یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای امروز با فراگیر شدن اینترنت در دنیا و ایران همه کسب و کارهایی که محصول می فروشند یا خدماتی ارائه می دهند بوسیله فضای مجازی و وب سایت ها گسترش داده می شوند. در آینده سایت های آنلاین، مشاغل فیزیکی زیادی را حذف می کنند اما سوال اینجاست که آینده کسب و کارها چگونه خواهد بود؟ اینجاست که کسب کارها به طراحی سایت رو می آورند و مجموعه محتواکده در این حوزه بهترین گزینه است. داشتن وب سایت برای کسب و کارهای محلی مزایای زیادی دارد مثلا شما شب در حال استراحت هستید و مغازه شما بسته است؛ اما در همان زمان وب سایت شما آنلاین است و برای شما محصول می فروشد و وقتی شما صبح به سایت سر می زنید می بینید که چندین محصول برای شما فروخته است. در ادامه مقاله به مزایایی سایت های اینترنتی می پردازیم.

طراحی سایت در مجموعه محتواکده

7 مزیت سایت های اینترنتی که باید بدانید

  1. دردسترس بودن اینترنت برای همه:امروزه همه به اینترنت دسترسی دارند. افراد قبل از اینکه بخواهند محصولی بخرند یا خدماتی بگیرند ابتدا در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی که در صفحه اول گوگل می بینند، به دنبال آن می گردند و اطلاعاتی در مورد آن محصول به دست می آورند. اگر شما یک فروشگاه اینترنتی مرتبط با نیاز کاربر داشته باشید، کاربر می تواند پس از آگاهی از محصول یا خدمت از شما خرید کند و یا شما را استخدام کند. توصیه می کنیم با خدمات طراحی سایت مجموعه محتواکده آشنا شوید.
  2. بدون محدودیت شبانه روزی:سایت های اینترنتی بدون محدودیت، هر لحظه و هر ساعتی از شبانه روز که کاربر به آن مراجعه کند می توانند به کاربر خدمات یا محصول ارائه کنند. وب سایت شما نمایندگی شماست و این یک مزیت است که شما وقتی استراحت می کنید یا حتی وقتی در مسافرت هستید، نمایندگی شما فعال باشد و به کاربران محصول یا خدمات شما را ارائه کند.
  3. فعالیت فراتر از منطقه محلی:به خاطر منطقه جغرافیایی ، دسترسی به پایتخت کشور و بقیه استان ها محدودیت هایی برای کسب وکارهای محلی به وجود می آورد. باتوجه به رشد وب سایت ها و آینده سایت ها در هر شهری مثل ارومیه می توان این مشکل را برطرف کرد و حتی با کشورهای همسایه به خریدوفروش پرداخت. امروزه سایت های اینترنتی همچون آمازون و علی بابا و غیره در سطح دنیا مشتریان خود را دارند و به آنها محصول می فروشند که طراحی سایت در ارومیه مثلا برای این شهر یکی از واجبات است و الزامات این کار محسوب میشود.
  4. حل مشکل هزینه های راه اندازی فروشگاه فیزیکی:همه شما می دانید که برای راه اندازی یک فروشگاه به صورت فیزیکی هزینه های سنگینی مانند رهن و اجاره یا خرید محل فروشگاه، نصب دکوراسیون مطابق با کسب وکار، هزینه های جاری و حقوق کارمندان وجود دارد. اما شما با طراحی یک سایت بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهید.
  5. بازاریابی آنلاین:شما می توانید بدون اینکه هزینه های زیادی برای تبلیغات از جمله تبلیغات تلویزیونی یا چاپ بنر و نصب بیلبورد در سطح شهرها با یک سئو حرفه ای به صفحات اول گوگل برسید و گوگل خودش شبانه روزی برای شما مشتری می آورد.
  6. ایجاد یک برند مشهور:شما در دنیای اینترنت می توانید برند خود را تبلیغ کنید و با خرید محصولات یا خدمات برای خودتان در بازار اعتبار کسب کنید. در هر جایی از دنیا که اینترنت وجود داشته باشد برند شما دیده می شود؛ بنابراین کسب وکار شما در همه دنیا دیده می شود و کسب وکار شما به یک برند مشهور بین المللی تبدیل می شود.
  7. کسب درآمد بیشتر از تبلیغاتبعد از آنکه مشتریان از محصولات یا خدمات شما راضی بودند و وب سایت شما به صفحات اول گوگل رسید می توانید حتی میتوانید از طریق تبلیغات وب سایت های دیگر کسب درآمد بیشتری داشته باشید.

آینده سایت ها چگونه خواهد شد؟

امروزه با گسترش اینترنت در دنیا و حتی روستاهای کوچک، کاربران بیشتری به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند. این امر باعث شده است که کسب وکارهای محلی روزبه روز بیشتر به سمت تجارت الکترونیک که به معنی خریدوفروش آنلاین محصولات است بروند. آینده سایت های اینترنتی باتوجه به مطالعات و تکنولوژهای جدید مثل هوش مصنوعی، وب 3، اینترنت اشیا و یادگیری ماشین رو به پیشرفت است. همچنین باید کسب و کارهای محلی برای خودشان یک وب سایت طراحی کنند، تا در تغییر و تحول فروش سنتی به آنلاین از قافله تکنولوژی عقب نمانند.

خرید آنلاین چیست؟

خرید آنلاین نوعی از خرید است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد مستقیماً از طریق اینترنت با استفاده از یک مرورگر وب، کالا یا خدمات را از فروشنده خریداری کنند. خرید آنلاین به غیراز خرید محصول، به جستجوی آنلاین محصول هم خرید آنلاین می گویند. به عبارت دیگر ممکن است مشغول خرید اینترنتی باشیم؛ اما چیزی نخریده باشیم. خرید آنلاین حدود بیست و پنج سال است که وجود دارد و محبوبیت آن به طور قابل توجهی در حال افزایش است. امروزه تقریباً هر چیزی را می توانیم به صورت آنلاین خریداری کنیم. می توان گفت که در آینده خریدهای آنلاین از خریدهای فیزیکی بیشتر می شود.

مزایای خرید آنلاین چیست؟

جدای از راحتی خرید از خانه شما (در هر کجای دیگر) خرید آنلاین مزایای زیادی دارد. برخی از مزایا شامل نداشتن دردسرهای پارک خودرو در اطراف فروشگاه ها، صف های طولانی و شلوغی در فصل های شلوغ خرید(خرید اول مهر، شب یلدا،عید نوروز) است. بیایید برخی از مزایای خرید آنلاین را با هم بررسی کنیم.

آینده سایت های اینترنتی چگونه خواهد بود؟

  1. استفاده بهینه از زمان:امروزه برای خرید حضوری باید یک زمان مشخص به خرید بروید. باز بودن فروشگاه ها، ترافیک شهری اعصاب خردکن، مشکل پارک خودرو و ایستادن در صف های خرید در فصل های خرید خاص (اول مهر، شب یلدا، عید نوروز و غیره) باعث می شود زمان زیادی تلف شود. اما اگر بخواهید آنلاین خرید کنید تنها با چند کلیک ساده در کمترین زمان ممکن و بدون مشکلات خرید حضوری می توانید به سرعت خرید کنید و زمان بیشتری برای سایر کارهایتان داشته باشید.
  2. مقایسه کردن محصولات:وب سایت هایی که به صورت آنلاین محصولات خودشان را منی فروشند این امکان را دارند که کاربر بتواند محصولات را باهم مقایسه کند و محصولی که به دنبال آن است را بخرد. مثلاً برای خرید گوشی شما می توانید انواع گوشی سامسونگ را با انواع گوشی شیائومی و یا دیگر برندها مقایسه کنید.
  3. تنوع زیاد محصول:فروشگاه های اینترنتی چون مشکل نداشتن فضای کافی برای ویترین یا قفسه برای نگهداری محصولات را ندارند عموماً تنوع محصولات بیشتری دارند. و همچنین همزمان می توانید از چند فروشگاه آنلاین بازدید کنید.
  4. خریدهای کم فشار و بدون استرس:معمولاً هنگام خریدهای بزرگ در زندگی خود مانند اتومبیل، خانه و مغازه و غیره هنگام خرید حضوری با فروشندگانی روبرو می شوید که شما را تحت فشار برای خرید می گذارند. در مقابل، خرید آنلاین یک تجربه فروش بدون فشار روحی را ارائه می دهد. بدون اینکه فردی شما را برای تصمیم گیری تحت فشار قرار دهد. شما می توانید تحقیقات بیشتری انجام دهید یا با دوستان و خانواده خود مشورت کنید. همچنین ارزیابی کامل گزینه ها برای انتخاب، قبل از خرید آنلاین آسان تر است. اگر نظر خود را تغییر دهید، به راحتی می توانید سبد خرید خود را ذخیره کنید تا بعداً خرید کنید یا به جای تکمیل تراکنش خرید، خرید خود را لغو کنید.
  5. پیگیری آنلاین:خریداران به صورت آنلاین می توانند وضعیت سفارش خودشان را پیگیری کنند و پیگیری وضعیت تحویل حمل ونقل نیز در دسترس خریدار است.
  6. خرید آنلاین باعث صرفه جویی در هزینه می شود:برای جذب مشتریان برای خرید آنلاین، خرده فروشان و بازاریابان الکترونیکی تخفیف هایی را به مشتریان ارائه می دهند، زیرا آنها در اجاره یا خرید مغازه و هزینه های نگهداری و تعمیرات صرفه جویی کرده اند و می توانند به صورت روزانه یا در فصل های خرید، محصولات خود را با تخفیف و پیشنهادهای شگفت انگیز بفروشند.

آینده فروشگاه های فیزیکی در برابر فروشگاه های اینترنی چگونه خواهد بود؟

همان طور که قبلاً گفته شد با گسترش اینترنت،کسب وکارها به سمت فروش آنلاین حرکت می کنند. احتمالا در سالهای آینده فروش آنلاین ، بسیاری از روش های فروش سنتی را از بازار حذفخواهد کرد، بنابراین کسب وکارهایی که هنوز فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اند باید استراتژی مناسبی برای شروع فعالیت و فروش محصولات یا خدمات خود در بستر اینترنت انتخاب کنند و کسب وکارهایی که به صورت اینترنتی فعالیت دارند باید برای بهبود وضعیت وب سایت خود تلاش کنند.

نتیجه گیری:

در دنیای امروزی، خرید آنلاین به معنای خریدن محصول یا دریافت خدمات نیست، بلکه تجربه مشتری از گرفتن خدمات یا خرید محصول شماست. اگر تجربه شیرینی باشد مطمئناً مشتری در خریدهای بعدی به فروشگاه شما سر می زند. خرید آنلاین مزیت هایی همچون خرید سریع و آنلاین را برای مشتری دارد همچنین داشتن فروشگاه های اینترنتی مزایای دارد که باید فروشگاه های فیزیکی به آنها توجه بیشتری داشته باشند. کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی ندارند باید استراتژی برای طراحی وب سایت خود داشته باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yL3rdFXJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه