سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروز در اکثر محصولات کاهشی گزارش می شود. از صبح امروز اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را نسبت به روز ابتدایی هفته ارزان تر آغاز کردند. در این میان کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو شدیدتر است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می رسد با آغاز عقب نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.

آن طور که کارشناسان می گویند با آغاز ریزش دلار از روز گذشته و پیش بینی ها از ادامه این افت قیمت، فعلاً ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.

ریزش قیمت خودرو همزمان با عقب نشینی قیمت دلار

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودروهای داخلی با نوسانات شدیدی نسبت به روز گذشته گزارش می شود. دنا پلاس توربو اتوماتیک از محصولات ایران خودرو با کاهش ۱۳ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان به معامله می رسد.

پژو پارس سفارشی از محبوب ترین محصولات این شرکت با افت ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

ساینا S از محصولات شرکت سایپا با ریزش۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۴۴۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

شاهین GT، محصول لوکس سایپا، با کاهش پنج میلیون تومانی به قیمت ۷۴۶ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی در اکثر محصولات ریزش دارند، اما معدود مدل هایی هم هستند که کار خود را صعودی آغاز کردند.

X۵۵ پرو که این روزها با حواشی زیادی در رابطه با اکسل مواجه است، امروز ۱۳ میلیون تومان دیگر ارزان شد تا به قیمت یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

تیگو ۸ پرومکس تقریباً تنها محصولی است که در بازار امروز کار خود را صعودی آغاز کرد و با رشد ۱۵ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

جک S۳ از محصولات کرمان موتور در ابتدای صبح امروز با کاهش ۱۴ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان پای میز معاملات رسید.

هیوندای کرتا از محصولات کرمان موتور با ریزش ۷۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gFuHSX3J
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه