پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مشکل نشتی آب لباسشویی را جدی بگیرید!!!

نشتی آب از ماشین لباسشویی می تواند بسیار خطرناک باشد و علاوه بر آسیب به بدنه دستگاه، خطر برق گرفتگی را نیز به همراه دارد. در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی به بررسی برخی از علل رایج نشتی آب در ماشین لباسشویی و راه حل های مربوط به آنها می پردازیم.

دلیل نشتی آب لباسشویی چیست؟

دلیل نشتی آب لباسشویی چیست؟

طبق گزارش های تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی، دلیل نشت کردن یا سرازیر شدن آب از دستگاه لباسشویی احتمال دارد که به پاره شدن شلنگ، اشکال در پمپ ماشین لباسشویی یا دیگر قطعات لباسشویی ربط داشته باشد. اما بیایید تا این مشکل را به صورت جزئی تر مورد بررسی قرار بدهیم.

لوله های تصفیه کننده آب:

چنانچه لوله هایی که آب را تصفیه یا فیلترهای دستگاه لباسشویی شما دچار انسداد یا گرفتگی شده باشند، امکان دارد که آب از لباسشویی سرازیر شود یا چکه بکند، شما باید به بررسی این مسئله بپردازید که آیا لوله های ورودی آب به لباسشویی بند شده، شکسته شده، خراب شده هستند یا نه؟

زیرا اگر این لوله ها به اصطلاح بند شده باشند، موجب وارد شدن هوا به ماشین لباسشویی می شوند و نتیجه آن چکه کردن آب دستگاه است.

مشکل در پمپ آب:

در صورتی که پمپ آب لباسشویی با مشکلی از قبیل خراب شدن یا از کار افتادن روبه رو شود احتمال دارد آب، به شکل غیر مرتب و چکه کنان وارد دستگاه شما بشود، یکی از مرحله های تعمیرات لباسشویی درتهران جهت حل کردن مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی، تعویض کردن پمپ دستگاه می باشد.

جهت انجام دادن این این کار می بایستی در قدم اول و پیش از انجام هرکاری برای حفظ ایمنی خودتان لباسشویی را از برق بکشید، به علت این که در زمان تعویض کردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی با سیم های برق تماس خواهید داشت.

درست کار نکردن دستگاه تنظیم فشار:

در برخی از ماشین لباسشویی ها، دستگاه تنظیم فشار به صورت صحیح عمل نمی کند که این موضوع موجب نشتی آب از لباسشویی می شود.

تنظیمات اشتباه دور موتور:

در صورتی که تنظیمات دور موتور دستگاه شما به اشتباه تنظیم شده باشد، طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ امکان دارد این تنظیمات اشتباه موجب نشتی آب از دستگاه شما بشود.

تماس با تعمیرگاه مجاز برای رفع نشتی آب لباسشویی

تعمیرگاه مجاز با سال ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لباسشویی، اعم از سامسونگ، ال جی و سایر برندهای معتبر، به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در این حوزه شناخته می شود.

تیم متخصصان ما با دانش و مهارت فنی خود، قادر به عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات لباسشویی شما همانند رفع نشتی آب لباسشویی، در سریع ترین زمان ممکن هستند.

شما می توانید با یکی از شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا از طریق وبسایت تعمیرگاه مجاز به آدرس www.tamirgahmojaz.com با مجموعه در ارتباط باشید.

 

رفع مشکل نشتی آب لباسشویی در منزل

رفع مشکل نشتی آب لباسشویی در منزل

جهت برطرف کردن این مشکل، در مرحله اول باید لوله های تصفیه آب و فیلترهای دستگاه را چک و به صورت کامل آن را از هرگونه کثیفی پاک نمایید، در مرحله بعدی پمپ را چک کرده و اگر این پمپ دچار مشکل یا خرابی شده بود، آن را با کمک گرفتن از تکنسین های تعمیر لباسشویی آبسال تعویض یا تعمیر نمایید.

علاوه بر این موارد اطمینان داشته باشید که دستگاه تنظیم فشار و تنظیمات دور موتور ماشین لباسشویی شما به شکل صحیح انجام شده باشد.

اگر که با انجام دادن مرحله های بالا و توضیحات عنوان شده همچنان مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی را دارید، طبق مراحل زیر پیش بروید:

بررسی کردن کیفیت آب:

احتمال این موضوع وجود دارد که چکه کردن آب به علت کیفیت آب محله شما باشد، اگر که آب وارد شده به منزل شما غلظت زیادی از ماده های جامد یا آلی را دارد، امکان این وجود دارد که رسوبات حاصل شده از این ماده ها باعث چکه کردن آب شود، برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود از دستگاه های فیلتر آب خانگی استفاده نمایید.

اگر بخواهیم توضیحات بیشتری برای رفع این مشکل بدهیم باید به این نکته اشاره کنیم که به غیر از رسوب، ذرات کوچک نیز احتمال دارد به دستگاه شما نفوذ پیدا کرده باشند و درون آن جمع بشوند، پیش از آغاز هر سری شستشو تکنسین های تعمیر لباسشویی پاکشوما پیشنهاد می کنند، دستگاه خود را با آب گرم و سفید کننده تمیز نمایید.

تنظیمات اشتباه ماشین لباسشویی:

بررسی نمایید که تمامی تنظیمات ماشین لباسشویی شما به درستی انجام شده باشد، طبق نظر و تجربه تکنسین های تعمیر لباسشویی بوش یکی از دلایلی که امکان دارد مربوط به این مشکل باشد، تنظیمات نادرست دستگاه است. ممکن است تغییرات در تنظیمات دستگاه باعث چکه کردن آب شود.

تعمیرات یا تعویض کردن قطعات:

اگر که کلیه مراحل بالا را به صورت صحیح انجام داده باشید به احتمال زیاد مشکل شما برطرف شده است و نیاز به حضور تکنسین تعمیر لباسشویی در منزل نخواهید داشت، اما اگر همچنان با مشکل روبرو هستید، نیاز به حضور یک تکسین مجرب و کاربلد تعمیر ماشین لباسشویی دارید تا بتواند قطعه های ماشین لباسشویی را بررسی کرده و عیب یابی لباسشویی را انجام دهد.

تعمیرگاه مجاز آماده ارائه دهنده خدمات تعمیر تخصصی لباسشویی به شما عزیزان با ضمانت 1 ماهه تعمیرات است، برای رفع مشکل خود همین حالا با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 

مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی بسیار خطرناک است

مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی بسیار خطرناک است

نشت کردن یا سرازیری آب از دستگاه لباسشویی شما، امکان دارد که به تدریج و یا با گذشت زمان در دراز مدت اتفاق بیافتد، حتی ممکن است طرز استفاده نادرست و اشتباه کاربران موجب ایجاد چنین مشکلی شود.

هر آنچه که هست و هر دلیلی که دارد می توان عنوان کرد که طبق ادعاهای تکنسین های تعمیر لباسشویی دوو این مشکل به یکی از رایج ترین مشکلات لباسشویی تبدیل شده است که همواره هزینه های زیادی را برای بسیاری از مشتریان ایجاد کرده است.

در حقیقت نشت کردن آب از ماشین لباسشویی از موردهای رایج خرابی ماشین لباسشویی است که به دلیل قرار داشتن در مجاورت پریز برق ممکن است برای فردی که همواره با ماشین لباسشویی سر و کار دارد خطر آفرین باشد.

به همین خاطر برطرف کردن مشکل نشتی آب نه تنها در دستگاه های ماشین لباسشویی بلکه در دستگاه های دیگر برقی لوازم خانگی نظیر یخچال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پیشنهاد ما به شما کاربران محترم این است که در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی با تعمیرگاه مجاز، نمایندگی مجاز لباسشویی در تهران تماس بگیرید و مشکل خود را رفع کنید.

 

راه های ارتباطی با نمایندگی تعمیر لباسشویی

تعمیرگاه مجاز لباسشویی واقع در تهران،نارمک،46متری شرقی (ثانی)بین خیابان مهر و مدائن،بازار موبایل شرق،قسمت اداری پلاک 77 واحد 6 می باشد و شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم درخواست تعمیر در سایت با مجموعه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در ارتباط باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/C39GG7EG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه