پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ابتدا به تعریف سرور مجازی و ویژگی های ترافیک نامحدود می پردازیم و سپس به معرفی سه شرکت برتر در این زمینه خواهیم پرداخت.

تعریف سرور مجازی (VPS) با ترافیک نامحدود

سرور مجازی

یا Virtual Private Server (VPS) یک منبع مجازی است که از یک سرور فیزیکی تقسیم شده و به کاربران امکان می دهد که روی آن سیستم عامل خود را نصب کنند و به عنوان یک سرور مستقل عمل کند. این تکنولوژی معمولا برای کسب وکارهای کوچک و متوسط مناسب است که نیاز به منابع سرور بیشتر و کنترل بیشتری دارند، اما نمی توانند هزینه یک سرور اختصاصی را پرداخت کنند.

ترافیک نامحدود در سرورهای مجازی به این معنا است که محدودیتی برای میزان داده های ارسالی و دریافتی از سرور وجود ندارد. این ویژگی برای وب سایت ها و کسب وکارهایی که پیش بینی می کنند ترافیک زیادی خواهند داشت و نمی خواهند نگران محدودیت های ترافیکی باشند، بسیار مفید است.

ارائه دهندگان برتر سرور مجازی با ترافیک نامحدود در ایران

  1. سروهاست

سروهاست

**سروهاست** یکی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان سرور مجازی در ایران است که سرویس های متنوعی از جمله سرورهای مجازی با ترافیک نامحدود ایران ارائه می دهد. این شرکت بر روی ارائه سرویس های با کیفیت با پشتیبانی قوی تمرکز دارد.و شبکه سرورهای این شرکت از کیفیت بالا برخوردار است از این رو ارائه سرور مجازی ایران نامحدود را برایشان آسان کرده است.

شروع قیمت سروهاست با رم 6 گیگ و هارد 50 گیگ و سی پی یو 1 هسته 1.250.000 تومان میباشد

پشتیبانی آنلاین دارد 

پاسخگو بود 

شماره تماس شرکت دارد 

پاسخگوی شماره تماس بودن

نماد اعتماد دارند

قابل اعتماد = بله

ایا خودشان دیتاسنتر دارند ؟ خیر 

برای مشاهده پکیجهای سرور مجازی نامحدود ایران اینجا کلیک کنید

  1. پارس پک

پارس پک

**پارس پک** نیز یکی دیگر از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب و سرور مجازی در ایران است. این شرکت سرورهای مجازی با ترافیک نامحدود را در مراکز داده در داخل کشور ارائه می دهد و برای کسب وکارهایی که به دنبال پایداری و دسترسی سریع تر هستند، انتخاب خوبی است.

شروع قیمت پارس پک با رم 2 گیگ و هارد 50 گیگ و سی پی یو 1 هسته 1.250.000 تومان میباشد

پشتیبانی آنلاین دارد 

پاسخگو نبود 

شماره تماس شرکت دارد 

پاسخگوی شماره تماس نبودن

نماد اعتماد دارند

قابل اعتماد = بله

ایا خودشان دیتاسنتر دارند ؟ خیر 

صفحه سرور مجازی نامحدود ایران اینجا کلیک کنید

  1. پارس وی دی اس

پارس وی دی اس

**پارس وی دی اس** متخصص در ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی با ترافیک نامحدود است. این شرکت به خاطر ارائه خدمات مقرون به صرفه و قابل اعتماد شناخته شده است و یکی از گزینه های پرطرفدار در بین مشتریان ایرانی است.

شروع قیمت پارس وی دی اس با رم 1 گیگ و هارد 20 گیگ و سی پی یو 1 هسته 1.179.000 تومان میباشد

پشتیبانی آنلاین دارد 

پاسخگو نبود 

شماره تماس شرکت دارد 

پاسخگوی شماره تماس بودن

نماد اعتماد دارند

قابل اعتماد = بله

ایا خودشان دیتاسنتر دارند ؟ خیر 

مشاهده سرور مجازی نامحدود ایران اینجا کلیک کنید

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی (Virtual private server) که به اختصار به آن Vps گفته می شود، یکی از محبوب ترین انواع سرور محسوب می شود. سرور مجازی برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا با هزینه کم، فضای مطمئن و ایمن برای وبسایت خود ایجاد کنند.

برای اینکه با معنای سرور مجازی بهتر آشنا شویم، باید ابتدا نگاهی به مفهوم سرور اشتراکی بیندازیم. اگر یک سرور را به تعداد مشخصی به عنوان مثال 500 بخش تقسیم کنند و هر قسمت را در اختیار یک نفر قرار دهند، به آن سرور اشتراکی می گویند.

سرور مجازی ظاهرا معنایی شبیه به سرور اشتراکی دارد و به فضاهای مجازی و مستقلی گفته می شود که روی یک سرور واحد ایجاد می شود. بنابراین هریک از کاربران می توانند RAM، پردازنده و حافظه اختصاصی خود را داشته باشند. همچنین مجاز هستند تا نرم افزارها و تنظیمات دلخواه را روی سرور مجازی خود ایجاد کنند.

سرور مجازی چه کسانی را می پذیرد؟

افرادی که قصد دارند در حوزه حرفه ای یا کاری خود در فضای وب شروع یا بهبود بخشند، از کارساز مجازی شخصی بیشترین استفاده را می برند. بنابراین، بیشترین کاربران این سرورها عبارتند از:

- فروشگاه های آنلاین:

برای راه اندازی وبسایت های فروشگاه آنلاین، نیاز به سرور مجازی با کیفیت است. این وبسایت ها حتی در آغاز فعالیت، ترافیک قابل توجهی دارند، بنابراین استفاده از سرورهای اشتراکی ممکن است منجر به کاهش سرعت بارگذاری و نرخ پرش شود. در عین حال، برای بسیاری از فروشگاه های آنلاین، خرید سرور اختصاصی اقتصادی نیست، بنابراین سرور مجازی بهترین گزینه خواهد بود.

- وبسایت های آموزشی:

برای برگزاری کلاس های آنلاین، نیاز به سرور مجازی است زیرا تعداد کاربرانی که به هر کلاس آنلاین می پیوندند، ترافیک زیادی ایجاد می کنند. به همین دلیل، پهنای باند و پردازنده ی مناسب از ویژگی های اساسی یک سرور مجازی برای آموزش آنلاین است.

- ارائه خدمات آنلاین:

ارائه خدمات مختلف آنلاین مانند دانلود فایل های ویدیویی و موزیک، یا فروش فایل های تصویری با کیفیت بالا نیازمند سرورهای مناسبی هستند که از پردازنده ها و حافظه داخلی قوی برخوردار باشند.

- ایمیل مارکتینگ:

ارسال ایمیل های بزرگ در طول روز یکی از کاربردهای اصلی سرورهای مجازی است. برای ارسال ایمیل به تعداد زیادی افراد در یک بازه زمانی معین، نیاز به سرورهای مناسبی داریم که بدون هیچ محدودیتی این کار را انجام دهند.

- برنامه نویسان و توسعه دهندگان:

برای توسعه و آزمایش نرم افزارها و محصولات جدید، برنامه نویسان به محیطی مناسب نیاز دارند که این امکان را فراهم کند تا محصولات را به طور کامل بررسی و ایرادات آنها را رفع کنند.

علاوه بر موارد فوق، سرورهای مجازی می توانند برای کاربردهای دیگری نیز مورد استفاده قرار بگیرند، مانند:

راه اندازی نرم افزارهای سازمانی
- استفاده از دوربین های نظارتی
- انجام بازی های آنلاین
- تغییر IP

با توجه به نوع استفاده، سرویس های مجازی می توانند امکانات مختلفی داشته باشند، به عنوان مثال، برای بازی های آنلاین سرعت عملکرد مهمترین امر است.

جنبه های مثبت سرور مجازی در مقایسه با انواع دیگر سرورها واضح است.

هرچند هزینه ای که برای کارساز شخصی مجازی پرداخت می شود ممکن است بیشتر از سرورهای اشتراکی باشد، اما با در نظر گرفتن مزایای آن، می توان آن را به عنوان یک گزینه برتر تلقی کرد. برخی از مزایا و نکات مثبت سرور مجازی در مقایسه با سرویس های دیگر عبارتند از:

امنیت بالا: Virtual private server از نظر امنیتی بسیار قوی است، زیرا هر سرور مجازی دارای یک فایروال مستقل است و این امکان وجود دارد که هر کاربر تنها یک سرور مجازی داشته باشد، که این باعث کاهش خطرات هک و حملات سایبری می شود.

مجزا بودن امکانات: یکی از مزایای اصلی سرورهای مجازی این است که هر فرد پردازنده و حافظه ی اختصاصی خود را دارد، بنابراین کارکرد دیگران بر روی سرور، به عنوان کاربر، شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

دسترسی کامل: مدیر سرور می تواند به سیستم عامل سرور و دسترسی روت داشته باشد، که این امکان را فراهم می کند که هر فرد بتواند سیستم عامل دلخواه خود را روی سرور نصب کند و دسترسی کامل به آن را داشته باشد.

 

خلاصه

انتخاب یک سرور مجازی با ترافیک نامحدود باید بر اساس نیازهای کسب وکار شما، بودجه، و انتظارات از سطح پشتیبانی و کیفیت خدمات باشد. سروهاست، پارس پک و پارس وی دی اس سه شرکت برتر در این زمینه هستند که خدمات متنوعی را ارائه می دهند و می توانند به خوبی نیازهای مختلف کاربران را برآورده سازند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MoFnceFb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه