پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وقتی مستاجر هستیند و به خانه جدید نقل مکان می کنید، بسیاری از وسایل را می توانید با خود ببرید، اما پرده ها چطور؟ این انتخاب یک چالش برای ساکنان خانه های اجاره ای و مستاجران است، زیرا اغلب پرده های قبلی در خانه جدید قابل استفاده نیستند. اغلب مواقع به خاطر ابعاد و تعداد پنجره نیاز است پرده جدیدی خریداری کنید و پرده های قدیمی را در کمد و انباری خانه نگهدارید تا شاید در مکانی دیگر قابل استفاده باشد.

حالا چقدر خوب می شد اگر پرده ای طراحی می شد که هم قیمت مناسبی داشته باشند و هم به گونه ای بود تا در صورت نقل مکان به خانه‌ی جدید، بتوان از آن برای پنجره های مختلف نیز استفاده کرد. خبر خوب این است که این پرده ها ساخته شده و تحت عنوان پرده پانچی در بازار وجود دارند. با ما همراه باشید تا این پرده ها را به شما معرفی کنیم.

پرده های پانچی بهترین انتخاب برای مستجران

پرده پانچی به نوعی پرده اطلاق می شود که در آن پارچه پرده با استفاده از حلقه هایی به نام پانچ، به جای استفاده از گیره های قدیمی، درون ریل های مخصوص پرده قرار می گیرد و سپس آویزان می شود. این نوع سبک پرده از گذشته شهرت داشته است، اما اختلاف آن امروزه در ابعاد مشخص و ویژگی های خاص آن است که به عنوان پرده آماده نیز شناخته می شود، و بسیار مناسب برای مستاجران و اشخاصی که در خانه های اجاره ای سکونت دارند، هستند.

این پرده ها در ابعاد مشخص ۱۴۰ سانتیمتر عرض و ارتفاع ۲۸۰ سانتیمتر دوخته شده و پانچ شده بصورت آماده قابل خریداری است. هر عدد پرده، بین ۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر از عرض پنجره شما را می پوشاند. برای پوشش پنجره خود، به هر متراژی که باشد، به تعداد مشخصی از این پرده ها نیاز دارید. این نکته را هم باید گفت که دوخت پرده پانچ با صرف اندکی زمان و آموزش در خانه نیز قابل انجام است.

انواع پرده پانچی

پرده پانچی به دلیل قابلیت جابجایی و سازگاری با هر نوع پنجره، یکی از انتخاب های محبوب برای مستاجران محسوب می شود. اینکه چه مدل ها و تنوعی از این پرده ها وجود دارد، یک سوال مهم است که باید به آن پرداخته شود. به طور کلی، می توان پرده های پانچی را به ۴ دسته اصلی تقسیم کرد.

پرده پانچی مخمل

پرده پانچی مخمل، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع پرده پانچی است. این پرده ها با ظاهری لطیف و شیک، می توانند به دکوراسیون داخلی شما زیبایی و جلوه ویژه ای ببخشند. با توجه به طراحی کلاسیکشان، پرده های مخمل به خصوص برای خانه هایی با سبک کلاسیک مناسب هستند. همچنین، برای اتاق پذیرایی، استفاده از پرده مخمل توصیه می شود.

مستأجران حتما بخوانند؛ برای منزل تان پرده آماده پانچی بخرید

انواع پرده های مخمل بصورت ساده، طلاکوب و آبرنگی را می توانید در سایت مدرن پرده مشاهده کنید.

پرده پانچی کتان:

پرده پانچی کتان، به مقایسه با مخمل، سبک تر و اسپرت تر هستند. این نوع پرده ها بیشتر برای منازلی با دکوراسیون مدرن و مینیمال مناسب هستند. همچنین، برای اتاق های خواب در خانه های اجاره ای نیز مناسب هستند. یکی از تفاوت های مهم بین پرده مخمل و پرده کتان، میزان نور عبوری آن ها است. در حالی که پرده مخمل بیشترین میزان عبور نور را مهار می کند (تا ۹۰ درصد)، پرده کتان مقداری بیشتری از نور را از خود عبور می دهد، اما نه به میزان زیاد.

پرده آماده پانچی کتان

پرده پانچی حریر:

پرده پانچی حریر، راه حلی مناسب برای مشکل تاریکی داخلی منزل است. این نوع پرده ها به خوبی نور طبیعی را از خود عبور داده و باعث می شوند محیط داخلی شما شاداب و زیباتر به نظر برسد. بهتر است که برای پرده های خانه مستاجری خود، از ترکیب مخمل و کتان برای کناره ها و پرده حریر برای وسط پنجره استفاده کنید.

پرده آماده پانچی حریر

چطور پرده پانچی را برای ابعاد مختلف پنجره استفاده کنیم؟

در ابتدای این مقاله، بیان شده است که پرده های پانچی به دلیل قابلیت جابجایی و نصب آسان در پنجره های جدید، برای خانه های اجاره ای مناسب هستند. اما حالا سوال این است که اگر پنجره جدید ما بزرگتر باشد، چه باید کرد؟ به عنوان مثال، اگر عرض پنجره قبلی حدوداً ۲ متر بوده و پنجره جدید نزدیک به ۲.۵ متر باشد.

برای پنجره قدیم، با توجه به متراژ آن، شما به ۳ الی ۴ قواره پرده نیاز دارید. اما وقتی به خانه جدید می روید، این تعداد از پرده پانچی کافی نخواهد بود و پنجره را به طور کامل پوشش نخواهد داد. اما نگران نباشید، چرا که راه حلی ساده وجود دارد. می توانید با اضافه کردن ۱ الی ۲ قواره پرده پانچ حریر که هزینه کمتری نیز دارند، به مجموعه پرده خود، این مشکل را به راحتی حل کنید.

نحوه خرید پرده پانچی

برای خرید پرده پانچی و مشاهده انواع مختلف و همچنین مشاوره در انتخاب پرده پانچی مناسب منزل تان می توانید عبارت مدرن پرده را در اینترنت جستجو کرده و با ورود به سایت مدرن پرده ضمن مشاهده انواع پرده پانچی، بصورت آنلاین پرده مناسب منزل تان را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qLmLiz0p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه