سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو، امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403، در اولین روز آغاز هفته تغییری پیدا نکرده و تمامی محصولات داخلی و مونتاژی در شروع روز در ثبات کامل خرید و فروش می شوند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه 22 اردیبهشت 1403، بدون نوسان کار خود را آغاز کرد. طوری  که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر و در ثبات کامل نسبت به پایان هفته گذشته به فروش می ر سند. نرخ ارز به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تاثیری بر قیمت محصولات در ابتدای هفته نگذاشته است.

با این حال با توجه به روند ریزشی قیمت دلار و پیش بینی ها نسبت به ادامه این روند، چشم انداز بازار به کمارفته ی خودرو نیز نزولی برآورد می شود.

ثبات قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودرو های داخلی با ثبات کامل نسبت به روز های گذشته روی تابلو معاملات امروز به نمایش درآمده است. البته احتمالاً در ادامه روز، این روند تغییر یابد و متناسب با نرخ دلار، قیمت خودرو نیز در شیب نزولی قرار گیرد.

سورن پلاس (فول) یکی از محصولات بالارده ایران خودرو با قیمت 741 میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله می شود.

دنا پلاس توربو 6سرعته یکی از پرقدرت ترین محصولات ایران خودرو به شمار می رود که با قیمت 930 میلیون تومان به فروش می رسد.

پژو 207 موتور TU3 و پژو پارس TU5 از محصولات پرطرفدار ایران خودرو هر کدام به ترتیب به قیمت های 666 میلیون تومان و 856 میلیون تومان در ثبات کامل نسبت به روزهای گذشته به فروش می رسند.

از دیگر محصولات داخلی رده بالای شرکت سایپا شاهین G است که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز های گذشته خود پیدا نکرده و با قیمت 751 میلیون تومان گزارش می شود.

قیمت خودرو های مونتاژی

قیمت خودرو های مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل بدون هیچ تغییری معامله می شوند.

جک J4 اقتصادی ترین محصول مونتاژی کرمان موتور است که صبح امروز بدون تغییر با نرخ 840 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

هایما 8S جدیدترین محصول ایران خودرو از ابتدای امروز با قیمت یک میلیارد و 960 میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیز پنج نفره از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور به شمار می روند و هر کدام به ترتیب با قیمت های دو میلیارد و 240 میلیون تومان و دو میلیارد و 670 میلیون همانند سایر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته معامله  می شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f1LWUWwz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه