سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، در هفته ای که گذشت به رغم ثبات نسبی نرخ ارز که مهم ترین محرک بازار خودرو شناخته می شود، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفت. اغلب خودرو های داخلی و مونتاژی ارزان تر شدند، اما میزان این کاهش قیمت ها چندان زیاد نبود.

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو در گفتگو با خبرآنلاین بیان کرد: طی هفته ای که گذشت قیمت خودرو وضعیت پر فراز و نشیبی را تجربه کرد و مردم کمتر به سمت خرید خودرو رفتند. به نظر می رسد هفته آینده هم وضعیت بازار چندان پررونق نباشد و این بازار هم چنان چشم به راه مشتری بوده، غافل از اینکه خریداری پیدا نمی شود.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو

وی ادامه داد: با وجود اینکه نرخ ارز بالا رفته، اما قیمت خودرو ثابت مانده است و فروشندگان واقعی مجبور به کاهش قیمت خودرو های خود می شوند تا بتوانند آن را به فروش برسانند. قیمت حواله خودرو های وارداتی هم که در ماه های گذشته به شکل نجومی به فروش گذاشته شده بود، در حال حاضر کاهشی گزارش می شود و به صورت کلی، بازار خودروی فعلی آن بازاری نیست که سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در آن داشته باشند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3MwFdOa4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه