیمت آن بسیار نوسان خواهد داشت. اما به طور کلی، می توانید برای یک غذای ترکی دونفره حدودا بین 300 تا 450 لیره هزینه نمایید.

به طور کلی هزینه خورد و خوراک در رستوران های متنوع استانبول به سه نوع تقسیم می شود:

  • صرف غذا در رستوران ارزان و اقتصادی استانبول: حدودا 180 لیره
  • صرف غذا در رستوران گران قیمت و لوکس استانبول: 600 لیره
  • فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد و کینگ برگر: به طور میانگین 150 لیره

هزینه های خورد و خوراک برای ناهار و شام در استانبول

آشنایی با استانبول به عنوان یک مقصد گردشگری جهانی

بدون شک از افرادی که تجربه سفر به استانبول را داشته اند، شنیده اید که این شهر پایتخت گردشگری ترکیه محسوب می گردد. چنانچه قصد دارید برای تعطیلات پیش رو تور استانبول را برای استراحت و تفریح انتخاب کنید با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص این شهر اطلاعات کسب نمایید.

باید خاطر نشان کنیم استانبول، از تاریخ و فرهنگی پربار برخوردار می باشد. این شهر در طول قرون به عنوان قسطنطنیه شهری بزرگ و مهم محسوب می شده است. با دارا بودن مساحتی در حدود ۱۵۳۹ کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به 15 میلیون نفر، استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین مرکز فرهنگی، اقتصادی و تاریخی ترکیه است. این شهر در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا شناخته شد.

تاریخ موجودیت استانبول به چهار دوره تاریخی تقسیم می شود: روم شرقی، امپراتوری روم شرقی، امپراتوری عثمانی و جمهوری ترکیه. این شهر از دوران باستان به عنوان مهم ترین مراکز تمدن شناخته می شود و توانسته در طول تاریخ، نقش مهمی در رونق فرهنگی و تجاری منطقه ایفا نماید.

با وجود آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیاد و جاذبه های طبیعی فراوان، استانبول به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در جهان شناخته شده است. این شهر ترکیب منحصر به فردی از فرهنگ ها، معماری و زندگی شهری را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. با وجود این همه ویژگی در یک شهر، در عصر حاضر، کمتر کسی است که نخواهد حداقل برای یکبار تور استانبول را تجربه نماید.

 

جاذبه های گردشگری استانبول که باید به دیدن آن ها بروید

مکان های دیدنی استانبول بسیار زیاد و متنوع هستند. باید بیان کرد هر کدام از آن ها ارزش دیدن و تجربه کردن را دارند. در زیر تعدادی از مکان های دیدنی برجسته در استانبول را معرفی می کنیم تا کمی بیشتر با آن ها آشنا شوید.

  1. مسجد ایاصوفیه:یکی از زیباترین و در عین حال قدیمی ترین بناهای استانبول، با معماری بی نظیر و شگفت انگیز مسجد ایاصوفیه است. در گذشته های دور، این مسجد، کلیسا بود و پس از فتح استانبول به دست مسلمانان، به مسجد تبدیل گشت.
  2. برج گالاتاگالاتایکی از نمادهای شهر استانبول است که قدمتی به درازای هفت قرن دارد. از بالای این برج می توان از دید ۳۶۰ درجه شهر لذت برد.
  3. کاخ توپکاپی:کاخی با معماری فراوان که در زمان امپراتوری عثمانی بنا شد و توسط آتاتورک به موزه تبدیل گشت. بازدید از این کاخ تجربه ای فراموش ناپذیر از تاریخ و فرهنگ ترکیه را به ارمغان می آورد.
  4. مسجدشر آبی:یکی از زیباترین مساجد استانبول با معماری منحصر به فرد و تزیینات داخلی فوق العاده، مسجد آبی است که بازدید از آن به همگان توصیه می گردد.
  5. پارک مینیاتور:پارکی با وجود ماکت های کوچک که از مهم ترین جاذبه های گردشگری ترکیه محسوب می شود. حتما از دیدن آن ها لذت خواهید برد.
  6. خیابان استقلال:خیابانی پر از مغازه های کوچک و بزرگ، کافه ها و مراکز خرید که همواره مورد علاقه گردشگران هستند.
  7. تنگه بسفر:تنگه ای با مناظر طبیعی خیره کننده که پل های بسفر، بغاز و یاووز روی آن ایجاد شده اند و جذابیت زیادی برای عکاسان دارد.

موارد یاد شده صرفا چند نمونه از مکان های دیدنی استانبول هستند که بازدید از آن ها تجربه ای فراموش ناپذیر از فرهنگ و تاریخ این شهر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. باید اشاره نمود بازدید از هریک از این مراکز به برنامه ریزی تور استانبول شما وابسته خواهد بود. اگر به دنبال بازدید از محل خاصی هستید حتما از قبل با مدیریت تور هماهنگ کنید تا از بروز مشکلات احتمال پیشگیری نمایید.

کلام پایانی

در آخر نکاتی را بیان می کنیم که می تواند هنگام سفر شما به استانبول مورد توجه قرار گیرد. دقت داشته باشید شما به عنوان یک توریست ملزم هستید همواره پاسپورت خود را به همراه داشته باشید. می توانید از پاسپورت خود یک فتوکپی تهیه نمایید و آن را با خود حمل کنید. خوب است بدانید شما ملزم هستید هنگام بازدید مساجد، حجاب داشته باشید. بجز در پاره ای از مراکز مانند مساجد، تمامی سرویس های بهداشتی موجود، فرنگی هستند. چنانچه تصمیم دارید در طول ماه رمضان جهت تور استانبول اقدام کنید، قادر نخواهید بود در خیابان های این شهر به خوردن و نوشیدن بپردازید. به عنوان نکته آخر یاداوری می کنیم استانبول یک شهر زیبای توریستی با مردمانی مختلف از نظر سطح فرهنگی و اجتماعی است. هنگام بازدید از مراکز تفریحی یا گردشگری مراقب سارقان یا جیب بران احتمالی که در کمین شما هستند، باشید. توصیه می کنیم تا حد مقدور پول نقد و مدارک را با خود حمل نکنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QzIMTZ46
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه